Ahja, ken ik wel van naam. Zal er even rond kijken, ty!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of je het forum al kent (vast wel) en of het eigenlijk wel mag op FOK! of dat het als reclame geld, maar ik post het toch even.
http://forum.bodybuilding.com/
Beste forum wat er is omtrent sporten/voeding/supplementen/aankomen/afvallen. Mocht je het nog niet kennen, dan ken je het nu divje
In principe heb je geen andere sites nodig want hier staat alles opquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja, ken ik wel van naam. Zal er even rond kijken, ty!
Heel herkenbaar. In gezelschap heb ik echt geen moeite om goed te eten. Alleen is zo klotequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks om je te schamen, als je in een regelmaat zit met meerdere mensen en je moet eten is het geen probleem. eten als je alleen bent is moeilijk...vind ik nog steeds....op een gegeven moment ben je over je trek heen en denk je laat maar.
Enige oplossing ja. En jezelf gewoon disciplineren om dan ook te gaan eten, en niet uit te stellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Divje het volgende:
Door de regelmaat heb ik nu op vaste tijdstippen écht honger, en dan moet ik ook wat eten![]()
Dat los ik niet op, dan sla ik gewoon over maar dat is zelden hoor tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. In gezelschap heb ik echt geen moeite om goed te eten. Alleen is zo klote![]()
Door de regelmaat heb ik nu op vaste tijdstippen écht honger, en dan moet ik ook wat eten![]()
Hoe los jij dat op als je bijna over de honger heen bent?
Haha dat is een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige oplossing ja. En jezelf gewoon disciplineren om dan ook te gaan eten, en niet uit te stellen.
Wat mij altijd hielp toen ik aan het bulken was, lekkere "bijzondere" en gezonde dingen uitzoeken om te maken, dus veel afwisseling.
Hielp wel omdat ik er dan speciaal dingen voor in huis haalde en dan te zonde vond om niet te eten
Oja, en daardoor heb ik leren koken.
Tamelijk slecht adviesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
Maar Divje, kun je niet gewoon ontzettend vet eten...mac regelmatig enzo...of ben je net als m'n zusje...25 jaar 46 kilo en die vreet zo 5 frik speciaal weg om 10 uur...regelmatig maar komt geen gram aan. :S
'Slechte vetten' vermijd ik zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
Maar Divje, kun je niet gewoon ontzettend vet eten...mac regelmatig enzo...of ben je net als m'n zusje...25 jaar 46 kilo en die vreet zo 5 frik speciaal weg om 10 uur...regelmatig maar komt geen gram aan. :S
Ja zou je denken...eet goed...ochtend middag avond...heeft zelfs al 3 kinderen gehad maar komt nog steeds geen gram aan :dquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tamelijk slecht advies
En dan eet je zusje nog te weinig
Heeft ze een enorm hoge maintenance, hebben wel meer mensen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
Ja zou je denken...eet goed...ochtend middag avond...heeft zelfs al 3 kinderen gehad maar komt nog steeds geen gram aan :d
Ja die enorm hoge maintenace ligt aan m'n zwager hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ze een enorm hoge maintenance, hebben wel meer mensen.
Vermoedelijk verandert het ook nog wel als ze nog wat ouder is.
Dat valt bij haar wel mee maar als we op een verjaardag zitten dan is ze de lichtste maar stouwt het meeste naar binnen, ik neem dan altijd extra zodat ik dat door kan schuivcen naar haar...zo mooi vind ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Gymmaatje van me moet ook rond de 6000 kcal eten om aan te komen
Die eet echt aan een stuk door.
trustenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Divje het volgende:
Mensen, ik ga Spring Breakers kijken. Trusten alvast
Trusten Divje!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Divje het volgende:
Mensen, ik ga Spring Breakers kijken. Trusten alvast
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij ook al weg of moet je nog een topic kapen?
Trusten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
Gevoelig onderwerp natuurlijk, Dan ga ik ook maar. truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |