Een nieuw topic ervoor openen lijkt me niet zinvol. Ik denk dat een kick van deze beter is, ook al gaat onderstaand bericht dan niet over een grote lul (eventueel kan het een algemeen Anouk-topic worden).
Geinig berichtje op Glamora.ma; ze was gisteren te gast in het programma Opium:
quote:
...en ging La Teeuwen vervolgens moeiteloos over tot het beledigen van zo ongeveer de gehele Nederlandse showbizz. De mensen achter de Symfonica in Rosso-concertreeks hadden namelijk graag gewild dat ze flink wat gasten uitnodigde om aan haar showtjes mee te doen. Maar daar had de diva dus geen zin in. 'Kijk, ze riepen natuurlijk daar: "We willen meer gasten, want dat hebben we altijd". Ze willen gewoon "holladiee, kom uit je camper allemaal. Maar dat vind ik moeilijk.'
Om daarna nog even wat extra zout in de wond te wrijven: 'Als ik gasten heb, wil ik wel LEUKE gasten. Ik heb er gewoon geen behoefte aan om allemaal mensen mee te trekken zodat iedereen daar dan MET DE HANDEN IN DE LUCHT kan doen, ik houd daar niet van. Als je dat wil, moet je vooral niet komen.'
(
http://glamora.ma/2013/09/anouk_disst_marco_guus_en_nick.html )
Er worden door Glamora.ma wat namen genoemd, maar dat zijn maar suggesties die niet uit haar eigen mond kwamen. Wie zou ze nou toch eigenlijk allemaal bedoelen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 17:13:09 ]