Jij hebt al zo vaak gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
alweer bijna een topic volgespamd
krijg ik nu een adoratie TT?
De andere kant is Haagsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vet
En daar zit je dan met je ABN
Ik zorg dat ik lapo heb en dan maak in een adoratie TT voor jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt al zo vaak gehad. Mag ik ook eens een keer?
Ik las Turksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef msacras het volgende:
[..]
De andere kant is Haagsmaar das meer ABN dan Tuks, haha. Mijn familie van de achterhoekse kant vind dat ik met een zwaar haags/leids accent praat. Valt dus echt hard mee, gewoon ABN, maargoed.
Ik kan zowel ABN, als met zwaar dialect praten, alleen met dialect gebruik in in Drenthe,Groningen en Overijsselquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef msacras het volgende:
[..]
De andere kant is Haagsmaar das meer ABN dan Tuks, haha. Mijn familie van de achterhoekse kant vind dat ik met een zwaar haags/leids accent praat. Valt dus echt hard mee, gewoon ABN, maargoed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hallo meisjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ja er is dus een topic in SES, "Tukkers op fok", en ik heb heel lang gedacht dat er "Turken op fok" stondquote:
Ik praat ABN, vast wel met een accentje maar niet heel ergquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan zowel ABN, als met zwaar dialect praten, alleen met dialect gebruik in in Drenthe,Groningen en Overijssel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef msacras het volgende:
[..]
ja er is dus een topic in SES, "Tukkers op fok", en ik heb heel lang gedacht dat er "Turken op fok" stondkwam ik dus vandaag achter dat het tukkers is
Ik ben juist door één van 'jouw' users aangesteld om één van 'jouw' andere users een achtergestelde betaling uit te laten voeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Verdwijn uit mijn subforum, laat mijn users met rust en log uit.
Dwaas
Ik dacht ook altijd dat er Turken stond, is dat niet zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef msacras het volgende:
[..]
ja er is dus een topic in SES, "Tukkers op fok", en ik heb heel lang gedacht dat er "Turken op fok" stondkwam ik dus vandaag achter dat het tukkers is
is ook een turken topic ohorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat er Turken stond, is dat niet zo
Of is dat gewoon een ander topic????
vats happening? spanning en sensatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben juist door één van 'jouw' users aangesteld om één van 'jouw' andere users een achtergestelde betaling uit te laten voeren.
Voor de menstruatiepijn raad ik pijnstillers aan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben juist door één van 'jouw' users aangesteld om één van 'jouw' andere users een achtergestelde betaling uit te laten voeren.
Voor de menstruatiepijn raad ik pijnstillers aan.
hoiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef msacras het volgende:
[..]
wachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef msacras het volgende:
[..]
maar die heet niet turken op fok
en dat topique zit in KAA
Oh toch wel:quote:
Welk accentje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik praat ABN, vast wel met een accentje maar niet heel erg
dat jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch wel:
GC / Turken op FOK! #946 Met voedingssupplementen