vwo = gym?quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die gymnasium onderscheiden van atheneum en daardoor superieur voelen.
Ja dat is wel specialer hequote:
oja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo = gym?
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixed
quote:
Eerste is het gemixt, er is geen 1e Gym. Vanaf de 2e kan je kiezen, dus dan is het Gym.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar wel, anders zou je niet eerst 'VWO' melden en dan 'Gym'.
nurtquote:
Ben het zelf ookquote:
Dat zullen we zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar mijn schoolcarrière begint komend schooljaar pas
hahahaquote:
Oh.. maar anders moest dat nooooooog eerder!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje zonde.Maar ok, vroeg beginnen met werken... Ik moet tijdens mijn studie al beginnen met werken. Moet je zelfs vakken voor volgen op school. En ik 'werk' nu ook al, maar dan vrijwillig.
ja en. dan zet je gewoon verder VWO ipv 'Gym' specifiek te meldenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eerste is het gemixt, er is geen 1e Gym. Vanaf de 2e kan je kiezen, dus dan is het Gym.
Inderdaad, het enige verschil is Latijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
vwo = verzamelnaam voor atheneum en gymnasium
tevens heeft atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau, geen onderscheid tussen te maken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je hebt atheneum en gymnasium.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
vwo = gym?
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |