Yepquote:
Donequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
POL / Waarom is de moslimbroederschap zo slecht?
Moet zijn moslimbroederschap, jongens, thanx....
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je topic na topic op de man gaat zitten spelen in plaats van inhoudelijk iets probeert bij te dragen. Als van je drie recente posts in een topic er twee op de man gaan dan heb ik weinig andere keuze dan daar wat aan te doen...quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Kandijfijn het volgende:
99.999,..
Wat een treurigheid weer, ik mag niet in een topic zeggen dat ik niet meer met je in discussie ga?.
Half POL zal bevestigen dat je alleen maar discuteert met verkapte ad hominems en een totaal misplaatst superioriteitsgevoel.
Dat mag niet aangekaart worden in een topic omdat je blauw bent terwijl ik het gewoon netjes bracht? Kom op zeg.
Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je topic na topic op de man gaat zitten spelen in plaats van inhoudelijk iets probeert bij te dragen. Als van je drie recente posts in een topic er twee op de man gaan dan heb ik weinig andere keuze dan daar wat aan te doen...
Klopt, meneer speelt keer op keer op de man en klaagt, miept en zeurt vervolgens als een extremistische ideologie belachelijk wordt gemaakt. Het heeft wat treurigs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |