PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
De enige medicatie die wat doet is de prednison. Ik krijg een dikke kop. Daarbuiten progressie van 0,0%. Geen enkele functie tot nu toe terug gekomen. Mijn mooie dokter kan donderdag aan de slag met mij. Zou best kunnen dat ik onder de mri magquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha traden gaat sneller ja, maar voor een keertje is dit ook wel leuk. Hoe gaat het verder? Medicatie doet nog steeds braaf zijn werk? Wanneer krijg je de uitslag?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De enige medicatie die wat doet is de prednison. Ik krijg een dikke kop. Daarbuiten progressie van 0,0%. Geen enkele functie tot nu toe terug gekomen. Mijn mooie dokter kan donderdag aan de slag met mij. Zou best kunnen dat ik onder de mri mag
Dan is Santacroce ineens behoorlijk gestegen in prijsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zoveel open gemaakt als de meesten hier geloof ik omdat ik nog een tentamen tussendoor had, maar ik had nog wel Santacroce en Kirchoff die samen al goed zijn voor ruim 8k
6k ishquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is Santacroce ineens behoorlijk gestegen in prijs
Hij was ook binnen 5 minuten weg terwijl er een paar andere 4atb lager op stonden (ik had 4411). Misschien een fixje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was niet zo lang geleden nog 2.5k ofzo. Ik heb hem dit jaar nog niet in een pack gehad.
Maar wel uitzicht op nieuwe doktersbezoekjesquote:
Ah, dus zo ziet een kut er vanbinnen uit na een zwaar ongeluk.quote:
Oh ik had van jou wel een goed advies verwacht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, dus zo ziet een kut er vanbinnen uit na een zwaar ongeluk.
Dat is wel een goed idee ja. Dan zien ze ook meteen dat het menens is aan die scheve bakkes van jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel uitzicht op nieuwe doktersbezoekjesGelukkig zijn de hoofd-en oorpijnen weg. Dus ben pijnvrij. De rest zal vanzelf wel weer een keer goedkomen. Wel benieuwd of ze in de bloedtests van vorige week nog nuttige info hebben kunnen halen
Vrijdag ga ik gewoon met de bus eventjes naar mn werk om daar even een bakkie te doen. Weer even onder de mensen, laat ik gelijk mn goede wil zien ook
Was ook maar een garpje hoor, maar het is wel een vies teamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik had van jou wel een goed advies verwacht.
Pace > Length.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een garpje hoor, maar het is wel een vies team
Enige zwakke plek lijkt me Valbuena..kut workrates en de strength van een 4-jarig meisje...Jammer dat Biabiabiabiany net niet kan
Sowieso wel weinig lengte op je middenveld trouwens. Met zijn 4en zijn ze samen 3 meter lang.
Ik las Ivandildoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Thorb het volgende:
Vandaag 5x Manolev en 6x Ivanildo volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |