quote:Ik heb autisme mar je hebt ook ADHD add epilepsie of iets anders heb jij dat ook of ken jij iemand die dat heeft?
quote:Ja, ik heb een scoliose. Dat is een soort kromming in je rug, hij is bij mij niet heel erg, maar soms is het toch best vervelend. Bijvoorbeeld met Gym.
quote:Ik heb een eetprobleem/stoornis, maar ik ben bezig om beter te worden! xx
Ja hoorquote:Ik heb hetzeLfde als de 1ste en 2 de reactie
quote:HEEII, IK BEN YARI EN HEB EEN BELANGRIJKE VRAAGAT ZOU JE ERVAN VINDEN ALS ÉÉN VAN JE FAMILIELEDENKANKER ZOU HEBBEN?? IK HEB EEN BROER : FINNY EN DIE HEEFT DAT!!IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN! IK WIL HEM NIET VERLIEZEN...YARI
quote:HEEI IEDEREEN!MISSCHIEN HEB IK OOK WEL KANKER DAT KOMT DOORDAT IK EN FINNY TWEELING ZIJN. FINNY HEEFT AL KANKER, MISSCHIEN IK DUS OOK WELIK WIL OOK DAT ALS JE MET KANKER SCHELD, WEET DAT HET HEEL LAF IS OM DAARMEE TE SCHELDEN. MENSEN GAANAAN DIE ZIEKTE DOOD... MISSCHIEN IK DUS OOK WEL EN ME BROER...LATERZZZ YARI
Watquote:DANK JULLIE WEL VOOR DE REACTIES! IK HEB ZELF OOK TE HOREN GEKREGEN DAT IK KANKER HEB. DAT KOMT OMDAT IK TWEELING BEN MET FINNY... IK HOOP DAT IK DE ZIEKTE OVERLEEF. IK WENS JULLIE OOK STERKTE MET DE FAMILIELEDEN!!! YARI...
'Wat moet ik nu doen??!' is de mijne geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:48 schreef Groby het volgende:
ik zou stoppen of gewoon doorgaan
DAT wordt mijn nieuwe slogan
Het houdt je echt bezig zie ikquote:tja ik weet het niet ik denk dat hij van plan is zelfmoord te plegen en dat mag absoluut niet gebeuren PS : het onweert bij ons VED hard
quote:Waaarom is alles zo lastig in het leven bijvoorbeeld: je hebt ruzie met je bff en het is dan ook knalende ruzie vindt je elkaar opeens een stuk minder aardig waarom????????
Zelfde user twee dagen later:quote:wat zouden jullie doen als je op jonge leeftijd ineens zwanger blijkt te zijn
(het is mij niet overkomen maar vroeg het me zomaa af)
quote:ik vroeg het omdat op spangas veel problemen behandelt worden maar dit nog niet
ben zelf moeder geworden toen ik 23 was (ben nu 26) weet als geen ander hoe zwaar het kan zijn
quote:ik hep autisme bijna de heele klas haat me
wat moet ik doen tegen de pesterijen
ik kan zo niet meer verder
quote:eey zijn jullie al ontgroent
(getongt)
ikke wel
quote:neej
quote:Alles op z'n tijd toch
quote:hoi ik ben natacha ik ben niet ontgroent maar wil et wel heel graag ik vin er zo veel leuk maar hun mij meestal nie
quote:Ik Ben Ontgroent En Ontmaagd
Heb Met Me Vriendje Gedaan & Die Wou Het Ook Wel MEt Condoom
Achjaa Is Goed Afgelopen Ik Was Ontgroent Toen Ik 10 Was En Ontmaagd Dit Jaar ..
quote:Leuk voor je dat je al verder gaat dan zoenen met je vriendje
quote:ik ook niet..
quote:ik wil wel maar wat is het juiste moment geef tips pleas
quote:ZOENEN LIJKT MIJ EGT SMERIG
quote:doe gwwn romaties en dan moet je hem altijd verleegen kijken en je moet altijd mekub naar school mee neemen
Ik heb dus best nog ff op dat forum rondgehangen en precies deze bevindingen had ik gemaakt, en werd er op een gegeven moment ook gek van dat er gewoon geen logica in die kinders zatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Wat moet ik nu doen??!' is de mijne geworden.
Het valt me wel echt op dat íedereen op dat forum ruzie heeft met iemand, diegene gaan ze vervolgens 'negeren', maar ze zijn ook tegen pesten en buitensluiten
De TS spreekt altijd de waarheid, hoe ongeloofwaardig het ook is.
Iedereen zegt 'help' maar niemand wil zeggen wat er aan de hand is.
Als iemand zegt dat hij/zij kanker heeft komen er pagina's vol reacties in de trant van 'mijn oom oma opa vader neef en kat zijn allemaal doodgegaan aan kanker', altijd fijn zo'n hart onder de riem
Kinderen
quote:Ik kan het niet meer
Hoi, ik kan het echt niet meer
een vriend van me zit aan plekken waar ik niet wil ik kan het niet meer het moet stoppen! Elke dag ga ik bang naar school en bang terug naar huis ik weet echt geen raad meer. Ik heb alles geprobeert maar hij is veel te sterk ik kan hem gewoon niet tegen houden...
quote:HELP IK KAN NIET MEER!!!!
mijn meester wil me op plekken aan raken waar ik dat helemaal niet meer ik heb er met me vriendinen over gepraat hun zeggen dat mijn meester dat ook bij hun wilt doen . wat moet ik en mijn vriendinen doen?
quote:help help help
help bij ons op school zit de juf altijd bij ons in de kleedkamer te wachten en we moeten dan ook nog douche ik vind dat niet fijn en heb al gezegt dat ze niet meer in de kleedkamer moet zitten maar daar luisterde de juf niet naar ook zit ze heel de tijd te kijken hoe je aan het docuche bent dat doe je toch niet als het de eerste klas is van de midelbare school of wel ik vind dit echt heel raar en vervelend wie heeft er tips want dit vind ik niet meer normaal
quote:Lastig gevallen
Ben jij weleens lastig gevallen??? Door ouder, juf, meester...
Ik wel maar ik zeg het niet hier, ik zeg het alleen tegen goede vriendINNEN in een PRIVE bericht,z, mensen die het mogen vragen:
1. Ayshanoa
Kletsje
Muipie
Leannebruin
Ikbeninluv
ElfjeKatootje
ThirMellO
Yok
VeraVera
MelikeCharley
Imkedeboer
Blericia123
Annelotte112
quote:hallo allemaal,
ik heb een probleem en ik durf het aan niemand te vertellen, niet aan mijn vriendinnen of wie dan ook. Maar wel hier.. amoniem, jullie weten alleen mijn naam, dus ik durf het wel.
Ik ben bang dat ik boulimia heb. Het klinkt wat raar want meestal weet je dat niet van jezelf niet, maar ik heb het gevoel dat het echt zo is. Ik heb alle boulimia-aantoningen...
Wat moet ik nu doen?
Xxx Joanne
Godverquote:weet je wat anorexia is? net zoiets, alleen behalve dat je dan veel te veel wil afvallen ga je soms ook nog eens ineens vet veel eten zonder dat je het wil maar je kan er niets tegen doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |