Dat je nog met die onzin aankomt, terwijl al tientallen keren is gezegd dat de ploeg qua budget een middenmoter is, is mij echt een raadsel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Belkin behoort tot de grootste ploegen qua omzet. Kijk welke topmannen de andere grote ploegen hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Belkin behoort tot de grootste ploegen qua omzet. Kijk welke topmannen de andere grote ploegen hebben.
Ik ben het wel met je eens dat hij niet de beste kopman is, maar jemig, we zijn nog maar 4 dagen onderweg, geef het een kans.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Belkin pompt er 6 miljoen in, volgens mij is dat niet erg veel. Zeker niet in vergelijking met Rabobank.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En giant 3-4. Er staat op wikipedia dat budget 13 miljoen euro is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Belkin pompt er 6 miljoen in, volgens mij is dat niet erg veel. Zeker niet in vergelijking met Rabobank.
Middenmotor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En giant 3-4. Er staat op wikipedia dat budget 13 miljoen euro is.
dat valt me ook op ; die gelatenheid in de media van de heren wielrenners, je mag toch wel gewoon kwaad zijn en met de fiets smijten dat het niet lukt ?? ze hoeven toch niet de ideale schoonzoon gaan spelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Alleen maar enorm laffe hoopjes stront bij Belkin. Hopelijk gaat het team snel op de schop, want met die 'top'-Nederlanders ga je niks groots winnen. Alleen zielige rondes in Amerika en Zwitserland.
Totaaaaal geen winnaarsmentaliteit. Het interesseert die Gesink ook geen reet dat hij tijd verliest. Ongelofelijk. Er wordt zoveel geld in gepompt en ze presteren al jarenlang geen ene reet, op wat zielige rondes na.
meerdere ritwinsten in de Tour, finaleplaatsen op Grand Slams, gele truien,voetballers die bij internationale topclubs spelen... oh wachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gras is weer eens groener bij de buren.
Dat die Belgen een fantastische sportcultuur hebben zie je wel op de Olympische Spelen... oh wacht.
omdat ie niet kwaad werd op zichzelf, maar hij schoof de schuld doorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In je vorige post zat je nog te haten op Haase omdat hij kwaad werd.
Wat is het nou?
Wielercultuur, betere tennisopleiding en op voetbalgebied heeft Nederland duidelijk betere prestaties.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:18 schreef TLC het volgende:
[..]
meerdere ritwinsten in de Tour, finaleplaatsen op Grand Slams, gele truien,voetballers die bij internationale topclubs spelen... oh wacht
Ja korfbal en schaatsenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belgen hebben bij het voetbal nu toevallig een keer een goede lichting, maar al 100 jaar is Nederland een beter voetballand dan België. Hoezo opportunisme?
Tennis en wielrennen, de enige twee sporten waar de Belgen beter in zijn. Verder kicken we hun ass in werkelijk waar iedere andere sport.
Hockey, honkbal, volleybal, handbal, roeien, waterpolo, zwemmen, darts (quote:
http://www.teambelkin.com(...)ollowing-stage--1022quote:TDF: REACTIES NA ETAPPE 4
Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voorstaat.
Lars Boom
“Het ging goed. We hebben hard gereden. Voor mijn gevoel hebben we nergens tijd laten liggen. Ik was een van de motoren van de ploeg en ik heb mijn werk denk ik naar behoren uitgevoerd.”
Laurens ten Dam
“Ik ben niet degene van wie je het moet hebben in een vlakke ploegentijdrit, maar ik heb mijn werk kunnen doen vandaag. Dat ging prima. We hebben als ploeg goed samengewerkt. Er zat niet veel meer in.”
Tom Leezer
“Volgens mij is dit een van ons snelste ploegentijdritten ooit. We hebben nergens wat laten liggen. We kunnen tevreden zijn.”
Robert Gesink
"Ik ben super tevreden. Er zat echt wat achter mijn inspanningen en ik ben blij dat ik van waarde heb kunnen zijn voor de ploeg."
Bauke Mollema
“Er zijn onderweg geen gekke dingen gebeurd. We hebben geen gaten laten vallen en in de bochten liep het goed. Ik heb wat tijd verloren op andere klassementsrenners en ik weet dat op het eind elke seconde telt, maar dat zien we wel in Parijs. We hebben er vandaag alles uitgehaald en dus moeten we voor nu tevreden zijn.”
Lars Petter Nordhaug
“Als ploeg hebben we er vandaag alles aangedaan en dat is altijd goed. Tijdrijden is niet mijn sterkste punt, maar ik heb volgens mij prima werk geleverd.”
Bram Tankink
“We hebben maximaal proberen te rijden en meer dan een vijftiende plek zat er niet in. De klassering valt uiteindelijk een beetje tegen, daar kunnen we niet blij mee zijn, maar 37 seconden is te overzien.”
Maarten Wynants
“Het ging vandaag heel hard en het deed veel pijn. We hebben alles gegeven en geen fouten gemaakt. We moeten tevreden zijn.”
Nico Verhoeven
“Ik heb niet het idee dat we sneller hadden gekund. We verliezen natuurlijk wat tijd op enkele klassementsrenners, maar het zij zo. We hebben het maximale eruit gehaald.”
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef maerk het volgende:
Niks tegen die jongens, ik vind het een leuke groep renners die altijd de pers te woord staan en zich ook naar de fans toe keurig gedragen, een voorbeeld voor jonge renners. Daarnaast heeft Gesink ook al eens aangegeven dat hij niet degene is die zichzelf ooit tot tourfavoriet heeft gebombardeerd, dat heeft de pers gedaan, en dat klopt.
Zelfbeheersing na een teleurstelling is ook een goede eigenschap, wanneer het echter keer na keer zonder mokken of morren voorkomt ga ik wel vragen stellen bij de 'killers / winnaars mentaliteit' van die jongens, dat is alles. Ik geloof nog steeds dat die jongens keihard werken voor de resultaten op een goede manier.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef maerk het volgende:
Niks tegen die jongens, ik vind het een leuke groep renners die altijd de pers te woord staan en zich ook naar de fans toe keurig gedragen, een voorbeeld voor jonge renners. Daarnaast heeft Gesink ook al eens aangegeven dat hij niet degene is die zichzelf ooit tot tourfavoriet heeft gebombardeerd, dat heeft de pers gedaan, en dat klopt.
Zelfbeheersing na een teleurstelling is ook een goede eigenschap, wanneer het echter keer na keer zonder mokken of morren voorkomt ga ik wel vragen stellen bij de 'killers / winnaars mentaliteit' van die jongens, dat is alles. Ik geloof nog steeds dat die jongens keihard werken voor de resultaten op een goede manier.
Maar Nederland is nu eindelijk eens beter, i.t.t. voorgaande jaren. Dan mogen we toch ook wel een keertje opscheppenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:25 schreef Redefine het volgende:
Ja laten we een België vs Nederland discussie gaan houden. Dat is nog nooit gedaan. Dat kan veel beter op een andere plek of helemaal niet. Want voor het Belkin topic is het totaal niet relevant.
Merijntje Zeeman en verschillende renners.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:29 schreef TheArt het volgende:
Overigens, waar komt de verwachting vandaan dat de ploeg veel beter zou presteren vandaag? Ze hebben nu absoluut geen ploeg voor de ploegentijdrit. Zitten teveel gasten tussen die in een vlakke (!!) ploegentijdrit van te weinig waarde zijn. De verschillen zijn klein, ze hadden een paar plaatsen hoger kunnen eindigen, maar een top-5 o.i.d. is met deze ploeg in een ploegentijdrit onmogelijk. Het is ook niet alsof ze zijn weggereden vandaag.
Nordhaug ook niet. Zegt hij zelf ook dat het niets voor hem is dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Redefine het volgende:
Van deze ploeg zijn denk ik alleen Boom, Nordhaug en Gesink een echte waarde in de TTT.
Plus dat parcours was een stuk moeilijker. Daarom dat ik in mijn post ook te weinig waarde in een vlakke tijdrit zette.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
vorig jaar werden ze nog 3e in de TTT van de Vuelta maar dat was ook een ander team met LTD en Nordhaug heb je niet echte pure tijdrit rijders
is al heel wat dat ze RTL7 te woord staanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
die gast die tour de jour met die zonnebril te woord stondwat een ultieme loser is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |