Agnes Obel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Nee dat ben je totaal niet maar ik wijs erop dat ze met gemak 'grote acts' boeken die best buiten de rest van het festival vallen. Voor die dag stond er niet echt iets voor de rice fan.
Nouja, ik hoop meer dat ze gewoon vergelijkbaar boeken als vorig jaar want dan zou ik meer dan tevreden zijn. Dat is het meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef ranja het volgende:
Verder boeit het echt niks, ga echt niet proberen BKS in een hokje te duwen na 1x wat wel of niet zou passen
Ik zie de namen wel komen volgend jaar...
Ik ook. Ik hoop gewoon ook dat ze weer zo fijne kleine bandjes er tegen over zetten. Iets als ringo deathstarr vind ik altijd prima op festivalsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop meer dat ze gewoon vergelijkbaar boeken als vorig jaar want dan zou ik meer dan tevreden zijn. Dat is het meer.
Zo fijne liveband, trouwens uiterlijk gewijs zal jij prima in deze band kunnen spelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb nog nooit Slagsmalsklubben live gezien en ik zie dat dat wel bij Friendly Fire zit. Afkommen!
Trouwens met je mooie lowlands avatar wat is je mening dat Lowlands nu ineens na het succes van BKS ook in brabant gaan zittenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Als er maar variatie inzit. De ene keer wil je wat harders, en soms even "genieten" van rustige muziek. Even wat HIp Hop tussen door, of een leuke elektronische act.
Maar dat zal wel goed komen.
Iedereen mag doen en laten wat ze willen. Ieder festival moet gewoon zijn eigen ding doen en niet naar andere kijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Trouwens met je mooie lowlands avatar wat is je mening dat Lowlands nu ineens na het succes van BKS ook in brabant gaan zitten
Ik ook hoor, maar als ik nu zou kunnen voorspellen wat ze volgend jaar boeken voldoen ze daar niet aanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik hoop meer dat ze gewoon vergelijkbaar boeken als vorig jaar want dan zou ik meer dan tevreden zijn. Dat is het meer.
Ik snap niet wat je bedoelt denk ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar als ik nu zou kunnen voorspellen wat ze volgend jaar boeken voldoen ze daar niet aan
nee, meer dat ze vast bands gaan boeken die ik nu nog niet kenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt denk ikBedoel je dat je nu verwacht dat de boeking tegen gaat vallen of dat als je gaat voorspellen op de namen die je graag ziet het alleen tegen gaan vallen?
Oh op die manierquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:47 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, meer dat ze vast bands gaan boeken die ik nu nog niet ken
Moeilijke als ze niet dingen als arctic monkeys en alt-j boeken word het toch eens stuk minder druk maar nog steeds wel druk genoeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Denken jullie dat BKS nog wel afhankelijk is van hun headliners?
wat zijn dit voor grappenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:41 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Zo fijne liveband, trouwens uiterlijk gewijs zal jij prima in deze band kunnen spelen.
Zolang een headliner de boel maar platspeelt is het goed. En of het Bruce Springsteen, De Staat, Melody's Echo Chamber of iets daartussen is boeit het me niet. Maar een headliner moet kunnen headlinen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
En dit. (Hoewel die toch nog wat tegen vielen)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:52 schreef ranja het volgende:
Dus nee. Volgens mij heb ik dit jaar definitief een kaart gekocht toen The History of Apple Pie werd aangekondigd.
Het begrip 'headliner' wordt sowieso overschat vind ik maar volgens mij ben ik daar een van de weinige vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Deels natuurlijk wel. Het viel me op dat er afgelopen jaar toch veel mensen kwamen voor de grote namen en eigenlijk niet eens interesse hadden in de kleinere acts.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Het enigste ook wat ik op het hoofdpodium heb gezien waren danny brown, efterklang en the macabeesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Deels natuurlijk wel. Het viel me op dat er afgelopen jaar toch veel mensen kwamen voor de grote namen en eigenlijk niet eens interesse hadden in de kleinere acts.
Zeker waar. Toch stond de kleine tent overvol bij acts als Savages, Cashmere Cat, No Age.. en TWO stond om 3 uur vaak ook al vol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Deels natuurlijk wel. Het viel me op dat er afgelopen jaar toch veel mensen kwamen voor de grote namen en eigenlijk niet eens interesse hadden in de kleinere acts.
quote:
Kom je bij de Tilburg bike gang of moet je de andere kant op?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe was de camping vorig jaar overigens?
Twijfel dit jaar. Binnen een half uurtje ben ik weer thuis. Toch wel fijn.
Maak er maar Tilburg en omstreken fietscrew vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Darkestrah het volgende:
Kom je ook bij de tilburg bike gang of moet je de andere kant op?
Bij mijn vriendin in Bredaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kom je bij de Tilburg bike gang of moet je de andere kant op?
Ja vond ik ook wel fijn eigenlijk. Al was ik zaterdag wel moequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Half uurtje thuis of half uurtje naar je tent lopen die vol met insecten zit, moeten slapen op de keiharde grond in je baggerslaapzakje terwijl er mensen langs je tent lopen en herrie maken, mensen muziek te hard draaien, douchen in een vieze douche en wc's die vies zijn. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben vorig jaar dan 1 dag geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Half uurtje thuis of half uurtje naar je tent lopen die vol met insecten zit, moeten slapen op de keiharde grond in je baggerslaapzakje terwijl er mensen langs je tent lopen en herrie maken, mensen muziek te hard draaien, douchen in een vieze douche en wc's die vies zijn. Ik zou het wel weten.
Camping was super vergeleken met andere festivalsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Half uurtje thuis of half uurtje naar je tent lopen die vol met insecten zit, moeten slapen op de keiharde grond in je baggerslaapzakje terwijl er mensen langs je tent lopen en herrie maken, mensen muziek te hard draaien, douchen in een vieze douche en wc's die vies zijn. Ik zou het wel weten.
Zegt degene die naar Dour is geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Camping was super vergeleken met andere festivals
Echt dit tegelijk. Dit jaar was het eerder extreem kapot gaan van de hitte wat ook bepaald niet fijn isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zegt degene die naar Dour is geweest.
Hoor altijd dat het een verschrikkelijk slecht georganiseerd festival is. Jammer want hun line-ups zijn altijd prima te doen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef brooklyndodger het volgende:
Alles is prima nadat ik dit heb overleefd...
Ja, poep dat minder stinkt dan ander poep is ook super?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Camping was super vergeleken met andere festivals
Niet bij je buren in de tent poepenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, poep dat minder stinkt dan ander poep is ook super?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan ook niet naar een festival voor de organisatie,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoor altijd dat het een verschrikkelijk slecht georganiseerd festival is. Jammer want hun line-ups zijn altijd prima te doen!
Het is een georganiseerde chaos maar dat is het ergste nog niet. Dat zijn de Walen..... Het is nog steeds beter dan de saaie voorgekauwde lineup en all in festival van Lowlands.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoor altijd dat het een verschrikkelijk slecht georganiseerd festival is. Jammer want hun line-ups zijn altijd prima te doen!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:15 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Echt dit tegelijk. Dit jaar was het eerder extreem kapot gaan van de hitte wat ook bepaald niet fijn is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |