Ben er nog nooit geweest. Het is alleen horen van... op andere forums waren mensen bij die daardoor absoluut niet meer naar Dour gingen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar een festival voor de organisatie,
Die ken ik wel meer maar als je naar dour gaat weet je wel wat je staat te wachten. Dan zeg ik niet erom gaan zeuren erna.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Het is alleen horen van... op andere forums waren mensen bij die daardoor absoluut niet meer naar Dour gingen.
Vond drie(of ja 3 en een half) podiums al prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
Was er nou nog sprake van dat BKS het terrein uit wilde breiden met een extra podium? Weet niet of dat nou meer een gerucht was of dat dat daadwerkelijk is uitgesproken door de organisatie.
Ik ook, die vierde was ook echt een hele goede plek om de tijd te doden en het alsnog naar je zin te hebben. Wat mij betreft een blijvertje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:25 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vond drie(of ja 3 en een half) podiums al prima eigenlijk.
De tent (stage 2) mag wel wat groter, zeker als Alt-J-achtige bands daar geprogrammeerd worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:25 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Vond drie(of ja 3 en een half) podiums al prima eigenlijk.
en schermen aan de zijkant.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De tent (stage 2) mag wel wat groter, zeker als Alt-J-achtige bands daar geprogrammeerd worden.
Aan de buitenkant van de tent bedoel je of in de tent zelf?quote:
Ja, graag. Als je achterin stond kon je niets zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Aan de zijkanten van het podium?
Ik vond dat eigenlijk best goed gaan met die barretjes, je kon vanuit daar goed de tent in en uit lopen. Podium mag inderdaad wel iets hoger, schermen aan de zijkant vind ik een lastig punt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van de tent bedoel je of in de tent zelf?
Podium mag ook wat hoger. En misschien is het idee om de drinkstands wat verder van de tent vandaan te zetten. Mensen konden daar niet ook niet een beetje buiten de tent staan.
AFERIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ook, die vierde was ook echt een hele goede plek om de tijd te doden en het alsnog naar je zin te hebben. Wat mij betreft een blijvertje.
Klopt bij Alt-J heb ik ook niets gezien. Kon me ook amper bewegen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, graag. Als je achterin stond kon je niets zien.
Portishead.quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:31 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
AFERIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Als het podium hoger is is dat weer minder belangrijk natuurlijk. Het gaat erom dat je wat van de artiest kunt zien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best goed gaan met die barretjes, je kon vanuit daar goed de tent in en uit lopen. Podium mag inderdaad wel iets hoger, schermen aan de zijkant vind ik een lastig punt.
Schermen aan de zijkant lijken met schijt irritant in die tent vooral dat er nogal wat bands staan die zelfs erg veel visuele effecten bij hebben. Lijdt gigantisch af. Podium mag inderdaad wat hogerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best goed gaan met die barretjes, je kon vanuit daar goed de tent in en uit lopen. Podium mag inderdaad wel iets hoger, schermen aan de zijkant vind ik een lastig punt.
quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 22-09-2013 om 13:53:39Geen Incubate voor mij vandaag, maar dit was voor mij by far de beste editie. Voorheen vielen de gokjes soms minder tot dramatisch uit reageer retweet
Deze man.twitter:atzedevrieze twitterde op zondag 22-09-2013 om 13:56:01Nu veel bijzonders gezien. Hoogtepunten: The Field, Peter Swanson, Immortal, Cut Hands, Neige Morte, Biosphere en electro cha3bi #incu13 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |