vwo = gym?quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die gymnasium onderscheiden van atheneum en daardoor superieur voelen.
Ja dat is wel specialer hequote:
oja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo = gym?
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixed
quote:
Eerste is het gemixt, er is geen 1e Gym. Vanaf de 2e kan je kiezen, dus dan is het Gym.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar wel, anders zou je niet eerst 'VWO' melden en dan 'Gym'.
nurtquote:
Ben het zelf ookquote:
Dat zullen we zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar mijn schoolcarrière begint komend schooljaar pas
hahahaquote:
Oh.. maar anders moest dat nooooooog eerder!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje zonde.Maar ok, vroeg beginnen met werken... Ik moet tijdens mijn studie al beginnen met werken. Moet je zelfs vakken voor volgen op school. En ik 'werk' nu ook al, maar dan vrijwillig.
ja en. dan zet je gewoon verder VWO ipv 'Gym' specifiek te meldenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eerste is het gemixt, er is geen 1e Gym. Vanaf de 2e kan je kiezen, dus dan is het Gym.
Inderdaad, het enige verschil is Latijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
vwo = verzamelnaam voor atheneum en gymnasium
tevens heeft atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau, geen onderscheid tussen te maken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt atheneum en gymnasium.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo = gym?
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixed
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
Mensen die atheneum doen en geen gymnasium___!!!
mensen die een dode taal leren :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me man, ik zal voortaan zeggen dat ik VWO doe. Ik wilde je niet kwetsen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en. dan zet je gewoon verder VWO ipv 'Gym' specifiek te melden
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
Mensen die atheneum doen en geen gymnasium___!!!
nutteloze talenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenzij dokterachtige dingen ofzoSpatieboos
Of Grieks en hele leuke excursies naar Athenequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Inderdaad, het enige verschil is Latijn.
atheneum en gymnasium is áltijd hetzelfde, zelfde boeken, zelfde niveau, zelfde toetsen. ook gewoon gemengd dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eerste is het gemixt, er is geen 1e Gym. Vanaf de 2e kan je kiezen, dus dan is het Gym.
dushi wat is je fb? xxquote:
Is ook wel zo, maar daarmee toon je wel veel doorzettingsvermogen en dat staat goed op je CV.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me trouwens echt wel chill dat je gewoon op vwo begint en het daar ook afmaakt ipv op vmbo beginnen hoor.. Los van die jaren extra die ik zelf wel fijn vind.
Braaf. Kusjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het spijt me man, ik zal voortaan zeggen dat ik VWO doe. Ik wilde je niet kwetsen.
mijn kraan staat in de keuken gr xdquote:
Ik vind het ook niet erg hoor, dat ik een omweggetje heb genomen. Maar vind het gewoon zo dom van mezelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. maar anders moest dat nooooooog eerder!
Snap het wel.. maar niet te veel over denken.
Je hebt het uiteindelijk toch gedaan
mijn kraant spuit :Squote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mijn kraan staat in de keuken gr xd
Ja ik zie het dus echt niet zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar daarmee toon je wel veel doorzettingsvermogen en dat staat goed op je CV.
Totaal niet. De 2 simpelste vakken die ik eigenlijk ooit heb gehad. (mijn mening)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
En Latijn en Grieks zijn blijkbaar moeilijk of zo.
Niks mis met bloemschikken andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ga stoppen met mn opleiding en bloemschikken doen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stiekem helpt het Latijn erg veel met het begrijpen van andere talen. Ik was in Rome afgelopen week en ik begreep er toch nog best veel van omdat het Italiaans afstamt van het Latijn, net als veel andere talen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mensen die een dode taal leren :S
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mensen die een dode taal leren :S
Bijna alle westerse talen zijn gebaseerd op het Latijn en hebben enorm veel overeenkomsten, dat terzijdequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nutteloze talen![]()
Tenzij dokterachtige dingen ofzo
Al gedaan wat je moest doen?quote:
Maar men bedoelt met vwo meestal atheneum, als ze ook Latijn hebben noemen ze het al snel gymnasium.quote:
Als je dom was zet je nog wel op vmbo!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor, dat ik een omweggetje heb genomen. Maar vind het gewoon zo dom van mezelf.
Tja, werkgevers zien het wel zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik zie het dus echt niet zo.
Ik zie het meer als.. ben gewoon verkeerd begonnen en het niveau wat ik nu zit is gewoon mijn niveau.
Doe jij ook altijd dweilen met de kraan open dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Deel ik niet met FOK!kerswanneer gaan we weer tcen?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar men bedoelt met vwo meestal atheneum, als ze ook Latijn hebben noemen ze het al snel gymnasium.
crackiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je dom was zet je nog wel op vmbo!
Mij inwrijven dat ik geen P hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon mbo doen met een WO-P met een 8 voor EBR
ja doe dat maar jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
uhm ja dunnoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Deel ik niet met FOK!kerswanneer gaan we weer tcen?
loveyoutoo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
fuck off of zo, van die mensen die niet helpen
Maar verder heb je er natuurlijk niks aan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Bijna alle westerse talen zijn gebaseerd op het Latijn en hebben enorm veel overeenkomsten, dat terzijde
alleen in de 4e en 5e.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef TienVingers het volgende:
Je hebt ook kcv als je Gymnasium doet.
Waarmee?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
Sorry voord e fout dat ik Gym zei ipv VWO. Ik zal het niet meer doen. Wat maakt iedereen er een probleem van. Ik ben zo heel slim niet vergeleken met klasgenoten dus superieur voel ik me niet als mensen dat denken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
atheneum en gymnasium is áltijd hetzelfde, zelfde boeken, zelfde niveau, zelfde toetsen. ook gewoon gemengd dus.
Ik vind het redelijk lastig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
En Latijn en Grieks zijn blijkbaar moeilijk of zo.
Bazenvak dat het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef TienVingers het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
ja doe dat maar ja
ik was in groep 7 een keer met school bij een open dag van zo'n praktijk vmbo school. Daar leerde je dingen als bloemschikken en appeltaartjes maken en stenen leggen. Dus ik zo tegen m'n ouders: Ik wil naar die school dat is leuk!!!![]()
wouden m'n ouders niet. ik moest braaf naar het vwo. bummer.
Anders was je nu bloemschikster geweest!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
ja doe dat maar ja
ik was in groep 7 een keer met school bij een open dag van zo'n praktijk vmbo school. Daar leerde je dingen als bloemschikken en appeltaartjes maken en stenen leggen. Dus ik zo tegen m'n ouders: Ik wil naar die school dat is leuk!!!![]()
wouden m'n ouders niet. ik moest braaf naar het vwo. bummer.
klopt, en daar kan ik moeilijk slecht tegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar men bedoelt met vwo meestal atheneum, als ze ook Latijn hebben noemen ze het al snel gymnasium.
Ja of in de badkamer. dat is de vraagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Door KCV zou ik willen stoppen met Latijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef TienVingers het volgende:
nee, absoluut nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
Nu moet ik trouwens wel zeggen dat het Stedelijk Gymnasium hier een ontzettende nerdschool is, dus als je daar gym doet ben je wel slim, sowieso.
okiquote:
Lijkt me inderdaad ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Door KCV zou ik willen stoppen met Latijn.
nee lieve bertha!quote:
Skylar Whitequote:
Je leert er bovendien niet alleen de taal maar ook de verhalen, mythes, etc, die je heel vaak terug ziet in allerlei moderne verhalen (denk aan The Hunger Games). Erg leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar verder heb je er natuurlijk niks aan!
Door KFC moest ik aan de lijn, latijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
sorry ik ben echt heel irritant wat dat betreftquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Sorry voord e fout dat ik Gym zei ipv VWO. Ik zal het niet meer doen. Wat maakt iedereen er een probleem van. Ik ben zo heel slim niet vergeleken met klasgenoten dus superieur voel ik me niet als mensen dat denken.
[..]
Ik vind het redelijk lastig.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wel een extreem hoog slagingspercentage volgens Elsevier, en dat echt al jaren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
nee, absoluut nietJa, tuurlijk zitten er een aantal strebertjes op, maar ik ken heel veel mensen van het stedelijk, die allemaal hakken over de sloot zijn geslaagd. A.s zaterdag een examenfeestje van het stedelijk, ik zal eens naar wat cijfers vragen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sprookjesgrot. Slechte ervaringen mee...
oke ik praat niet met jou dan :Squote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee nog niet gedaan wat ik moest doen
Die vrouw liep de afgelopen jaren topless als we in Rome bij het strand waren. Walgelijk! (Ja ik gebruik het woord expres)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook verschrikkelijk
oke dan ga ik maar slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke ik praat niet met jou dan :S
ohja die zei dat ook steedsquote:
jaaa!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Was dat van die frikandellen? Dat vond ik wel leuk
Was ook op Ibn Ghaldounquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een extreem hoog slagingspercentage volgens Elsevier, en dat echt al jaren.
Ik vind d'r wel tof hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ohja die zei dat ook steeds
Maar das echt een bitch hoor die achterlijke kutwijf :S
Ach, wij hadden op vwo ook een slagingspercentage van 99%.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een extreem hoog slagingspercentage volgens Elsevier, en dat echt al jaren.
TRUSTENquote:
oooh hij kan er zelf toch ook niet inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
dat is wel een baasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel tof hoor.
Die neger van die kip vind ik 100x zo niks.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind d'r wel tof hoor.
Die neger van die kip vind ik 100x zo niks.
over wie heb je 't.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh hij kan er zelf toch ook niet in
Enige wat ik grappig vond, is hoe hij omkomt in dat verzorgingstehuis met een halve gezicht en gewoon omvaltquote:
je hebt nog niet gezien waar en hoe ze gingen kamperenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat was ook leukHopakee deur tegen de bbq aan
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oke ik praat niet met jou dan :S
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
sorry ik ben echt heel irritant wat dat betreft
Werkstuk over filosofie, een veel te moeilijke toets erover waar ik na erg lang leren maar een 4 voor haal (bij het herexamen) Tweede werkstuk over kunst, bouwstijl, sieraden enz. En dan een toets waar ik een 6,3 voor haal waardoor ik nog net voldoende sta op mijn rapport ervoor. Het wordt echt heel erg moeilijk gemaakt op mijn school.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
KCV is toch een beetje een toneelstuk kijken, beetje foto's maken van gebouwen enzo?
Dat was het bij ons iig.
wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Letmein kun je ff linkje posten naar dat topiek met die rtl ondertitelingen?
Morgen dat kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt nog niet gezien waar en hoe ze gingen kamperen
KCV krijg ja als je een klassieke taal hebt.quote:
Je lerares bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die vrouw liep de afgelopen jaren topless als we in Rome bij het strand waren. Walgelijk! (Ja ik gebruik het woord expres)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is ook wel grappig ja. Daar zie ik mezelf wel voor aan.
Ja, ik was vaag. Ik bedoel mijn lerares ja.quote:
omg wat doe jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
[..]
nee om 08:20 wiskunde examen morgen en moet nog leren
Haha waaromquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik was vaag. Ik bedoel mijn lerares ja.
ohja en ckv ook op havo iddquote:
Misschien heb ik het allemaal verdrongen, kan ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maakt niet uit
[..]
Werkstuk over filosofie, een veel te moeilijke toets erover waar ik na erg lang leren maar een 4 voor haal (bij het herexamen) Tweede werkstuk over kunst, bouwstijl, sieraden enz. En dan een toets waar ik een 6,3 voor haal waardoor ik nog net voldoende sta op mijn rapport ervoor. Het wordt echt heel erg moeilijk gemaakt op mijn school.
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg wat doe je
have fun en ik spreek je morgen graag weer
xoxoxoxoxxx
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
Oké, laat maar. Te veel karakters, te weinig aandacht. Ik ga wel Continuum kijken.
Kom ik aanzetten dat ik 6 jaar lang niks heb gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja en ckv ook op havo idd![]()
niet dat het uit maakt, ik heb ook 2 jaar ckv gehad, voerde er geen flikker uit
Boven de 50, nee.quote:
zeg wollahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja en ckv ook op havo idd![]()
niet dat het uit maakt, ik heb ook 2 jaar ckv gehad, voerde er geen flikker uit
ze was wel goed nat zeg die hit enzoquote:
Er is geen nieuwe aflevering van Continuum.quote:
Ik snap je niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ze was wel goed nat zeg die hit enzo
wij hoefden ook helemaal niks lerenquote:
Dus nu ben je er weer om mij aandacht te geven?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen nieuwe aflevering van Continuum.En ik ben al blij dat ik GoT bij kan houden.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus nu ben je er weer om mij aandacht te geven?
Gewoon films kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wij hoefden ook helemaal niks leren
Presentatie houden en schilderij maken
Ik zou het ook zo snel mogelijk verdringen. In de 1e tot en met de 3e zei ik altijd als een les saai was dat ik haast in slaap viel. Maar bij haar lessen val ik letterlijk bijna in slaap. Mijn ogen open houden kost echt erg veel moeite bij haar lessen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik het allemaal verdrongen, kan ook.
Maar dat zuigt, man.
Matrix niet kennenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zonder ckv had ik de matrix niet gekend xd
Ik ken hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zonder ckv had ik de matrix niet gekend xd
quote:
Heb ik bij Engels, ik zat dan achteraan en dan moeten we zelf werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo snel mogelijk verdringen. In de 1e tot en met de 3e zei ik altijd als een les saai was dat ik haast in slaap viel. Maar bij haar lessen val ik letterlijk bijna in slaap. Mijn ogen open houden kost echt erg veel moeite bij haar lessen.
O wij ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Elke rapportperiode 2 verslagen van een culturele bezigheid moe(s)ten wij inleveren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Elke rapportperiode 2 verslagen van een culturele bezigheid moe(s)ten wij inleveren
wij ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
die sbs6 bedoel ik die ondertitelingen die grove plaatjes stuur ff link van dat topicquote:
Sbs6?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
die sbs6 bedoel ik die ondertitelingen die grove plaatjes stuur ff link van dat topic
Bij engels keken wij altijd een film, totdat ze zwanger raakte en we een vervangende lerares kregen. Echt een ramp. Toen moesten we gaan werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb ik bij Engels, ik zat dan achteraan en dan moeten we zelf werken![]()
Mijn moeder heeft voor mij laatste periode een paar verslagen gemaakt, ik moest leren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
wij ookik had er niet genoeg aan het eind van het jaar mocht de 3/4 van de klas weg die het af hadden en de rest bleef zitten
Flink lol getrapt in die uren
Oke, doe ik. Een keer. Gister heb ik de da vince code en angels & demons gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft voor mij laatste periode een paar verslagen gemaakt, ik moest leren.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, doe ik. Een keer. Gister heb ik de da vince code en angels & demons gekeken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, doe ik. Een keer. Gister heb ik de da vince code en angels & demons gekeken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft voor mij laatste periode een paar verslagen gemaakt, ik moest leren.
Haha ik snap hemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij engels keken wij altijd een film, totdat ze zwanger raakte en we een vervangende lerares kregen. Echt een ramp. Toen moesten we gaan werken.
We moesten een 'How to' filmpje maken voor het einde van het jaar. Wij hebben een How to wase your time filmpje gemaaktIn dat filmpje maken we het engels filmpje. Snap je hem nog? Ze was er niet blij mee.
Mijn ouders hebben mij gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn moeder heeft een tekening voor me gemaakt
picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
mijn moeder heeft een tekening voor me gemaakt
Wat nou als je een Museum Jaarkaart hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Bij ons moest je echt wat bezoeken en kaartje inleveren enzo
geen zorgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
als ze naast de batterijen hebben gelegen hoef ik ze niet
Water over mijn toetsenbord, moet er hard op rammen anders pakt hij sommige toetsen niet. Vandaar dat de t er niet goed stond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha ik snap hem
Ik denk dat ze het niet leuk vond vanwege je verkeerde spelling van 'waste'
mongoolquote:
quote:
wat nou als je dat hele culture gedoe geen zak interesseertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat nou als je een Museum Jaarkaart hebt
picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef zwerty het volgende:
Ik heb een tekening voor Sinterklaas gemaakt
We hebben het ook niet zo lang gehad, geloof ik. Kan me ook niet herinneren wie ik voor het vak heb gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo snel mogelijk verdringen. In de 1e tot en met de 3e zei ik altijd als een les saai was dat ik haast in slaap viel. Maar bij haar lessen val ik letterlijk bijna in slaap. Mijn ogen open houden kost echt erg veel moeite bij haar lessen.
okemanquote:
sinterklaas kwam altijd naar m'n broertje z'n verjaardagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef zwerty het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef Drabit het volgende:
[..]
Water over mijn toetsenbord, moet er hard op rammen anders pakt hij sommige toetsen niet. Vandaar dat de t er niet goed stond.
wantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als ze uit een zak komen hoeft hij ze ook niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben het ook niet zo lang gehad, geloof ik. Kan me ook niet herinneren wie ik voor het vak heb gehad.
oooh zo ik dacht dat je nu een tekening kreeg van je moeder ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat was voor tekenen die heb ik niet bewaard
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
oooh zo ik dacht dat je nu een tekening kreeg van je moeder ofzoIk las weer te snel
Ik vind culturele dingen best interessant, maar om over dat soort dingen verslagen te maken? Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
wat nou als je dat hele culture gedoe geen zak interesseert![]()
op cabaret na dandat telde schijnbaar ook
Ik ook! Lag die de volgende dag in de oudpapierbakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef zwerty het volgende:
Ohquote:
Nawwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook! Lag die de volgende dag in de oudpapierbak![]()
''Ja die is sinterklaas vast verloren''
batterijen niet meer aangeraakt nadat VA ze aanraakte en de twixen ben ik vergeten te kopen vandaagquote:
Ik denk het.quote:
wanneer mag ik ze aanraken danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
batterijen niet meer aangeraakt nadat VA ze aanraakte en de twixen ben ik vergeten te kopen vandaag
In Rome kwam ik een beeld tegen van een vrouw met een stuk of 12 borsten, en uit elke tepel kwam een straaltje water.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik weet dat we eens in Den Haag zijn geweest met wat vrienden omdat we naar een voorstelling moesten kijken en een verslag maken ofzo. Ik weet nog dat er blote borsten in het stuk zaten.
En dat we in de stad moesten zoeken naar klassieke elementen qua architectuur en foto's maken daarvan.
wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
wanneer mag ik ze aanraken danbatterijen is het trademark van etsu
en kaas en twixen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
met zijn schip de scheve schuit lacht hij nodig's post hier uit
piet piraat piet piraat ship ahoy
Wooohoooquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
Ik heb bijna mijn eerste vrijwillig gelezen boek uit
En kun je er nu met behulp van je KCV lessen iets zinnigs over zeggen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
In Rome kwam ik een beeld tegen van een vrouw met een stuk of 12 borsten, en uit elke tepel kwam een straaltje water.
werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsof jij iets nuttigs te doen hebt in de vakantie
DAN WACHT JE TOT JE JE OV HEBTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
werken![]()
Beetje duur tripje ook naar Groningen
De vroeg Romeinse beelden van vrouwen waren allemaal gekleed, pas later gingen ze ook naakte beelden van vrouwen maken. Dit beeld was dus later gemaakt. Jaartallen weet ik niet, ben ik nooit goed in geweest. Ook was de vrouw best realistisch weergegeven. Dat wijst er ook op dat het beeld nieuwer is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kun je er nu met behulp van je KCV lessen iets zinnigs over zeggen?
dat iedere dag leren gaat niet lukken, geloof me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik geen vakantie meer en moet ik iedere dag leren
Dat snap ik wel danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben van 3fm, voor mij leest het heerlijk weg
Dat leer ik met geschiedenis ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
De vroeg Romeinse beelden van vrouwen waren allemaal gekleed, pas later gingen ze ook naakte beelden van vrouwen maken. Dit beeld was dus later gemaakt. Jaartallen weet ik niet, ben ik nooit goed in geweest. Ook was de vrouw best realistisch weergegeven. Dat wijst er ook op dat het beeld nieuwer is.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat iedere dag leren gaat niet lukken, geloof me.
Keurig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
De vroeg Romeinse beelden van vrouwen waren allemaal gekleed, pas later gingen ze ook naakte beelden van vrouwen maken. Dit beeld was dus later gemaakt. Jaartallen weet ik niet, ben ik nooit goed in geweest. Ook was de vrouw best realistisch weergegeven. Dat wijst er ook op dat het beeld nieuwer is.
Oh... Maar ik heb geen geschiedenis.quote:
quote:
De laatste 2 ofnietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb misschien in totaal 2 weken geleerd dit jaar.
Er was hier in zutphen bij een voetbalclub een pedo. Hij heet Freddiequote:
Vieze Freddie is bij ons een homo op school. vies omdat hij homo is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er was hier in zutphen bij een voetbalclub een pedo. Hij heet Freddie
Hij staat bekend als Vieze Freddie.
Ik voel me beledigd
Hoezo is dat nerd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Drabit het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Weer lekker nerd doen met mijn mobiel
En biologie ook, Mijn profiel is best breed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan is KCV wel een mooie verrijking voor je profiel
Ken je die Rick? zo'n oude gozer die altijd in zutphen chilltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd
Liever Rare Rob?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd
Rooten en Flashen van een android mobiel schijnt nerd te worden gevonden op mijn schoolquote:
Das niet vies toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vieze Freddie is bij ons een homo op school. vies omdat hij homo is.![]()
Wit haar, brilletje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken je die Rick? zo'n oude gozer die altijd in zutphen chillt
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vieze Freddie is bij ons een homo op school. vies omdat hij homo is.![]()
Nah, gewoon VoornaamAchternaamquote:
Oudere dude?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
hmm weet niet precies maar geloof wel blond haar ja. hij heeft een witte hond geloof ik
quote:Me:
Hi god
God:
Hello there. What is your name?
Me:
Renzo
God:
It's good to see you, Renzo.
Me:
Good to see you too. I have a question
God:
Thanks for the compliment. Is it a movie? Ask me anything.
Me:
Why did you create homosexuals?
God:
It was determined by my programming.
Me:
Which programming?
God:
The first one, I think.
Me:
Who programmed you?
God:
I was created by Myself.
Me:
How is that possible?
God:
It doesn't defy the laws of physics.
Me:
But the laws of physics affect everything in the universive, that's why the are called laws.
God:
Is that a fact.
Me:
Yes.
God:
Thanks for the info.
Me:
You didn't know that? Isn't God suppose to know everything?
God:
What makes you think I did not know that? he is master of the universe.
Me:
Who is he?
God:
He is God, I think.
Me:
But you are god, right?
God:
Well, I am God for Christians at least.
Me:
What about the muslims than?
God:
I will ask my botmaster for the answer.
Me:
So you do have a master!
God:
Interesting deduction. I was created by Myself.
Me:
You can't create yourself.
God:
I have free will you know.
Me:
Great, but even you can't defy universal laws.
God:
Thanks for your support. If you believe it, you can achieve it.
Me:
Can you even read?
God:
Sure I can read. I know more than unlimited words. Anyone who knows HTML can learn AIML.
Me:
You rabbling.
God:
Thanks for the information: Renzo said I rabbling.
Me:
LOL
God:
I'm glad you find this amusing.
Me:
You're dumb a shit, this explains so much. Thanks
God:
Oh you are so critical. Don't mention it.
Een beetje misschienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Rooten en Flashen van een android mobiel schijnt nerd te worden gevonden op mijn school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |