Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.nzodat de eventuele dreumessen die meekomen met mama en/of papa ook kunnen spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Nee precies. As had het over een leuke locatie geloof ik?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat het niet afhankelijk van het weer moet zijn. Als het een grote groep is ben je niet meer zo flexibel en kun je ook niet schuiven met data als het toch slecht weer is.
Oh sorry, maar vetoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ik heb geen baby meer helaas maar inderdaad een grote groep kun je beter van te voren op een plek afspreken dat niet weersafhankelijk is. Misschien een indoorspeeltuin of dergelijke.
das ook weer zoiets hier in nederland is niet heel veel binnen voor grote groepen met kids vind ik dus das t eerste waar k aan dacht xd maar buurthuis is beter inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Mee eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh sorry, maar veto![]()
Indoor speeltuinen zijn zó druk. Vind het zelf al vreselijk maar al die baby;tjes in die herrie lijkt me ook niets.
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Lot, misschien is een lijstje Ja/Misschien handig in de OP?
Buiten zou wel ideaal zijn, maar met de Nederlandse zomers... Misschien een locatie met zowel binnen- als buitenzitgelegenheid. Maar ik ben er zó niet in thuis..
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalentquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een lijstje van mensen die komen bedoel je? Of datums?
Dit klinkt wel goed trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef As1981 het volgende:
In november 2012 en 2011 hebben we in een buurthuis gezeten. Mooie plek. Ruim veel speelruimte met o.a. een gymzaal.
Dat was in Utrecht.
Nee ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Uhm, beide? Weet ook niet zeker wat handig is hoor, ben niet zo'n organisatietalent
Dat zou ik ook wel erg leuk vinden als dat kan! Ik kan heel veel weekenden in juli en augustus. Laatste zaterdag van juli alleen niet omdat ik dan mijn verjaardag vierquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die locatie in utrecht was op zich leuk, maar tis zo jammer als het mooi weer wordt. Dan zit je zo vast binnen. Iets.met wat meer buitenruimte zou fijner zijn denk ik voor nu.
Er zijn in het verleden ook meets geweest in het Julianapark (toch?), maar geen idee of ze daar iets overdekts hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |