abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128286780
Mijn sim-only telefoonabonnement bij Telfort loopt over twee weken af en ik wilde eigenlijk overstappen op sim-only van Tele2 (mijn telefoon voldoet nog prima). Ik probeerde dit vandaag te regelen, maar kreeg te horen dat ze een maand nodig hebben om het in orde te maken, waardoor ik twee weken zonder abonnement kom te zitten.

Heeft iemand hier nog tips om te voorkomen dat ik twee weken zonder abonnement zit? Kent iemand bijvoorbeeld een goedkope provider die het wel binnen twee weken kan regelen? Of is twee weken prepaid rendabel als overbrugging?

Ik zou bij Telfort kunnen blijven, maar dat kost me dan een jaar lang 5¤ per maand extra. Ik wil een abonnement met +/- 300 belminuten, max. 100 sms, liefst minder en 500MB internet.
pi_128287146
Kun je niet je abo bij Telfort stilzwijgend 1 maand laten verlengen en je Tele2 abo 2 weken later in laten gaan? Dan komt het precies uit.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_128287250
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Kun je niet je abo bij Telfort stilzwijgend 1 maand laten verlengen en je Tele2 abo 2 weken later in laten gaan? Dan komt het precies uit.
Dit, gewoon een maandje doorbetalen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:41:22 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_128287703
Bij elke provider is het minimaal 28 dagen om een portering te regelen. Maar je oude abonnement zal vast wel vanzelf doorlopen, dus niets aan de hand.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_128295877
Weten jullie zeker dat het dan gewoon stilzwijgend wordt verlengd? Ik heb in 2011 een contract voor 2 jaar afgesloten, waarbij ik (wat toen nog kon) 'onbeperkt' internet heb, dat soort abonnementen bestaan nu niet meer. Ik kan op 'MijnTelfort' wel op verlengen klikken, maar dan moet ik een nieuw abonnement uitzoeken. Hoe weten ze nou, als ik niks doe, wat voor een abonnement ze me dan moeten geven?

Edit:
Nog even verder gezocht, Telfort vermeld dit op hun site:

"Een overeenkomst die voor bepaalde duur is aangegaan, wordt na afloop van de contractperiode telkens stilzwijgend verlengd met een periode van 1 jaar, tenzij u de overeenkomst schriftelijk opzegt met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden voor het einde van de contractperiode."

Het wordt dus helaas niet per maand verlengd :( Wat is nu verstandig?

[ Bericht 40% gewijzigd door iljoesjin op 26-06-2013 21:51:54 (extra info) ]
pi_128301769
Lees dit maar eens door.

Je abonnement wordt(hoort te worden) verlengd zonder einddatum. Als het met een jaar wordt verlengd betekent het dat er wel een einddatum is en dat mag dus niet. Het is wel zo dat de opzegtermijn 1 maand is. Wat effectief betekent dat je abonnement elke maand gewoon weer met een maand verlengd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')