Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:32:13 ]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grappig wel, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n mooie hond en poes.
Ik voelde hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook daadwerkelijk afvallen...
Ze vind d'r eigen poes mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?![]()
We kunnen eigenlijk pas oordelen als we een foto zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een mooie poes? Wel één met haar.
Of klinkt dit nu verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet, vind ik gewoon...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan die hond/poes dan?![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk pas oordelen als we een foto zien.
Adora, ga je poes eens zoeken en maak een schattige foto
Die poes van mij kijkt nooit schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die poes van mij kijkt nooit schattig.
Wat doe je ermee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |