Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef GOEDADVIES het volgende:Oke, na het kijken van dit programma en het lezen van een aantal van deze topics wil ik de kandidaten die hier posten helpen met ECHT goed advies, want de meeste posts hier zijn een beetje in de ''blijf jezelf'' trend en ik lees allemaal geknuffel... Dat gaat niet helpen, deze mensen moeten met hun neus op de feiten gedrukt worden...
Die student van 23Je bent in principe een sympathieke kerel, de reden dat je nog maagd bent is een combinatie van factoren, dat komt niet alleen door jezelf, ook door je vrienden. Je vrienden zijn echt kneuzen/nerds en het verbaast me dat zij überhaupt wél sex hebben gehad, maar dat terzijde.
Ik heb het idee dat jij je beeld over vrouwen te veel van TV-shows en/of boeken hebt laten afleiden. Het voorlezen van een gedicht is daar een goed voorbeeld van. Je zit in de friend-zone met die chick... In tegenstelling tot wat jij misschien op TV/films/boeken hebt geleert, chicks houden niet van een lieve jonge. De meeste vrouwen zullen dit zelf nooit toegeven, maar dit is wel zo. Waarom denk je dat (mooie) meids bij jongens blijven die haar als stront behandelen/vreemd gaan etc. maar niet bij een jonge blijven die super lief is en alles voor haar over heeft? Precies, vrouwen willen een beetje een klootzak... Niet een complete TE erge klootzak (want vreemdgaan is een extreem voorbeeld, dat is voor de meeste chicks weer TE klootzak-achtig) maar in ieder geval niet TE lief... Een gedicht voorlezen aan een meid is iets wat je NEVER moet doen, 99,9% van die meids vinden dat helemaal niks en zetten je gelijk in de friend-zone. Daarom noem ik je vrienden ook een factor in het maagd zijn/geen vriendin hebben. Normale mannen vrienden zouden je ONMIDDELLIJK moeten afraden een gedicht voor te lezen wanneer je dat plan hebt.
Je moet een beetje de aplha-male houding aannemen (zoek dat maar op). Vrouwen willen een sterke (niet alleen fysiek) man die de leiding neemt. Ze willen geen pussy die gedichten voorleest. Zo simpel is het... Misschien een idee om wat meer te kijken naar jongens die WEL meids regelen en daar van leren, want jou vrienden regelen volgens mij geen moer...
En qua uiterlijk, ookal zeggen meids vaak dat ze uiterlijk niet heel belangrijk vinden bij jongens, dat is een leugen. Als ze moeten kiezen tussen 2 jongens waar ze allebei een klik mee hebben, maar de 1 knapper is dan de ander, kiezen ze altijd de knappere. Meisjes zijn net zo oppervlakkig qua uiterlijk als jongens. Jij bent niet lelijk, maar hebt een beetje een sukkelig uiterlijk/style wat meisjes niet aantrekkelijk vinden. Maar dit kan je volledig veranderen.
Qua lichaam en gezicht ben je een beetje chubby, ga naar de sportschool en werk hier aan. Niet alleen voel je je dan beter, je ziet er ook in een kwestie van een paar maanden een stuk beter uit, dit merk je al heel snel aan de aandacht die je plots van meids krijgt. Bovendien als je een beetje spieren kweekt, kan je mooiere kleren dragen en er goed in uit zien.
Qua kapsel, dat kan echt niet. Het is een beetje sukkelige/nerdig Balkenende kapsel. Pak wat gel, en experimenteer met iets coolers/nieuws. Denoods ga je naar de kapper en vraag je wat hip is en laat het in dat model knippen.
Qua kleding stijl, dit kan ook stuk beter. Ga naar populaire winkels (H&M, Zara etc.) en zoek wat leuke kleren uit die jou goed staan.
Optioneel, neem een zonnebankje. Doe dit met mate, dat je gewoon een licht tintje hebt, dit ziet er gezonder en mooier uit. Kan heel veel verschil maken.
Verander deze aspecten (met goede motivatie en hard werk kost dat hooguit half jaar) en ik garandeer je dat je veel chicks krijgt. Qua sex heb je dan genoeg keuze, qua relatie ook. Wellicht komt die ene meid waar je gedicht aan voorlas smeken voor een kans... Nu gelijk beginnen, geen excuus, je bent 23, hoe ouder je bent hoe moeilijker het word (goeie/mooie meisjes zijn dan bezet etc.) Als je jezelf op deze manier verbeterd word je aantrekkelijker, stijgt je ''marktwaarde'' en heb jij ook meer keuze uit meids/mooiere meids...
MarcelJe bent een sympathieke kerel, dat is al eerder gezegd en dat siert je. Bij jou ligt het probleem bij gebrek aan ervaring en uiterlijk. Gebrek aan ervaring, tja, dat moet je gewoon leren en daarvoor ben je al op het goede pad door op dates te gaan etc. (blijf dit doen! via internet dating etc!)
Qua uiterlijk moet je gewoon heel erg veranderen, vrouwen vinden uiterlijk net zo belangrijk als mannen. Beginnen met je gewicht. Je bent te dik PUNT. Dit weet je zelf, dit is ook gezegd. Geen enkele meid vind dit aantrekkelijk... En dit probleem heb je zelf veroorzaakt en jij bent de enige die het kan oplossen. In plaats van smoesjes voor jezelf verzinnen waarom je het psychologisch etc. nog niet kan, GA AAN DE SLAG. STOP met zelfmedelijden en smoesjes... De smoesjes etc zijn tekens dat je het nog niet genoeg wil namelijk. De keuze is aan jou, ga aan de slag en je hebt binnen 1 jaar een leuke vriendin/sex. Blijf zo leven en je bent over 20 jaar wellicht nog steeds single/maagd, wil je dat? Lijkt me niet toch? Je moet je eigen geluk maken....
In plaats van je vol te vreten als iemand een opmerking maakt, waarom denk je niet; Ik zou diegene is wat laten zien en afvallen! Of; hij heeft gelijk, ik ben te dik... ik moet dit gaan veranderen... Eten is geen troost, eten is een oorzaak van het probleem! Eten als troost voor het dik zijn is hetzelfde als huilen dat je GEEN maagd bent (toepasselijk voorbeeld) en dan heel veel gaan neuken in de hoop dat je maagd word. (fucking for virginity)
Als je nu gemotiveerd en goed begint, kan je binnen een half jaar slank zijn en zelfs al wat spiermassa opgebouwd hebben!!! Denk daar is over na, je doel... In plaats van over hoeveel werk het is of hoe zielig je bent. Zou het niet fantastisch zijn dat je over een half jaar gewoon in een t-shirt kan lopen met een mooi lichaam, wellicht met een leuke meid naast je? Dit heb je zelf in de hand, je moet hier zelf helemaal voor gaan, anders gaat het nooit lukken... In het begin is het moeilijk, maar het word daarna alleen maar makkelijker, bijt door de zure appel!
Hoe?De snelste manier om af te vallen is een combinatie van gezond eten met een Kcal tekort, en sporten. Bereken hoeveel Kcal je op een dag gebruikt. (hier zijn verschillende manieren/methode voor, zoek internet) en zorg dat je 500Kcal ONDER die behoefte eet. Er is een app beschikbaar (calorieen teller) waarmee je gemakkelijk kan tellen hoeveel Kcal je op een dag op hebt (type eten/drinken wat je op hebt invullen, en totale calculatie van hele dag word gemaakt) Als je hier dan ook nog een half uurtje per dag bij gaat sporten, dan VLIEGEN de kilos eraf. Dat half uurtje sporten is bij voorkeur hardlopen... Als je je schaamt voor je lichaam om hard te lopen buiten of in de sportschool, koop desnoods een hometrainer en train lekker thuis! Zodra je wat afgevallen bent, kun je naar de sportschool zonder je te schamen!
Eet gezond! Van gezonde voeding zoals groente, kun je grote hoeveelheden eten zonder veel Kcal binnen te krijgen, hierdoor heb je toch een ''vol'' gevoel en niet de hele dag honger... Gebruik de eerder aangeraden calorieenteller app om te kijken hoeveel calorieën elke type voedsel bevat. Groente kun je bijvoorbeeld grote hoeveelheden van eten zonder dat je veel calorieën binnen krijgt. Zorg veder dat je geen chips, snoep e.d. eet, want dit zit vol met calorieën. Als je het moeilijk vind om bijv van chocola af te blijven, KOOP HET NIET, zorg dat je het niet in huis haalt dan hoef je jezelf ook niet in te houden. Als je bang bent dat je het stiekem toch gaat kopen, neem een vriend/kennis/familielid mee en doe de boodschappen samen, zorg dat deze vriend/kennis/familie lid alle snoep en chips die je stiekem pakt uit je boodschappen kar flikkert... Drink ook geen frisdrank, hou het bij water (kan je oneindig veel van drinken, bevat geen Kcal) en melk...
Als je eenmaal bent afgevallen, zul je je zoveel beter voelen en ook leukere kleren kunnen dragen. Dit is het belangrijkste voor jou, als je eenmaal bent afgevallen, kun je jezelf veder gaan verbeteren. In plaats van een bril, waarom probeer je niet lenzen te nemen? En die baard/snor, die moet er echt af. Hier heb je moeite mee zag ik in de show, prima, maar dan wil je niet graag genoeg een vriendin. Want vrouwen vinden z'n baard/snor gewoon onverzorgd en niet mooi, dus wil je een vriendin, zou die baard/snor er af moeten. Veder je haar regelmatig knippen zoals het bij die makeover gedaan was en optioneel af en toe een zonnebankje pakken voor een gezonde mooie kleur..
Doe dit nu meteen, NU BEGINNEN, GEEN SMOESJES! En ik garandeer je dat je binnen 1 jaar ontmaagd bent en wellicht een vriendin hebt. Doe dit niet, grote kans dat je over 20 jaar nog steeds maagd/single bent... De keuze is aan jou, jij bent de enige die jou leven kan verbeteren en je geluk kan creëren...
AlexOok voor jou geld, afvallen. Je hebt geluk met een vriend als Wasim, hij heeft het al meegemaakt en is al afgevallen, hij kan jou dus ondersteunen/motiveren/steunen. Zodra je afgevallen bent, koop betere kleren. Niet te baggy. Wasim heeft redelijk goede kleding style in de laatste paar afleveringen merkte ik op, wellicht kan hij jou helpen.. Veder zou een zonnebankje bij jou ook geen kwaad kunnen en wellicht iets anders met je haar doen (experimenteer of vraag een kapper).
Bij jou is het grootste probleem denk ik wel gedrag/ervaring. Je bent te onzeker/verlegen. Werk hier aan door meer op dates te gaan desnoods via internet dating of eventueel een dating coach. En please maak never ever ever sexuele grappen... Chicks waarderen dat over het algemeen niet, helemaal niet bij een 1e date of ontmoeting!!!
EN DIT GELD VOOR ALLE KANIDATEN: Zeg NIET, ik herhaal NIET, tegen een vrouw dat je nog maagd bent. NEVER EVER... Geen enkele vrouw vind dit aantrekkelijk. Ook voordat je sex met haar hebt, NIET ZEGGEN, je kunt het na de sex gewoon rustig vertellen...