abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:57:11 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128508093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Belkin behoort tot de grootste ploegen qua omzet. Kijk welke topmannen de andere grote ploegen hebben.
Dat je nog met die onzin aankomt, terwijl al tientallen keren is gezegd dat de ploeg qua budget een middenmoter is, is mij echt een raadsel.

Edit: dit is gelijk dan weer mijn laatste reactie op je, want anders verval ik weer in het reageren op trollen niveau.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128508095
quote:

[..]

Belkin behoort tot de grootste ploegen qua omzet. Kijk welke topmannen de andere grote ploegen hebben.
Bron?

Is namelijk niet bepaald waar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 18:57:55 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_128508119
quote:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat hij niet de beste kopman is, maar jemig, we zijn nog maar 4 dagen onderweg, geef het een kans.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 2 juli 2013 @ 19:02:03 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128508257
quote:

[..]

Belkin pompt er 6 miljoen in, volgens mij is dat niet erg veel. Zeker niet in vergelijking met Rabobank.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:03:20 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128508302
Sowieso moet er nog wat geld bij, in de nieuwe samenstelling. Want het budget van Belkin zal inderdaad niet toereikend zijn. Uiteindelijk zullen ze wel op een budget van rond de twaalf miljoen mikken. Daar ben je tegenwoordig meer een middenmoter mee.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128508335
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Belkin pompt er 6 miljoen in, volgens mij is dat niet erg veel. Zeker niet in vergelijking met Rabobank.
En giant 3-4. Er staat op wikipedia dat budget 13 miljoen euro is.
pi_128508410
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

En giant 3-4. Er staat op wikipedia dat budget 13 miljoen euro is.
Middenmotor.

Wikipedia is wat dit betreft niet echt betrouwbaar. Zitten zelden juist, in elk geval is het budget van Belkin gissen. Er is namelijk geen officieel statement en de geruchten verschillen qua hoogte, met een max van 6 mln.
pi_128508637
Tsja wat het Nederlands wielrennen in het algemeen betreft ; er starten wel 17 landgenoten maar het is meer peletonopvulling dan wat anders, de andere twee Nederlandse ploegen hebben vandaag ook niet bijster gepresteerd.

Volgens mij ligt het ook een beetje aan de -verwende- Nederlandse mentaliteit ; kijk ook maar naar het tennis waar Haase zich al opwindt over te harde muziek :')
Of zie de voetballers die zich al niet meer druk maken over hun sportieve carriere maar het geld in vreemdsoortige competities gaan oprapen.

Neerlands wielrennen, voetbal, tennis... het stelt gewoon erg weinig meer voor ;(
en voorlopig zie ik dat ook niet echt veranderen.

Waarom kunnen de Belgen dat allemaal wel ? :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 19:14:39 #129
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_128508707
Het gras is weer eens groener bij de buren. :')

Dat die Belgen een fantastische sportcultuur hebben zie je wel op de Olympische Spelen... oh wacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_128508779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Alleen maar enorm laffe hoopjes stront bij Belkin. Hopelijk gaat het team snel op de schop, want met die 'top'-Nederlanders ga je niks groots winnen. Alleen zielige rondes in Amerika en Zwitserland.

Totaaaaal geen winnaarsmentaliteit. Het interesseert die Gesink ook geen reet dat hij tijd verliest. Ongelofelijk. Er wordt zoveel geld in gepompt en ze presteren al jarenlang geen ene reet, op wat zielige rondes na.

dat valt me ook op ; die gelatenheid in de media van de heren wielrenners, je mag toch wel gewoon kwaad zijn en met de fiets smijten dat het niet lukt ?? ze hoeven toch niet de ideale schoonzoon gaan spelen :?
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 19:17:12 #131
pi_128508811
In je vorige post zat je nog te haten op Haase omdat hij kwaad werd.

Wat is het nou?
pi_128508865
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gras is weer eens groener bij de buren. :')

Dat die Belgen een fantastische sportcultuur hebben zie je wel op de Olympische Spelen... oh wacht.
meerdere ritwinsten in de Tour, finaleplaatsen op Grand Slams, gele truien,voetballers die bij internationale topclubs spelen... oh wacht
pi_128508892
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In je vorige post zat je nog te haten op Haase omdat hij kwaad werd.

Wat is het nou?
omdat ie niet kwaad werd op zichzelf, maar hij schoof de schuld door
pi_128508953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:18 schreef TLC het volgende:

[..]

meerdere ritwinsten in de Tour, finaleplaatsen op Grand Slams, gele truien,voetballers die bij internationale topclubs spelen... oh wacht
Wielercultuur, betere tennisopleiding en op voetbalgebied heeft Nederland duidelijk betere prestaties.

Als overall sportland doen we het beter trouwens.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 19:20:38 #135
pi_128508960
De Belgen hebben bij het voetbal nu toevallig een keer een goede lichting, maar al 100 jaar is Nederland een beter voetballand dan België. Hoezo opportunisme?

Tennis en wielrennen, de enige twee sporten waar de Belgen beter in zijn. Verder kicken we hun ass in werkelijk waar iedere andere sport.
pi_128509007
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belgen hebben bij het voetbal nu toevallig een keer een goede lichting, maar al 100 jaar is Nederland een beter voetballand dan België. Hoezo opportunisme?

Tennis en wielrennen, de enige twee sporten waar de Belgen beter in zijn. Verder kicken we hun ass in werkelijk waar iedere andere sport.
Ja korfbal en schaatsen ~O>
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 19:24:50 #137
pi_128509101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:22 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja korfbal en schaatsen ~O>
Hockey, honkbal, volleybal, handbal, roeien, waterpolo, zwemmen, darts ( :') ), paardensport ( :') ), judo, etc.

Moet ik doorgaan?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 2 juli 2013 @ 19:24:57 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128509108
quote:
TDF: REACTIES NA ETAPPE 4

Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voorstaat.

Lars Boom
“Het ging goed. We hebben hard gereden. Voor mijn gevoel hebben we nergens tijd laten liggen. Ik was een van de motoren van de ploeg en ik heb mijn werk denk ik naar behoren uitgevoerd.”

Laurens ten Dam
“Ik ben niet degene van wie je het moet hebben in een vlakke ploegentijdrit, maar ik heb mijn werk kunnen doen vandaag. Dat ging prima. We hebben als ploeg goed samengewerkt. Er zat niet veel meer in.”

Tom Leezer
“Volgens mij is dit een van ons snelste ploegentijdritten ooit. We hebben nergens wat laten liggen. We kunnen tevreden zijn.”

Robert Gesink
"Ik ben super tevreden. Er zat echt wat achter mijn inspanningen en ik ben blij dat ik van waarde heb kunnen zijn voor de ploeg."

Bauke Mollema
“Er zijn onderweg geen gekke dingen gebeurd. We hebben geen gaten laten vallen en in de bochten liep het goed. Ik heb wat tijd verloren op andere klassementsrenners en ik weet dat op het eind elke seconde telt, maar dat zien we wel in Parijs. We hebben er vandaag alles uitgehaald en dus moeten we voor nu tevreden zijn.”

Lars Petter Nordhaug
“Als ploeg hebben we er vandaag alles aangedaan en dat is altijd goed. Tijdrijden is niet mijn sterkste punt, maar ik heb volgens mij prima werk geleverd.”

Bram Tankink
“We hebben maximaal proberen te rijden en meer dan een vijftiende plek zat er niet in. De klassering valt uiteindelijk een beetje tegen, daar kunnen we niet blij mee zijn, maar 37 seconden is te overzien.”

Maarten Wynants
“Het ging vandaag heel hard en het deed veel pijn. We hebben alles gegeven en geen fouten gemaakt. We moeten tevreden zijn.”

Nico Verhoeven
“Ik heb niet het idee dat we sneller hadden gekund. We verliezen natuurlijk wat tijd op enkele klassementsrenners, maar het zij zo. We hebben het maximale eruit gehaald.”
http://www.teambelkin.com(...)ollowing-stage--1022
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:25:07 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128509115
Ja laten we een België vs Nederland discussie gaan houden. Dat is nog nooit gedaan. Dat kan veel beter op een andere plek of helemaal niet. Want voor het Belkin topic is het totaal niet relevant.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:07:18 #140
405682 maerk
Highbury
pi_128510746
Niks tegen die jongens, ik vind het een leuke groep renners die altijd de pers te woord staan en zich ook naar de fans toe keurig gedragen, een voorbeeld voor jonge renners. Daarnaast heeft Gesink ook al eens aangegeven dat hij niet degene is die zichzelf ooit tot tourfavoriet heeft gebombardeerd, dat heeft de pers gedaan, en dat klopt.
Zelfbeheersing na een teleurstelling is ook een goede eigenschap, wanneer het echter keer na keer zonder mokken of morren voorkomt ga ik wel vragen stellen bij de 'killers / winnaars mentaliteit' van die jongens, dat is alles. Ik geloof nog steeds dat die jongens keihard werken voor de resultaten op een goede manier.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 2 juli 2013 @ 20:13:21 #141
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128511016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef maerk het volgende:
Niks tegen die jongens, ik vind het een leuke groep renners die altijd de pers te woord staan en zich ook naar de fans toe keurig gedragen, een voorbeeld voor jonge renners. Daarnaast heeft Gesink ook al eens aangegeven dat hij niet degene is die zichzelf ooit tot tourfavoriet heeft gebombardeerd, dat heeft de pers gedaan, en dat klopt.
Zelfbeheersing na een teleurstelling is ook een goede eigenschap, wanneer het echter keer na keer zonder mokken of morren voorkomt ga ik wel vragen stellen bij de 'killers / winnaars mentaliteit' van die jongens, dat is alles. Ik geloof nog steeds dat die jongens keihard werken voor de resultaten op een goede manier.
^O^ ^O^ _O_
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 20:18:11 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_128511205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef maerk het volgende:
^O^
pi_128511643
Overigens, waar komt de verwachting vandaan dat de ploeg veel beter zou presteren vandaag? Ze hebben nu absoluut geen ploeg voor de ploegentijdrit. Zitten teveel gasten tussen die in een vlakke (!!) ploegentijdrit van te weinig waarde zijn. De verschillen zijn klein, ze hadden een paar plaatsen hoger kunnen eindigen, maar een top-5 o.i.d. is met deze ploeg in een ploegentijdrit onmogelijk. Het is ook niet alsof ze zijn weggereden vandaag.
pi_128513518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:25 schreef Redefine het volgende:
Ja laten we een België vs Nederland discussie gaan houden. Dat is nog nooit gedaan. Dat kan veel beter op een andere plek of helemaal niet. Want voor het Belkin topic is het totaal niet relevant.
Maar Nederland is nu eindelijk eens beter, i.t.t. voorgaande jaren. Dan mogen we toch ook wel een keertje opscheppen :@
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:14:47 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128513536
Van deze ploeg zijn denk ik alleen Boom, Nordhaug en Gesink een echte waarde in de TTT.
pi_128513614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:29 schreef TheArt het volgende:
Overigens, waar komt de verwachting vandaan dat de ploeg veel beter zou presteren vandaag? Ze hebben nu absoluut geen ploeg voor de ploegentijdrit. Zitten teveel gasten tussen die in een vlakke (!!) ploegentijdrit van te weinig waarde zijn. De verschillen zijn klein, ze hadden een paar plaatsen hoger kunnen eindigen, maar een top-5 o.i.d. is met deze ploeg in een ploegentijdrit onmogelijk. Het is ook niet alsof ze zijn weggereden vandaag.
Merijntje Zeeman en verschillende renners.
pi_128516528
vorig jaar werden ze nog 3e in de TTT van de Vuelta maar dat was ook een ander team met LTD en Nordhaug heb je niet echte pure tijdrit rijders
pi_128516800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Redefine het volgende:
Van deze ploeg zijn denk ik alleen Boom, Nordhaug en Gesink een echte waarde in de TTT.
Nordhaug ook niet. Zegt hij zelf ook dat het niets voor hem is dit.

quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
vorig jaar werden ze nog 3e in de TTT van de Vuelta maar dat was ook een ander team met LTD en Nordhaug heb je niet echte pure tijdrit rijders
Plus dat parcours was een stuk moeilijker. Daarom dat ik in mijn post ook te weinig waarde in een vlakke tijdrit zette.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:27:11 #149
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_128517069
die gast die tour de jour met die zonnebril te woord stond :') wat een ultieme loser is dat zeg.
pi_128517121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
die gast die tour de jour met die zonnebril te woord stond :') wat een ultieme loser is dat zeg.
is al heel wat dat ze RTL7 te woord staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')