Nonsens, je bent in de war met accu'squote:Op woensdag 26 juni 2013 15:05 schreef Xetran het volgende:
Voor opladers krijg je maar 6 maanden garantie normaal.
sja, betaal je 80 euro. Wat jij wilt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef svefn het volgende:
Een goedkopere (universele) adapter kopen is een optie ja, ik ben alleen bang dat die het ook gaat begeven. Bovendien moet hij er wel een beetje fatsoenlijk uitzien, klinkt stom, maar ik gebruik m'n laptop veel voor studie en werk, dan zien ze me al komen met zo'n blok
Nee mattie. Mijn oplader was ook naar de knaak. Gelijk 60 euro kwijt voor een nieuwe. Haast de halve waarde wat mijn laptop nog waard isquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nonsens, je bent in de war met accu's
[..]
sja, betaal je 80 euro. Wat jij wilt.
kun je doen, maar het is oppassen geblazen voor kloons. Die wil je liever niet hebben.quote:
Als je laptop nog maar 60 euro waard is, mag ik hopen dat die niet pas 6 maanden oud is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nee mattie. Mijn oplader was ook naar de knaak. Gelijk 60 euro kwijt voor een nieuwe. Haast de halve waarde wat mijn laptop nog waard is
Dat is verder niet belangrijk in het verhaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je laptop nog 60 euro waard is, mag ik hopen dat die niet pas 6 maanden oud is.
Ook 6 maanden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nonsens, je bent in de war met accu's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop