dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Als je slegt bend in spelling wil ik je wel helpen
Sorriequote:
Die zal doorverwijzen naar de logopedist (waar je dus ook wel zelf terecht kunt, overigens. Je hebt geen verwijzing nodig).quote:
Logopedie valt onder de basisverzekering en daarmee krijg je dus ook te maken met je eigen risico.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef mapima het volgende:
Oh is logopedie gratis en daarvia een dyslectie test ook? En maakt het uit dat ik geen rt heb?
dir is toch al op omdat ik orthodontie op een medische indicatie heb en dus eerst het eigenrisi o op moest makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Logopedie valt onder de basisverzekering en daarmee krijg je dus ook te maken met je eigen risico.
Logopedie is voor mensen met een spraakgebrek, dat is bij dyslexie niet aan de orde. Je moet op zoek naar een leerpsycholoog/pedagoog voor een dyslexie onderzoek. Of dit gratis is weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Logopedie valt onder de basisverzekering en daarmee krijg je dus ook te maken met je eigen risico.
ja lekker io ben 18...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef Michael-reader het volgende:
[..]
Logopedie is voor mensen met een spraakgebrek, dat is bij dyslexie niet aan de orde. Je moet op zoek naar een leerpsycholoog/pedagoog voor een dyslexie onderzoek. Of dit gratis is weet ik niet.
Misschien moet je je eens verdiepen in wat een logopedist doetquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:09 schreef Michael-reader het volgende:
[..]
Logopedie is voor mensen met een spraakgebrek, dat is bij dyslexie niet aan de orde. Je moet op zoek naar een leerpsycholoog/pedagoog voor een dyslexie onderzoek. Of dit gratis is weet ik niet.
Laat je ons nog weten of de test positief was of niet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef mapima het volgende:
Nou ik krijg binnenkort eindelijk die test maar wat testen ze eigenlijk en hoe? Ik hoorse iets over kleuren benoemen wtf ik ga gek worden te moeilijke dingen zonder grap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |