Mocht je een grote kooi hebben, dan heeft B wellicht interesse zei iequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul veel en geen ideeik moet nog even uitzoeken
maar alles om hamster te houden..... Heb echt alles in huis
Omnomnom voorgerecht was goed gekeurd, nu hoofdgerecht en witte wijn.... D'uh
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ow Skjoe ik heb deze keer dit recept gepaktiets minder zwaar als velen roomkaas
http://www.smulweb.nl/rec(...)m-met-garnalenmousse
Grootste kooi hier is 80 bij 50 bij 60. Wordt verkocht als frettenkooi maar daar is ie echt te klein voor. Ik heb hem gebruikt voor mijn goudhamsterquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mocht je een grote kooi hebben, dan heeft B wellicht interesse zei ie![]()
Kooi die hij nu heeft is 49 x 31 x 38 cm (l x b x h), geen idee of dat groot/klein/gemiddeld is of zo
En smakelijk!
Echt heel luchtig en lekker!quote:
Het is een Russische dwerghamster dus die heeft in zo'n kooi ruimte zatquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grootste kooi hier is 80 bij 50 bij 60. Wordt verkocht als frettenkooi maar daar is ie echt te klein voor. Ik heb hem gebruikt voor mijn goudhamsterdie dicht kooi is iets van 70 bij 45 bij 40 ongeveer als ik me niet vergis.
Voor welke hamster is het? Soort?
En thx
Jaaaaa ermahgerd wij waren ook al in shock.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Die tasectan reclame met die vader met diarree!!!!!
ligt er aan wat de plannen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa ermahgerd wij waren ook al in shock.
Tevens, ben je vrijdagavond thuis?
Ik ga even kijken op YouTube geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
Die tasectan reclame met die vader met diarree!!!!!
Ik wilde ff de tent komen droppen en eventjes bijkletsenquote:
ies geil.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
WAAROM miauwt er hier een kat net als Arnold Schwarzenegger? Aaaooowlll, aaaaoowwwlll.
zal even vragen, laat het zo weten!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde ff de tent komen droppen en eventjes bijkletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |