Hallo,quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef DjTuEn het volgende:
Heey,
Ik heb deze week proefwerkweek van 4 havo. Nu blijkt er bij Beeldenvorming de toets Nederlands ( examentekst) bloot lag waardoor een leerling de titel kon lezen en het kon opzoeken op internet. Dit was een oude examentekst van 5 havo. Toen heeft die leerling tegen vele andere leerlingen de antwoorden doorvertelt. Een deel van mijn klas en vrienden van mij ook niet. Ik ben hier naderhand achtergekomen en heb meteen contact opgenomen met mijn Nederlands docent tevens ook me mentrix. Zij heeft het meteen verteld aan andere Nederlands docenten en ook aan de afdelingsleider.
Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik niet wil dat mijn naam word genoemd, omdat ik bang ben dat die leerlingen dan heel boos op mij worden!
Maar nu vroeg ik me toch af ben ik nu lullig geweest en een verklikker. Voor andere leerlingen?
Hoe denken jullie hierover?
Wat boeit jou dat, jouw cijfer werd er niet slechter doorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef DjTuEn het volgende:
omdat ik het niet redelijk vond die geen antwoorden hadden en vele gewoon zo alles konden invullen... niet echt redelijke cijfers komen er dan uit...
Waarom gun je het niet...quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:46 schreef DjTuEn het volgende:
omdat ik het niet redelijk vond die geen antwoorden hadden en vele gewoon zo alles konden invullen... niet echt redelijke cijfers komen er dan uit...
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik gun iedereen goede cijfers maar dan wel dat iedereen wel eerlijk toetsen maakt..
oke duidelijk jij bent het dus niet mee eens dat ik het op deze manier heb gedaan, benieuwt wat andere mensen er van denkenquote:
Het lijkt er toch meer op dat je er de pest in hebt dat jij en je vrienden de antwoorden niet hebben dan dat het je er daadwerkelijk om gaat dat het niet eerlijk zou zijn.quote:Een deel van mijn klas en vrienden van mij ook niet.
'Benieuwd'quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
oke duidelijk jij bent het dus niet mee eens dat ik het op deze manier heb gedaan, benieuwt wat andere mensen er van denken
Vraagje: als jij en je vrienden er ook op tijd op de hoogte werden gesteld, zou je er dan gebruik van maken? Zo ja, wat zou je ervan vinden als een klasgenoot de docenten op de hoogte zou brengen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef DjTuEn het volgende:
[..]
ik gun iedereen goede cijfers maar dan wel dat iedereen wel eerlijk toetsen maakt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |