Daar weet ik verder niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel de reden bull is uiteraard, maar dat ter zijde...
Jawel, in mijn geval wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nooit" bestaat niet, zeker niet op FOK!
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, in mijn geval wel..
Is ook niet erg hoor.
Ryan is wel een kletskous he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
Maar goed, dit zou beter in de gezellige POL SC kunnen natuurlijk
Ja, ik weet ook de reden niet, maar het gebeurt nooit iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niks van natuurlijk
Kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat weet ik dan weer niet... dat het zo erg is met je
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
RobonHood007 hè, lijkt me aardig experiment iig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijd dat er een nieuwe mod komt, het is nu idd net de SC
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig, ik antwoord altijd wel....
Ja, doe jij het maar gewoon weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja, jij bent ook een kletskous idd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ken het probleem, dat doe ik ook altijd
Zeg je toch nee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer van te zeggen, straks vragen ze mij nog
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een kletskous idd..
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef GSbrder het volgende:
Ik nomineer mezelf, passend in de D66-traditie hier.
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.quote:
Ik wilde al stoppen hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar aan de gang nu he? Dan kan ik het niet laten om weer wat te zeggen
Welke carrière?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgende keer, buddy, want als jij aan de beurt bent dan is je carrière al weg en heb je genoeg tijd over.
En een beetje begeleiding van mij, dan gaat het wel...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan en ik denk niet dat ik de beste keus zou zijn als POLmod.
Maar Robin zou het wel kunnen denk ik, mits ie genoeg tijd heeft.
Je wooncarrièrequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Jij gaat toch 3 ton verdienen in het stenen stapelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke carrière?
U weet meer dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |