Ze raken pakjes kwijt omdat ze staken? Ik neem aan dat als ze staken dat ze de pakjes dan ook niet laden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef QBay het volgende:
Het vervelende is niet zozeer dat ze staken, maar het feit dat ze daardoor veel pakketjes kwijtraken...dat is toch sneu als je dan iets waardevols hebt besteld...
Er is toch geen andere klant?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan nog is het hun eigen keuze om zichzelf te verhuren aan TNT. Het zijn gewoon ondernemers met kennelijk niet de capaciteiten zelf te bedenken dat je beter niet van 1 klant afhankelijk kunt zijn.
Er zijn geen andere pakketdiensten, koeriersbedrijven etc ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is toch geen andere klant?
Jij bent geloof ik niet zo snugger?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn geen andere pakketdiensten, koeriersbedrijven etc ?
Punt is dat niemand ze heeft gedwongen zzp'ertje te spelen. En niemand ze dwingt dat te blijven doen.
Hoezo, ik bezorg geen pakketjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik niet zo snugger?
Deze mensen, die vaak net ontslagen waren kunnen weer aan de gang onder veel slechtere voorwaarden.. Dat mogen ze niet weigeren aangezien het passend werk is. Zeker zijn ze wel gedwongen. Tenzij je vind dat afzien van een uitkering dus inkomen een reeële optie is. Werken voor andere pakketdiensten.. Hoe zie je dat voor je? Iedere keer van shirt verwisselen? En waar halen ze de tijd en energie vandaan dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn geen andere pakketdiensten, koeriersbedrijven etc ?
Punt is dat niemand ze heeft gedwongen zzp'ertje te spelen. En niemand ze dwingt dat te blijven doen.
Er is geen wet of instantie die je verplicht ZZP'er te worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Deze mensen, die vaak net ontslagen waren kunnen weer aan de gang onder veel slechtere voorwaarden.. Dat mogen ze niet weigeren aangezien het passend werk is.
Maar passend werk moet je accepteren, slimmerd, anders krijg je geen uitkering meer. Er is ook geen wet die ze verplicht in leven te blijven, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Er is geen wet of instantie die je verplicht ZZP'er te worden.
Je moet verplicht voor jezelf beginnen en anders krijg je geen uitkering? Zo leer je nog eens wat. Passend werk is werk in loondienst. Bij iemand anders dus. Wellicht dat je het niet wist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar passend werk moet je accepteren, slimmerd, anders krijg je geen uitkering meer.
Als jij als zzp'er kunt beginnen heb je dat maar te doen hoor..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Je moet verplicht voor jezelf beginnen en anders krijg je geen uitkering? Zo leer je nog eens wat. Passend werk is werk in loondienst. Wellicht dat je het niet wist.
....quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als jij als zzp'er kunt beginnen heb je dat maar te doen hoor..
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als jij als zzp'er kunt beginnen heb je dat maar te doen hoor..
Maar je bent aan het trollen, volgens mij..
Ah werkeloos, begint u maar een eigen bedrijf .quote:
Als je wordt aangeboden ingehuurd te worden als ZZP'er, dan wordt dat beschouwd als passende arbeid, meen ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah werkeloos, begint u maar een eigen bedrijf .
Yep. Het UWV zegt dat zo ongeveer ja met een coach die je overhaalt!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah werkeloos, begint u maar een eigen bedrijf .
Op die manier kunnen ze ook gelijk naar de bijstand en slaan het UWV over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Het UWV zegt dat zo ongeveer ja met een coach die je overhaalt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |