twitter:wubbosiegers twitterde op woensdag 26-06-2013 om 17:58:39Oops, look what I found. Zijn ze volgend jaar nog geldig @BKSfestival? #muntjes #tochbijnavijfbiertjes http://t.co/mMOUusQf0l reageer retweet
Op naar Rotterdam!twitter:metropolisfstvl twitterde op donderdag 27-06-2013 om 10:59:12@wubbosiegers @BKSfestival ruil ze bij ons maar om voor 3 biertjes! #ffdoordrinken reageer retweet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:20 schreef MaJo het volgende:
Huh waren er bekers met de lineup erop? Dat is wel tofdoe eens een foto?
Is toch helemaal niet gek?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:43 schreef kciR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat best opvallend is, is dat Modest Mouse er niet op staat. No, Money, Melodys Echo Chamber wel (Palma Violets uiteraard niet). Ze hebben die bekers dus uiterlijk twee weken van te voren laten drukken. Net als de shirts overigens, daar zag ik ook geen MM op staan.
En deze beker komt inderdaad van stage 3.
Nouja, ik organiseer nooit festivals. Dus ik weet weinig over de organisatorische kant daarvan. Maar ik dacht; dit zijn zaken die je van te voren goed kunt regelen. In de laatste week ben je vooral bezig met de opbouw van het terrein zelf. Maar dat heb ik dus fout, want dit gebeurt dus ook de laatste weken.quote:
Ik ga er niet vanuit dat de verantwoordelijke voor de bekers ook met palen heeft staan sjouwen op het terreinquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Nouja, ik organiseer nooit festivals. Dus ik weet weinig over de organisatorische kant daarvan. Maar ik dacht; dit zijn zaken die je van te voren goed kunt regelen. In de laatste week ben je vooral bezig met de opbouw van het terrein zelf. Maar dat heb ik dus fout, want dit gebeurt dus ook de laatste weken.
Had dus meer te maken met een soort bewustzijn, dat er nog veel in de laatste weken geregeld wordt.
quote:Hij haatte sneeuw, fietsen, en het Nederlandse weer. Brood eten vond hij zelfs zo waardeloos dat hij op school maar een campagne startte om noedels en rijst aantrekkelijk te maken als ontbijt en lunch. Maar er is één ding wat Boon (spreek uit ‘boen’) hier fantastisch vind: de festivals. En inmiddels heeft hij het zelfs geschopt tot bekende festivalganger.
"'Is dat hem? Is dat ook zijn muts?' Dat is wat de meeste mensen zeggen en dan willen ze daarna allemaal met hem op de foto" vertellen Yayoek Börgen en Marieke Janssen, zijn Nederlandse klasgenoten. Dit is ongeveer wat Boon, echte naam, Saranyaphon Nalampang, dagelijks overkomt als hij op een festival rondloopt. Het begon allemaal met zijn five minutes of fame tijdens Best Kept Secret. 'We stonden te wachten op Balthazar, en toen stond ik gewoon een beetje te dansen. Blijkbaar hield de cameraman echt van mij,' legt hij uit. Met zijn signature move (zie foto) kwam hij meerdere keren op de grote schermen van Best Kept Secret, en voilá: opeens werd hij door iedereen herkend. Maar wat hij deed was voor zijn vrienden niet vreemd: 'Boon kan eigenlijk nooit normaal doen op foto’s, we hebben er echt maar één waarop hij normaal kijkt.'
Hij is nu een jaar in Nederland geweest om VWO 5 te doen. In die tijd is hij helemaal los gegaan. Hij liet zijn haar groeien en kleurde het rood, in Thailand moeten alle studenten het strak millimeteren. Ook heeft hij de festivals helemaal ontdekt. 'Dat komt wel een beetje door ons,' lachen Marieke en Yayoek. 'We pakten op een gegeven moment zijn iPod en zagen dat hij naast Aziatische muziek ook heel veel goede muziek luisterde. En toen hebben we hem naar concerten in festivals meegenomen.' 'In Thailand hebben we dat ook niet,' gaat Boon verder. 'Ja we hebben een driedaags waterfestival, maar geen muziekfestivals, dat kennen ze niet in Thailand. Mijn moeder vindt het ook allemaal nogal lachwekkend wat er met mij gebeurt.'
De afgelopen maanden is hij naar zoveel mogelijk festivals geweest. Het begon met Appelpop, daarna Pinkpop, en nu dus Mundial. Maar het absolute hoogtepunt voor Boon was natuurlijk Best Kept Secret. 'Die line-up was echt fucking vet.' Volgende week zaterdag moet hij alweer terug naar Thailand. Vooral zijn vrienden gaat hij missen, en de festivals natuurlijk. 'Maar als ik rijk ben begin ik gewoon mijn eigen festival in Thailand.
http://3voor12.vpro.nl/lo(...)m_source=dlvr.it&utm'
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef On het volgende:
Wat een baas. Kunnen we hem niet ruilen voor Mauro?
Net uit je coma ontwaakt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef tammepiet het volgende:
Mijn God wat ging ik vrijdag en zaterdag lekker op Stage 4. Legio mensen gesproken.
Verliefd geworden op Mozes and the Firstborn.
Volgend jaar er op zeker weer bij.
Wauw goed geheugen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef Gehenna het volgende:
haha idd, maar goeie eerste festival ervaring gehad dus?
Ik vertaal dit als iets positiefsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wauw goed geheugen.
Jippp reis alle vrije festivals af binnen NL.
Het hele kamperen, stage4, iedereen vreselijk open en weinig kijk-mij-nou-volk.
Shit kwam als een leger.
Ik vond het programma ook wel iets te vroeg beginnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Darkestrah het volgende:
Pfoe, verbeterpunten voor BKS? Ik vond het een heel erg prima festival. Logistiek gezien vond ik het prima, misschien was het een stukje te ver lopen van het begin van het campingterrein naar het festivalterrein. Daar is echter weinig aan te doen denk ik.
En misschien wat meer programmeren in het begin van de middag. Nu weet ik niet of er op de camping veel te doen was maar ik herinner me dat er pas rond 3 uur pas bands begonnen te spelen.
Ik weet niet naar welk festival jij bent geweest, maar het is al een tijdje afgelopen hè.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Iemand toevallig de gele frisbee zien gaan? Ik ben de eigenaar.
Zondags mocht hij niet meer naar binnen van de security.
Alles wat ik verwachtte tof te zijn was het ook wel.. Enige echte verassing was Traumahelikopter denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is het ook. Jij nog verrassingen op muzikaal gebied?
Wat kan beter?
Heb je Caïro Liberation Front gezien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:29 schreef tammepiet het volgende:
Hoe dan ook Stage 4 was de meest bazige stage van dit festival.
Man, man, man.
Leukste artikel van 3voor12 dat weekend:quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je Caïro Liberation Front gezien?
Ik vind het wel potentiëel hebben na afgelopen jaar. Maar dan moeten ze nu niet over gaan op grotere, veilige acts en lekker bij de vreemde, avantgardistischere en noisy bandjes, of bandjes met retrogeluid houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |