Niet op álle mogelijke, wel de belangrijkste zoals hepatitis, hiv enz. Elke donatie weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Uit de OP voor bepaalde situaties:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd of dit betekent dat het bloed van "bekende" donoren dan niet elke keer grondig onderzocht wordt op alle mogelijke besmettelijke dingen. Weet iemand of dat zo is? Oftewel als je een bloeddonatie ontvangt, is het wel zo fijn als het bloed daadwerkelijk getest is, en niet dat de verkoper de donateur op z'n blauwe ogen vertrouwd.
Yup, en ze houden het ook bij dus je kunt er gewoon naar vragen als je gaat donerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Test men iedere keer dat je gaat doneren de bloeddruk? Ik heb niet opgelet op wat die van mij nou was en ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
2 weken geldig toch? Anders even bellen voor nwe oproepquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
Oproep gekregen en heb de komende week gewoon geen tijd
ja, alleen ga ik over een week richting nepal. Geweldige timingquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
2 weken geldig toch? Anders even bellen voor nwe oproep
Donatiestatus. Meestal een OK of een -, dacht ik. Dus of je donatie doorging of niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef computergirl het volgende:
En dnt status maar weet niet wat dat is.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Donatiestatus. Meestal een OK of een -, dacht ik. Dus of je donatie doorging of niet.
Oh top, dan ga ik het ook zelf bijhoudenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef eismeiske het volgende:
[..]
Yup, en ze houden het ook bij dus je kunt er gewoon naar vragen als je gaat doneren
Kan je zomaar ergens aders binnenlopen, of had je eerst gebeld?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:20 schreef Mathijz het volgende:
Vorige week in Groningen wezen geven in plaats van Alkmaar. Grappig om die minieme verschillen op te merken.
Ik afgelopen donderdag, HB 11.9 (hoogste wat de arts had gezien de laatste 3 jaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:22 schreef dwerg het volgende:
Afgelopen woensdag voor de 26e keer geweest, Hb 9,4 bloeddruk 139/92. Lekker rustig, want voetbal op tv.
Eerst gebeld maar was niet nodig. Zit voor werk een aantal weken in Groningen waardoor dit makkelijk uitkwam.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan je zomaar ergens aders binnenlopen, of had je eerst gebeld?
Mooi, ergens "aders"quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan je zomaar ergens aders binnenlopen, of had je eerst gebeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |