Whutquote:heei allemaal ik had eerst een super BFF maar ik vroeg wat aan haar of ze die dingen deed van BV als er meisjes komen dat ze dan haar mobiel pakte en net als of ging smsen ofzoo dat vroeg k aan haar en toen zei ze zeg de namen of mail niet meer dat vond ik zo gemeen
PS lieve spangas vrienden wat moet ik doen
Ja hoor je zusjequote:Hoe moet het als je door je vrienden in de steek gelaten woord omdat je één keer een ongelukje gehad hebt? Natte broek) (niet ik hoor, mijn zusje van 8)
quote:wie is jonger dan 9 jaar en wil met mij vrienden worden?
en het liefst wil ik dat het een meisje is.
alvast bedankt
quote:ik ben 10, maar ik ben al vrienden met jou en ik ben ook jouw zus
quote:bedankt
quote:Wat vinden jullie er van dat Raaf weggelopen is. Ik vind wel dat zijn Moeder heeeeeeeeeeeeeel erg streng is.
Tja da's ook weer zo.quote:ik snap het wel van de moeder ik zou ook boos worden als mijn kind vuurwerk verkoopt aan leerlingen en het in een school container gooit
meid, tis watquote:Op maandag 1 juli 2013 08:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is ook zo maar 'die heb ik niet gekend'
quote:ik ben 10 speel nog met poppen en barbies
als ik bij een vriendin ben en zie het ouden
speelgoedzo als poppen barbies en noem maar op
dan ga ik er gelijk mee spelen wat moet ik doen!!!!!!!!!
helppppp
Whutquote:probeer ze weg te gooien en met plemobiel te spelen veel leuker of ga je vingeren
quote:ik heb kinderbijslag maar ik wil er een mobiel van kopen maar mijn ouders zeggen nee.ik wil er zelf over bepalen wat ik er van koop. hoe kan ik er voor zorgen hellp meee!
meh, jammer dat die niet reageertquote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is niet zo spannend helaas http://kidsforum.nl/nieuw/SMF/index.php?topic=1339.0
quote:mijn favoriete films zijn al iedergaval dat is super goed vind zijn.
Harry potter
spangas op severailvel
alle anubis filmen.
kronkels of narnija.
the simsons the moevie
Eindbaasquote:Keesjan en erik maakt niet uit of het een jonge of een meisje wordt gewoon keesjan en erik
quote:ik wil graag een hele leuke feest geven
maar ik weet nog niet hoe en wat
mischien hebben jullie nog leuke ideeen?
groetjes van Ella
quote:geef een feest thuis nodig iedereen van je vrienden uit tip van spangasisleukfan xxx
Samenvatting:quote:dank je voor de tip.
Een vriend waar je op kunt kreunen, wtfquote:ik zal er ook weer eens 1 neerzetten: Geld maakt niet gelukkig. Vriendschap en liefde wel. Zonder dat zit je een beetje in de knel. Je hebt vrienden nodig waar je op kunt kreunen en steunen. Vrienden, die je ook in moeilijke tijden steunen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar het rijmt welquote:Jij bent mijn liefste
die ik altijd kiezde
jij bent aardig en lief
jij bent echt mijn hartedief
quote:when I look at your eyes
I see a blue sky with thousend hearts
a ocean with pink waves
when I touch you
I fiel a shok of love
and I dream about more...
I like you..... do you like me?
| Forum Opties | |