Een klein half jaar geleden besloot ik te beginnen met wat dingen op te gaan schrijven, mijn Nederlands is vrij vreselijk, mijn excuses. Ik zal een korte beschrijving van het gehele verhaal geven;
Neill leeft een (in zijn ogen) kut leven. Uiteraard is er een katalysator die een en ander nog kutter maakt waarna hij besluit om het wat anders aan te pakken. Hij kiest voor een onorthodox beroep en besluit geen loser meer te zijn. Het besluit is echter makkelijker gemaakt dan dat dit tot uitvoer gebracht is. We volgen Neill op zijn weg van middelmatig in alles naar een hoger streven. Met zijn vrienden en broertje aan zijn zijde kiest hij voor het nieuwe pad waarvan hij denkt dat het hem gelukkig zal maken. Uiteraard blijft de vraag of hetgeen dat wij achterna zitten ons zo gelukkig maakt als wij hopen en dat zal dan ook maar moeten blijken.
Lekker cryptische omschrijving, het zijn korte min of meer chronologische scenes en verhalen. Ik plaats de verhalen in de categorie autobiografische fictie met een vleugje humor. Het zijn situaties omschreven vanuit een bepaalde mindset uit fases van mijn leven. Daarnaast zijn de verhalen uiteraard wat aangedikt en 'leesbaar' gemaakt.
Kleine spoiler maar heb hier van bepaalde mensen wat commentaar op gehad;
Het kan vrij grof zijn soms, komt wel wat drugs/drank in voor en de personages zijn mogelijk wat racistisch of seksistisch soms. Ik neem aan dat het allemaal is toegestaan, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het vast wel.
Alle feedback is welkom op wat voor wijze dan ook, dit is mijn eerste keer dat ik iets op papier zet met een gedachte en ben erg benieuwd wat mensen ervan vinden, goed of slecht. Ik zal proberen elke 3/4 dagen iets te plaatsen tenzij het niemand wat boeit. Misschien post ik de eerste paar wat sneller.