Verschrikkelijk inderdaad dat tmobile. Met elk semi-groot evenement gaat het al mis. Bijvoorbeeld op een station rondlopen -> geen internetquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Andyy het volgende:
Tmobile
Ik had heel de weekend geen mobiel internet, alleen normaal telefoonverkeer was mogelijk.
Na m'n tentamens zo snel mogelijk opzeggen
Op alle plekken waar meer mensen zijn en je het dus nodig hebt om je maten te vinden faalt hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad dat tmobile. Met elk semi-groot evenement gaat het al mis. Bijvoorbeeld op een station rondlopen -> geen internet
wel als er geen enkele aanbieder is die het goed doetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Gehenna het volgende:
oh dat je niet altijd bereik hebt in Nederland hoef je tegenwoordig niet meer voor lief nemen?
Op zich vind ik het als Ben gebruiker (onderdeel van T-Mobile) eigenlijk prima te doen altijd, ook tijdens festivals welquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
wel als er geen enkele aanbieder is die het goed doet
Ik had nul mobiel bereik met Ben...duurde 2-3 uur voordat er überhaupt een whatsapp doorkwam...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op zich vind ik het als Ben gebruiker (onderdeel van T-Mobile) eigenlijk prima te doen altijd, ook tijdens festivals welmaar ik verwacht er ook niet al te veel van voor ¤9 in de maand
Ja en? We zitten over t-mobile te klagen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Andyy het volgende:
Met KPN hadden mensen gewoon prima bereik.
Een COW is een noodmast die door een provider kan worden ingezet bij speciale evenementen op plekken waar normaal gesproken niet zo veel gebruikers bediend hoeven te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef On het volgende:
Koeien op de festivalweide voor een beter bereik? Ik snap er geen zak van.
Dank voor de uitleg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een COW is een noodmast die door een provider kan worden ingezet bij speciale evenementen op plekken waar normaal gesproken niet zo veel gebruikers bediend hoeven te worden.
Om wat voor reden dan ook is dat bij T-Mobile (en Vodafone in mindere mate) niet helemaal goed gegaan, als is het me niet direct duidelijk of dat nu enkel mis ging aan de kant van de T-Mobile, of dat er ook verantwoordelijkheid ligt bij BKS zelf hierin, die mogelijk niet tijdig (lees: vooraf) aan de providers duidelijk gemaakt had dat een COW wel handig zou zijn geweest.
Je hebt geen enkel berichtje op whatsapp beantwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef On het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg.Ik heb zelf overigens nergens last van met Hi.
En je hebt m'n bier gejat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef On het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg.Ik heb zelf overigens nergens last van met Hi.
Ik vind dat toch zo'n mooi woord he. Geniet er al van sinds ik het op 10-jarige leeftijd in de Hitkrant las.quote:
KPN ftwquote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
Elk jaar weer.. Dit haal ik net uit mijn tas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit keer voor het eerst weer ingeleverd, maar ik had er dan ook nog wel aardig wat. (als je een dag niet mag drinken ivm bob zijn voor de terugweg, drink je toch een stuk minderquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam ook nog een beker tegen. Daar gaat m'n euroquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk aandenkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog een beker tegen. Daar gaat m'n euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |