PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
yeah rightquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maver is ook wielerfan volgens mij en Dudeweiser natuurlijk
Koop dan de NIF.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
T is link materiaal tussen quintero en olave
Zou wel leuke Televisie opleverenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat mij betreft lazeren ze allemaal van hun fiets af.
Ja, die 2 heb ik ook in mijn team. Arias en Arizala ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
T is link materiaal tussen quintero en olave
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1 van de meest waardeloze 73-rated shiny spelers uit de BPL
BMI?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik krijg een berichtje op een dating site dat ik op een speler van Feyenoord lijk
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
Ik krijg een berichtje op een dating site dat ik op een speler van Feyenoord lijk
Op Rinus Israel ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Toefjes het volgende:
"zo en nu weer op de datingsite die ene jongen die op die feyenoordspeler lijkt een berichtje sturen"quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
"zo en nu weer op de datingsite die ene jongen die op die feyenoordspeler lijkt een berichtje sturen"
Of op die vriend van Iwan, JP Boetiusquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef n0ir het volgende:
Jongens jongens iedereen weer dat ie op Pelle lijkt (twee druppels)
https://twitter.com/frieslandjequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, de gemiddelde 3FM luisteraar.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Even over tot de orde van de dag.
[ afbeelding ]
Een serie over Smookzquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef n0ir het volgende:
Jongens jongens iedereen weet dat ie op Pelle lijkt (twee druppels)
[ afbeelding ]
Nice !!, nog een in een 2500 coins pakje ook,quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedenk me nu pas dat ik al maanden silverpacks open, en 1 IF heb gepulled. Correct me if I'm wrong, maar jij doet het hooguit een week, en pullt er al een (en een waardevolle ook)quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Toefjesquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker Toefjes
Op xbox gaat hij voor 100k ofzo
Had eergisteren ook een spaanse CB met 40 pacequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik al maanden silverpacks open, en 1 IF heb gepulled. Correct me if I'm wrong, maar jij doet het hooguit een week, en pullt er al een (en een waardevolle ook)
Heb m voor 140K start er op gezet en 228K BIN, Geen idee wat wijsheid is in dezequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker Toefjes
Op xbox gaat hij voor 100k ofzo
Jij opent natuurlijk wel op meer accounts, dat compenseert een hoopquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had eergisteren ook een spaanse CB met 40 pace
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Een serie over Smookz
Wilfred (TV Series 2011– ) - IMDb
22quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe oud denken jullie dat ITANI is? Die gast van die reviews
Ik denk, zingt ze nou http://pinajones.com/ ?? en dat bleek dus zo te zijnquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk, zingt ze nou http://pinajones.com/ ?? en dat bleek dus zo te zijn
Was meer bedoeld om te kijken hoe jij erover dacht. Ik schatte hem ook jonger inquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet het zelf al maar toch vraag je het?
ik ken die gast niet eensquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was meer bedoeld om te kijken hoe jij erover dacht. Ik schatte hem ook jonger in
en Dejiquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken van de youtubers alleen Ksi en Djeetje.
Dat is nog niet gezegd. Ik heb een bericht terug gestuurd met: Op welke Feyenoorder lijk ik dan?quote:
Ik zet 10k coins in op Joris Mathijsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog niet gezegd. Ik heb een bericht terug gestuurd met: Op welke Feyenoorder lijk ik dan?
Als ze Östlund zegt, weet je wel dat ze verstand van voetbal heeft, of in ieder geval van culthelden. Die zul je niet zo snel herinneren om zijn goede spelquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef x1N2ition het volgende:
Ik hoop voor je dat ze niet zegt Dirk Kuyt of Alexander Östlund. Ali Boussaboun, ook wel schele dakduif genoemd, zou trouwens ook geen complimentje zijn:
[ afbeelding ]
Alle standaard bullshit vragenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke vragen kan ik verwachten bij mijn sollicitatiegesprek trouwens?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef x1N2ition het volgende:
Ik hoop voor je dat ze niet zegt Dirk Kuyt of Alexander Östlund. Ali Boussaboun, ook wel schele dakduif genoemd, zou trouwens ook geen complimentje zijn:
[ afbeelding ]
Waar ga je voor solliciteren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom je hier wil werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Bij de supermarkt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee wil je hier komen werken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke functie solliciteer je naar?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Xbox?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom verkopen mijn zilver contracten niet meer voor 400 coins
Haha daar vragen ze niks man, gewoon wanneer kun je werken enz.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij je vrouw in bed![]()
[..]
vullen bij de Action
ik hoop het maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha daar vragen ze niks man, gewoon wanneer kun je werken enz.
Zal moeilijk zijn om dat gesprek te verknallen hoor. Gewoon een beetje een uitstralen dat je het wel ziet zitten om flink uitgebuit te worden (noemen ze daar flexibel zijn) .quote:
Een film over jou en cr00kquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Een serie over Smookz
Wilfred (TV Series 2011– ) - IMDb
Hoe dan ook. Voeten plat op de grond houden als je op de stoel zit. Creëert een rustige, en dus zelfverzekerde lichaamshouding.quote:
Wij hebben ook echt een kut volkslied. Met de Italiaanse kan je ook al zo lekker mee schreeuwen. Nederlandse spelers zie je altijd maar een beetje mompelen.quote:
En kin omhoog en mensen aankijken, vooral dat laatste is bij FOK!kers nog wel eens moeilijk natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Voeten plat op de grond houden als je op de stoel zit. Creëert een rustige, en dus zelfverzekerde lichaamshouding.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zal moeilijk zijn om dat gesprek te verknallen hoor. Gewoon een beetje een uitstralen dat je het wel ziet zitten om flink uitgebuit te worden (noemen ze daar flexibel zijn) .
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Voeten plat op de grond houden als je op de stoel zit. Creëert een rustige, en dus zelfverzekerde lichaamshouding.
Ik zal eraan denken, bedanktquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een aanpakker/sterk/flexibel bent
wow een regel typen op een internetforum, fucking veel werk jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef quer het volgende:
Zoveel voorbereiding voor een sollicitatie om vakken te vullen
En als je iets niet weet: gewoon zeggen: dat weet ik niet. Er om heen lullen, dingen verzinnen, daar prikken ze zo doorheen, en dan sta je echt voor schutquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zal eraan denken, bedankt
Sommige mensen denken gewoon wel eens na over wat ze doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef quer het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef quer het volgende:
Je bent in de war metquote:
Als Dudeweiser dat nou gedaan had wist ie dat zijn vraag overbodig was en dat er voor een sollicitatie gesprek voor een plek als vakkenvuller er geen vragen zijn die je even snel kan bedenken..quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sommige mensen denken gewoon wel eens na over wat ze doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Best wel jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die is toch hopelijk nog wel wat waard he?
Ja ik zie het nu pas lolquote:
Zaken gaan wel goed overal vanavondquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu pas lol
Goedkoopste op xbox is 65k![]()
Dit is echt pas mijn 6de pack vandaagquote:
Silver packs zijn niet echt heel erg winstgevend op de Xbox vind ik. Ja ok als je zo'n gozer pakt wel natuurlijk, maar over het algemeen valt het tegen vind ik. Ben jaloers op die contractprijzen op de PS3quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is echt pas mijn 6de pack vandaagMoest weer even wat kapitaal bij elkaar spelen aangezien mijn Cavani/Hamsik/Hernandez nog niet zijn verkocht
Dit is een scène van Thorb en Rijstquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bent in de war met
[ afbeelding ]
Indiana en Short Round
Oh normaal loop ik bijna altijd kiet op silver packs en dan wachten op goede spelers voor de winstquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Silver packs zijn niet echt heel erg winstgevend op de Xbox vind ik. Ja ok als je zo'n gozer pakt wel natuurlijk, maar over het algemeen valt het tegen vind ik. Ben jaloers op die contractprijzen op de PS3
ik heb daar geen ervaring mee dus daarom vraag ik het hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:08 schreef quer het volgende:
[..]
Als Dudeweiser dat nou gedaan had wist ie dat zijn vraag overbodig was en dat er voor een sollicitatie gesprek voor een plek als vakkenvuller er geen vragen zijn die je even snel kan bedenken..
Laat ik 5 pakjes openen. Het is niet veel. Weet ik. Maar toch.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef quer het volgende:
Jou zie ik nooit meer hier eigenlijk welkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
lof joe no homoquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb daar geen ervaring mee dus daarom vraag ik het hier.
Tering zeg
Zekerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:14 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze in mijn eerste pakje. Nog wat waard?
Toetsweek en een nieuwe hobby ontdekt: producerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jou zie ik nooit meer hier eigenlijk welkom terug
Wat produceren ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef quer het volgende:
[..]
Toetsweek en een nieuwe hobby ontdekt: produceren
wtf, ik zie het nu. Wel goed voor mijn Murray bet. Of is Murray ook al uitgeschakeld?quote:
jaquote:
Muziek specifiek beats,house beats en EDMquote:
Haha doe ik ook maar ik maak pure schijtquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef quer het volgende:
[..]
Muziek specifiek beats,house beats en EDM
ben nu nog niet echt goed maar ik ben FL studio aan het uitproberen etc
Ik heb het niet echt gevolgd vandaag, wel hoop gelezen van de blessures maar dit had ik niet verwacht, wtfquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja
Meest bizarre tennisdag ooit volgens mij dit..zoveel spelers die opgaven of eruit vlogen bij de toppers
Ik heb dat ook wel eens gedaan. Pure baggerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha doe ik ook maar ik maak pure schijt
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef quer het volgende:
Jullie zijn gewoon lui
Er moet ook echt tijd in gestopt worden als je wilt oogsten
Haha ja geniaal..altijd die rip-offs die dan door domme mensen worden gedownload omdat ze denken dat het de big ass Hollywoodfilm isquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:24 schreef Zhano het volgende:
Atlantic Rim (2013) - IMDb
Waarom staat dat bovenaan bij TPB
Boëtiusquote:
En eerst denken dat t leuk klinkt terwijl t hard faaltquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gedaan. Pure bagger
Maak achtergrond muziek voor Dreetjequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef quer het volgende:
Jullie zijn gewoon lui
Er moet ook echt tijd in gestopt worden als je wilt oogsten
Djeetje is een noobquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Maak achtergrond muziek voor Dreetje
Ik ga goed voor hem zorgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef quer het volgende:
Jongens ik ga weer beginnen met FUT na 3 maanden inactiviteit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, ik heb er veel mee gespeeld. Hij is qua stats echt goed, heel fijn schot ook. Alleen kut dat hij vaker in het middenveld loopt dan echt in de spitsquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef quer het volgende:
Is cavani goed? iedereen haat hem vanwege zijn workrates maar heeft iemand hem hier echt geprobeerd?
Ja, hij is goed vind ik. Ik merk eerlijk gezegd ook nooit veel van workrates.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef quer het volgende:
Is cavani goed? iedereen haat hem vanwege zijn workrates maar heeft iemand hem hier echt geprobeerd?
High/high is per definitie kut voor een aanvaller.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef quer het volgende:
Ik had zijn TOTS, en die is eckt slecktquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef quer het volgende:
dat is puur omdat pace. ik speel zonder space wel liever 80+ als aanvallerquote:
Verschrikkelijke vent ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Die commentator die alles "portugees" uitspreekt![]()
Maar als hij het op z'n Nederlands uitspreekt wordt hij weer belachelijk gemaakt vanwege zijn steenkolen accent, het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Die commentator die alles "portugees" uitspreekt![]()
"Hoelk aan de bal"quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar als hij het op z'n Nederlands uitspreekt wordt hij weer belachelijk gemaakt vanwege zijn steenkolen accent, het is ook nooit goed he
Ja het schijnt dat je daar voldoende voor moet staan om over te gaan maar ik sta voor alles voldoende behalve ckvquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:38 schreef Rogan het volgende:
[..]
Mijn broertje wel.
Gratis naar de film enzo.
welk jaar en niveau?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat je daar voldoende voor moet staan om over te gaan maar ik sta voor alles voldoende behalve ckvdus ben zenuwachtig
Een onvoldoende voor ckv?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat je daar voldoende voor moet staan om over te gaan maar ik sta voor alles voldoende behalve ckvdus ben zenuwachtig
Ja en wat tekenen wat ik niet kanquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Een onvoldoende voor ckv?tis toch alleen maar verslagen maken?
Gaat niet om hoe goed je tekent , gaat om je inzetquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja en wat tekenen wat ik niet kan
Dat was t nou netquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gaat niet om hoe goed je tekent , gaat om je inzet
maar jij zit/zat toch ook op een speciale school?quote:
Dat zei die iddquote:
Maver noemde je slecht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Nog niet echt genieten in Belo Horizsjonzsje
ik dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Am%C3%A9rica_Futebol_Clube_(MG) Wie is er nou de mongol?
Jij vast ook wel na gisterenquote:
Ja, die Thiebaut is nu een andere speler aan het irriteren gelukkig. Al heeft die hem vast ook wel weer op de trade gezet na een paar potjes. Zat een scheurtje in ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:50 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee man. Het was de schuld van Stoereboii
oskaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij spreekt Neymar uit als 'nee maar'Ik schakelde net in en toen was het rust.
Dat kun je toch zelf ook nog wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand hier voor 6/7k een standaard BPL team?
Mijn verstand van teams maken in Engeland ligt wss nog lager dan het gemiddelde Engels cijfer van Drequote:
een 7?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mijn verstand van teams maken in Engeland ligt wss nog lager dan het gemiddelde Engels cijfer van Dre
// kijk edit trouwens
Lijkt me echt een rare film. Met die zombies die als mieren ergens tegenaan lopenquote:
Dan is al je geld al op?quote:
deal.quote:
Heb je hem gezien? Hoor alleen maar negatieve verhalen eigenlijk..quote:
Als je er mee om kan gaan: deal.quote:
Hij lijkt me echt fantastisch in 4-2-2-2 naast een spits met High/Low of High/Medium.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je er mee om kan gaan: deal.
Zijn schot en finishing is wel akelig namelijk. Maar hij hangt vaak nog ergens rond de middellijn, als de rest van je aanvallers al rond de 16 zijn.
Onsportief manquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Zo, die Federer slaat bijna de kop van die Rus zn romp
Nee, volgende week pas in de bios toch? In de bios is zo'n film altijd leuker dan dat je hem thuis kijktquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je hem gezien? Hoor alleen maar negatieve verhalen eigenlijk..
Ik heb het boek wel gelezen..film heeft helaas alleen de titel overgenomen eigenlijk
nee.quote:
ik bedoelde 70k en het was meer om gelijk weer door te verkopen maar het resulteerde in een bidding war dus ben ik afgehaaktquote:
jah vwo voor zwakbegaafdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef quer het volgende:
maar jij zit/zat toch ook op een speciale school?
Oh dat kan wel. Ik ben altijd wel gek op die zombieshit, maar dit gaat echt kut worden vrees ik. Was ook echt een rommeltje met de opnames las ik vanmiddag toevallig. 8 maanden later uit dan gepland omdat het een hele tijd stil heeft gelegen. Halverwege het halve verhaal herschreven omdat het niet Hollywood genoeg wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:59 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas in de bios toch? In de bios is zo'n film altijd leuker dan dat je hem thuis kijkt
Die Mayuka was wel fijn jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Veel goede pulls hier vanavond trouwens. Ik heb nog geen pack geopend sinds het TOTW uit is, overigens is IF Grytebust nog niet op de markt te vinden.
Nou, kijk maar eens naar de 2e helft van Brazilië - Uruguay. Federer zal er een lieverdje bij zijn. Maar je hebt gelijk, het hoort niet.quote:
Maar jij zit toch ps3?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
(ik denk) dezelfde ging eerst voor 250k BINdie heeft een flinke winst
[ afbeelding ]
Doe gewoon open bidquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Die Hysen verkoopt nog niet voor 129K. Het irriteert me.
Dit ja..met trade offer achter de hand van jezelfquote:
Je had hem zelf moeten spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
The last of Us.Die walkthrough. Geniaal.
Miccoli is wel goedkopere versie van, inderdaad. Maar Di Natale is wel beter. Ligt er maar net aan wat je te besteden hebt, dan kun je pas zeggen of het het waard is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef quer het volgende:
Wie heeft er ervaring met di natale en miccoli?
zo ja, is di natale het prijsverschil waard?
Ach het gaat wel meevallen hoop ik. Gelukkig ben ik niet zo kritisch als het om films gaat. Ben maar echt 1x inslaap gevallen in de biosquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat kan wel. Ik ben altijd wel gek op die zombieshit, maar dit gaat echt kut worden vrees ik. Was ook echt een rommeltje met de opnames las ik vanmiddag toevallig. 8 maanden later uit dan gepland omdat het een hele tijd stil heeft gelegen. Halverwege het halve verhaal herschreven omdat het niet Hollywood genoeg was
Dodelijk irritant is dat jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je op een of andere manier nog terugzien welke video dit was? Ik mis de helft van mn favorieten op Youtube
Linkt het nog ergens heen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je op een of andere manier nog terugzien welke video dit was? Ik mis de helft van mn favorieten op Youtube
Nee, ik ben meestal ook niet zo kritisch..meer met series dan met films eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ach het gaat wel meevallen hoop ik. Gelukkig ben ik niet zo kritisch als het om films gaat. Ben maar echt 1x inslaap gevallen in de bios
1 2 3 | http://www.youtube.com/watch?v=geRiXFSJwk0&list=FLFh4QF4JIM9qE42ppzEPoZw&index=21 http://www.youtube.com/watch?v=G8-ocjinDc8&list=FLFh4QF4JIM9qE42ppzEPoZw&index=24 http://www.youtube.com/watch?v=3voawEb6Xgw&list=FLFh4QF4JIM9qE42ppzEPoZw&index=26 |
Hij heeft een mooie bos haar maar om hem nou als heerlijk te omschrijven..quote:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Het staat 1-1. Canari heeft gescoord.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie bos haar maar om hem nou als heerlijk te omschrijven..
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha kom er nu pas achter dat hij EdiNson heet, dacht altijd dat het Edison was
Ik dacht altijd Edsonquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha kom er nu pas achter dat hij EdiNson heet, dacht altijd dat het Edison was
U Takkie to me?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie bos haar maar om hem nou als heerlijk te omschrijven..
Eerste: Evil Activities - Nobody Said It Was Easyquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarheen?
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |