Tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:46 schreef Moody het volgende:
Ok, ik weet het al. Ik heb nog een stapeltje cd's liggen die ik kwijt wil. Stuk of 8, paar dubbele, dus niet alleen maar afdankertjes. Die gaan naar de winnaar. Ik betaal de verzendkosten. (op de zaak, dus ik betaal niets)
Komende jaren niet? Maar daarna wel? Dan is er iets ernstig mis met je vriendin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, de komende jaren niet meer. Tenminste, als Wikipedia correct is.
Ja, je kan niet oneindig lijstje blijven insturen hequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef debeterebob het volgende:
Hey Moody, check je dm. Puntje erbij?
Dat hoop jequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo'n spiraal blijft wel ff zitten he.
Verder kom ik toch nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, je kan niet oneindig lijstje blijven insturen he
Gewoon op zaterdag je definitieve lijstje
Je herkent mij aan dat ik denk ik niet bij The National sta, wel bij Sigur Rós en met een boos gezicht bij Asaf Avidan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Super.
Je herkent me aan het feit dat ik sowieso bij The National, Sigur Ros en Asaf Avidan ben
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je herkent mij aan dat ik denk ik niet bij The National sta, wel bij Sigur Rós en met een boos gezicht bij Asaf Avidan.
Overlapt met iets wat ik net zo tof vind maar voor The National heb ik al kaartjes voor de HMH iets daarna.quote:
Ik vind zijn stem heel naar. Migrainestem.quote:En wat is er mis met Asaf? Live een van de betere van het moment. Komt het zien, komt het zien etc.
Toch wel proberen hoor. Het is meer dan zijn stem.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overlapt met iets wat ik net zo tof vind maar voor The National heb ik al kaartjes voor de HMH iets daarna.
[..]
Ik vind zijn stem heel naar. Migrainestem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |