Ik vond het programma ook wel iets te vroeg beginnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Darkestrah het volgende:
Pfoe, verbeterpunten voor BKS? Ik vond het een heel erg prima festival. Logistiek gezien vond ik het prima, misschien was het een stukje te ver lopen van het begin van het campingterrein naar het festivalterrein. Daar is echter weinig aan te doen denk ik.
En misschien wat meer programmeren in het begin van de middag. Nu weet ik niet of er op de camping veel te doen was maar ik herinner me dat er pas rond 3 uur pas bands begonnen te spelen.
Ik weet niet naar welk festival jij bent geweest, maar het is al een tijdje afgelopen hè.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Iemand toevallig de gele frisbee zien gaan? Ik ben de eigenaar.
Zondags mocht hij niet meer naar binnen van de security.
Alles wat ik verwachtte tof te zijn was het ook wel.. Enige echte verassing was Traumahelikopter denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is het ook. Jij nog verrassingen op muzikaal gebied?
Wat kan beter?
Heb je Caïro Liberation Front gezien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:29 schreef tammepiet het volgende:
Hoe dan ook Stage 4 was de meest bazige stage van dit festival.
Man, man, man.
Leukste artikel van 3voor12 dat weekend:quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je Caïro Liberation Front gezien?
Ik vind het wel potentiëel hebben na afgelopen jaar. Maar dan moeten ze nu niet over gaan op grotere, veilige acts en lekker bij de vreemde, avantgardistischere en noisy bandjes, of bandjes met retrogeluid houden.quote:
Ik vond het wel meevallen met dat vreemde en avant-gardistische op BKS hoor. Misschien kun je Black Dice en Suuns nog vreemd noemen, maar vooral die laatste speelde een behoorlijk toegankelijke set.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel potentiëel hebben na afgelopen jaar. Maar dan moeten ze nu niet over gaan op grotere, veilige acts en lekker bij de vreemde, avantgardistischere en noisy bandjes, of bandjes met retrogeluid houden.
Al vind ik wat meer strakke electro laat op de avond niet erg.
Voor mij was dit jaar natuurlijk ideaal, Portishead wilde ik altijd al graag zien, al was het voorafgaand aan BKS niet meer 1 van mijn favorieten (nu wel weer, dat zegt ook iets) en Sigur Rós wilde ik ook onwijs graag zien. Ik verwacht dit jaar geen acts die ik écht wil zien maar gewoon heel veel strakke namen als ze de lijn voortzetten.
Als het een tweede lowlands wordt kun je beter naar lowlands zelf gaan.
Het is geen roadburn of incubate nee, daarmee ben ik het eens. Het hangt er tussenin, niet echt avantgardistisch maar toch dingen met een eigen geluid, en een onlogisch geluid. Ook wel heel erg hap-slik-weg noisy dingen, dat wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met dat vreemde en avant-gardistische op BKS hoor. Misschien kun je Black Dice en Suuns nog vreemd noemen, maar vooral die laatste speelde een behoorlijk toegankelijke set.
Ik vind het wel fijn dat ze die afwisseling hebben ja, want ik heb af en toe ook zin om gewoon een wat 'makkelijker' bandje te kijken. Neem bijvoorbeeld Bloc Party, dat vond ik best leuk om eindelijk eens te zien en was een welkome starter van een avondje met 'vreemdere' acts als Black Dice en Doldrums. Van mij mogen er dus volgend jaar dus sowieso weer een paar flinke namen bij zitten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen roadburn of incubate nee, daarmee ben ik het eens. Het hangt er tussenin, niet echt avantgardistisch maar toch dingen met een eigen geluid, en een onlogisch geluid. Ook wel heel erg hap-slik-weg noisy dingen, dat wel.
Maar het past wel als Tilburgs festival, op een paar bekende namen na dan.
Swans?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen met dat vreemde en avant-gardistische op BKS hoor. Misschien kun je Black Dice en Suuns nog vreemd noemen, maar vooral die laatste speelde een behoorlijk toegankelijke set.
Ja daar ben ik het mee eens. Zoiets past er dan ook prima tussen. Ik kan ook thuis al niet te lang achter elkaar te zware dingen luisteren (sommige albums ben ik na driekwart al zat ook) maar ik vind het wel leuk om dat soort dingen te kunnen zien op zo'n festival. Heb ook genoten van de vele jonge bandjes trouwens, sommige vielen me goed mee (en Savages is nu al geniaal)quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ze die afwisseling hebben ja, want ik heb af en toe ook zin om gewoon een wat 'makkelijker' bandje te kijken. Neem bijvoorbeeld Bloc Party, dat vond ik best leuk om eindelijk eens te zien en was een welkome starter van een avondje met 'vreemdere' acts als Black Dice en Doldrums. Van mij mogen er dus volgend jaar dus sowieso weer een paar flinke namen bij zitten.
Swans, dat vindt iedereen toch leuk? Heerlijke rustgevende muziek, ook niemand gillend weg zien lopen.quote:
Zal wel meevallen, PP vist uit een behoorlijk andere vijver de laatste jarenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:09 schreef chansadres het volgende:
Hier zal Pinkpop wel weer niet blij mee zijn dat ze 2 weken erna zitten maar was te verwachten dat ze in het weekend van Hurricane zouden gaan zitten. Ik denk weer dat enkele pareltjes voor de neus van Jan worden weggetoverd
Ik kende ze wel, en eerlijk vond ik het nogal matig. Al helpt het vroege tijdstip ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Kashmir vorig jaar![]()
Kende het daar voor nog nietOp Damien Rice na een van de beste optredens die ik vorig jaar had gezien op die zaterdag.
Alle vier te duur, lijkt me. Afgelopen editie is er al belachelijk veel betaald voor sommige acts om zichzelf op de kaart te zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:26 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik kende ze wel, en eerlijk vond ik het nogal matig. Al helpt het vroege tijdstip ook niet.
Welke headliners gaan er komen? Arcade Fire als afsluiter.. Neutral Milk Hotel, Bowie, Pixies.
Samen fietsen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef arucard het volgende:
Ik woon nou in tilburg dus volgende keer gewoon thuis pitten, ha!
Hypehypehype? Al moet ik wel zeggen dat de ticketprijzen van de Engelse optredens me best mee vallen. 20/25 pond, vind ik niet ontzettend duur.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neutral Milk Hotel moet toch wel meevallen?
Ik heb de hype niet zo gevolgd, in mijn hoofd is het een band die in de jaren '90 een vrij goed album uitbracht, en ik zou ze best graag live willen zien, maar er zijn vast ook bands die in de jaren 90 goede albums hebben uitgebracht en nu in doorrookte kleine zaaltjes wegteren. Maar goed, het hele hype-ding is natuurlijk ook dat het dan niet meer te vergelijken is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:45 schreef Darkestrah het volgende:
Hypehypehype? Al moet ik wel zeggen dat de ticketprijzen van de Engelse optredens me best mee vallen. 20/25 pond, vind ik niet ontzettend duur.
Daar heb ik vorig jaar ook zo erg van genotenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:41 schreef arucard het volgende:
Ik woon nou in tilburg dus volgende keer gewoon thuis pitten, ha!
Pixies past wel hoor. Maar liefst af van die vier.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neutral Milk Hotel moet toch wel meevallen? Bowie lijkt me sowieso onmogelijk, en denk niet dat de Pixies echt het soort mensen trekken die ze willen.
Ik zou misschien nog wel een keer willen, in een bungalow of zo. Fuck rock 'n roll!
Vind ik eigenlijk juist geen namen voor BKS.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef brooklyndodger het volgende:
Lykke li, Milow en Marina And The Diamonds
Lykke Li kan wel, maar Milowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk juist geen namen voor BKS.
Marco Borsato, De Toppers en Guus Meeuwis als headliners.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Norrage het volgende:
Fuck Milow. Dan is zelfs Marco Borsato nog beter.
quote:Like the new #BKS14 artwork? Use it as your wallpaper!
Is your phone not in the list? Let us know and we'll add.
iPhone 4: http://www.bestkeptsecret(...)10/bks14_iphone4.jpg
iPhone 5: http://www.bestkeptsecret(...)10/bks14_iphone5.jpg
Samsung Galaxy S4: http://www.bestkeptsecret(...)_samsunggalaxys4.jpg
Ja het is moeilijk vast te stellen wat ze boeken he pas na een jaar. Milow zie ik nog best wel gebeuren trek gigantisch veel volk. Damien Rice vorig jaar was ook al zo ietsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind ik eigenlijk juist geen namen voor BKS.
Guus meeuwis als afsluit act van incubate zie ik dan wel weer zittenquote:
Damien Rice > Milow.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:34 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk vast te stellen wat ze boeken he pas na een jaar. Milow zie ik nog best wel gebeuren trek gigantisch veel volk. Damien Rice vorig jaar was ook al zo iets
Ik vind Milow en Damien Rice nu niet echt vergelijkbaar met elkaar. Of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:34 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk vast te stellen wat ze boeken he pas na een jaar. Milow zie ik nog best wel gebeuren trek gigantisch veel volk. Damien Rice vorig jaar was ook al zo iets
Damien maakt tenminste fatsoenlijke muziek. Milow is echt van een volstrekt andere categorie. Zet dan Ben Howard neer ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:34 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Leven die nogquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Novastar zou dan wel weer kunnen.
Zouden wat mij betreft ook wel kunnen headlinen als Damien en Sigur dat kunnen hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damien Rice > Milow.
Laat dat even duidelijk zijn.
dEUS is een puike sub headline.
Ik vind ze alle drie helemaal niks dus volledig vergelijkbaarquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Milow en Damien Rice nu niet echt vergelijkbaar met elkaar. Of ben ik nu gek?
Novastar zou dan wel weer kunnen.
Geen idee, staat me iig niets van bij dat die helemaal schluss waren.quote:
Nee dat ben je totaal niet maar ik wijs erop dat ze met gemak 'grote acts' boeken die best buiten de rest van het festival vallen. Voor die dag stond er niet echt iets voor de rice fan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Milow en Damien Rice nu niet echt vergelijkbaar met elkaar. Of ben ik nu gek?
Ik vond rice naar O even irritant en zoetsappig als milow maar dat is mijn persoonlijke meningquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Damien maakt tenminste fatsoenlijke muziek. Milow is echt van een volstrekt andere categorie. Zet dan Ben Howard neer ofzo.
Ja dat maakt er eentje.quote:
Agnes Obel?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:36 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Nee dat ben je totaal niet maar ik wijs erop dat ze met gemak 'grote acts' boeken die best buiten de rest van het festival vallen. Voor die dag stond er niet echt iets voor de rice fan.
Nouja, ik hoop meer dat ze gewoon vergelijkbaar boeken als vorig jaar want dan zou ik meer dan tevreden zijn. Dat is het meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef ranja het volgende:
Verder boeit het echt niks, ga echt niet proberen BKS in een hokje te duwen na 1x wat wel of niet zou passen
Ik zie de namen wel komen volgend jaar...
Ik ook. Ik hoop gewoon ook dat ze weer zo fijne kleine bandjes er tegen over zetten. Iets als ringo deathstarr vind ik altijd prima op festivalsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik hoop meer dat ze gewoon vergelijkbaar boeken als vorig jaar want dan zou ik meer dan tevreden zijn. Dat is het meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |