quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef On het volgende:
Wat een baas. Kunnen we hem niet ruilen voor Mauro?
Net uit je coma ontwaakt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef tammepiet het volgende:
Mijn God wat ging ik vrijdag en zaterdag lekker op Stage 4. Legio mensen gesproken.
Verliefd geworden op Mozes and the Firstborn.
Volgend jaar er op zeker weer bij.
Wauw goed geheugen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Gehenna het volgende:
haha idd, maar goeie eerste festival ervaring gehad dus?
Ik vertaal dit als iets positiefsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wauw goed geheugen.
Jippp reis alle vrije festivals af binnen NL.
Het hele kamperen, stage4, iedereen vreselijk open en weinig kijk-mij-nou-volk.
Shit kwam als een leger.
Ik vond het programma ook wel iets te vroeg beginnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Darkestrah het volgende:
Pfoe, verbeterpunten voor BKS? Ik vond het een heel erg prima festival. Logistiek gezien vond ik het prima, misschien was het een stukje te ver lopen van het begin van het campingterrein naar het festivalterrein. Daar is echter weinig aan te doen denk ik.
En misschien wat meer programmeren in het begin van de middag. Nu weet ik niet of er op de camping veel te doen was maar ik herinner me dat er pas rond 3 uur pas bands begonnen te spelen.
Ik weet niet naar welk festival jij bent geweest, maar het is al een tijdje afgelopen hè.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Iemand toevallig de gele frisbee zien gaan? Ik ben de eigenaar.
Zondags mocht hij niet meer naar binnen van de security.
Alles wat ik verwachtte tof te zijn was het ook wel.. Enige echte verassing was Traumahelikopter denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is het ook. Jij nog verrassingen op muzikaal gebied?
Wat kan beter?
Heb je Caïro Liberation Front gezien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:29 schreef tammepiet het volgende:
Hoe dan ook Stage 4 was de meest bazige stage van dit festival.
Man, man, man.
Leukste artikel van 3voor12 dat weekend:quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je Caïro Liberation Front gezien?
Ik vind het wel potentiëel hebben na afgelopen jaar. Maar dan moeten ze nu niet over gaan op grotere, veilige acts en lekker bij de vreemde, avantgardistischere en noisy bandjes, of bandjes met retrogeluid houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |