oeh wat lekker zuur jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef portie het volgende:
Deze belgen waren niet heel enthousiast over alles.
Het was een afvaardinging, he, niet 1 persoon.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oeh wat lekker zuur ja
ah Swans is dus Doom-metal.
Daarna heeft hij het over dat het onterecht is dat de tent leegloopt, omdat het zo goed is. maar wel Jacco Gardner weer afkraken in de volgende alinea die tegelijk speelde.
Dat is waar. Maar toch de meest negatieve so far.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef Norrage het volgende:
Hè zo zuur is die recensie niet toch?Ook vrij positief :/
oh ik had alleen even snel gelezen waar ik zelf bij wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:31 schreef Norrage het volgende:
Hè zo zuur is die recensie niet toch?Ook vrij positief :/
Ik snap die hype rond Mozes and the Firstborn niet. Vind het zo onoprecht klinken allemaal. Die clip van I Got Skills is zelfs ronduit afgrijselijk...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat mensen die naar concerten gaan voor 1 nummer, die er de rest van de tijd doorheen kletsen, die lopen te gillen bij artiesten omdat ze zo goed zijn en ze een nummertje herkennen bij het concert. Ik haat mensen die totaal niet weten hoe ze muziek moeten beleven. Dat soort mensen zijn de gemiddelde 3fm luisteraars.
Ik heb Mozes & the Firstborn nu 5x gezien. 3x voordat hun "hitje" I Got Skills op 3fm werd gedraaid, en 2x daarna. Die eerste 3 keer waren heerlijke concerten vol echte fans. De laatste 2 (onder andere op BKS) waren (hoewel het concert zelf fantastisch was) bijna verziekt door die verschrikkelijke 3fm fans. Je weet het gewoon. Vooral van die meisjes van zo'n 17 jaar die bij alles dat ze herkennen gaan gillen, en dat alles is dan 1 nummer, en de rest van de nummers staan ze met hun rug te giebelen met hun vriendinnetjes. Verschrikkelijk
dat weet ik nog wel jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sarah, ohja? Die heeft ook nog bij Bat for Lashes gedrumd. Zij is zeker goed.
We hebben ons nog met een groepje fokkers incl MaJo aan haar kunsten staan vergapen op 5 Days Off in de bovenzaal van Paradiso, wat jaren geleden.
De live-versie van I Got Skills vond ik wel verfrissend, veel harder en rauwer dan op plaat. Sowieso een prima showquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef Gehenna het volgende:
Ik was alweer vergeten dat 'I Got Skills' ook van hun was toen ik naar het concert ging, maar goed ook. want dat vind ik een behoorlijk irritant strontnummerTerwijl de rest van de set best leuk was
Mijne ook!quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:10 schreef MaJo het volgende:
En mooi dat er weer nieuwe Balthazar fans bij zijnRats is mijn favoriete plaat uit 2012!
ik vond 'm daar idd minder ergquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De live-versie van I Got Skills vond ik wel verfrissend, veel harder en rauwer dan op plaat. Sowieso een prima show
Haha, wat een verslag. Dat Belgentaaltje ook, prachtig. Opvallend dat ze niks over Balthazar zeggen trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef portie het volgende:
Deze belgen waren niet heel enthousiast over alles.
Ik had dit bij Arctic Monkeys, twee meisjes hebben serieus het hele concert gepraat.. En dan bij het derde nummer van het toegift (When The Sun Goes Down) ineens "Hé, deze ken ik. Deze ken jij toch ook wel?" "Nee, sorry, ken ik niet." "Echt niet? Dit is echt hun beste nummer, zo'n goede band!"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik haat mensen die naar concerten gaan voor 1 nummer, die er de rest van de tijd doorheen kletsen, die lopen te gillen bij artiesten omdat ze zo goed zijn en ze een nummertje herkennen bij het concert. Ik haat mensen die totaal niet weten hoe ze muziek moeten beleven. Dat soort mensen zijn de gemiddelde 3fm luisteraars.
Ik heb Mozes & the Firstborn nu 5x gezien. 3x voordat hun "hitje" I Got Skills op 3fm werd gedraaid, en 2x daarna. Die eerste 3 keer waren heerlijke concerten vol echte fans. De laatste 2 (onder andere op BKS) waren (hoewel het concert zelf fantastisch was) bijna verziekt door die verschrikkelijke 3fm fans. Je weet het gewoon. Vooral van die meisjes van zo'n 17 jaar die bij alles dat ze herkennen gaan gillen, en dat alles is dan 1 nummer, en de rest van de nummers staan ze met hun rug te giebelen met hun vriendinnetjes. Verschrikkelijk
Hier word ik ook wel een beetje verdrietig van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik had dit bij Arctic Monkeys, twee meisjes hebben serieus het hele concert gepraat.. En dan bij het derde nummer van het toegift (When The Sun Goes Down) ineens "Hé, deze ken ik. Deze ken jij toch ook wel?" "Nee, sorry, ken ik niet." "Echt niet? Dit is echt hun beste nummer, zo'n goede band!"
Als je het zo goed vindt houd dan verdomme je mond dicht
twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 22:04:33Overwoog voor dit weekend terug te keren bij T-Mobile, maar hun prestaties op #BKS13 deden me weer wankelen. Is het nog steeds zo erg? reageer retweet
twitter:tmobile_webcare twitterde op woensdag 26-06-2013 om 14:54:06@atzedevrieze Hallo Atze, bij dezen onze excuses voor het matige netwerkbereik op #BKS13 afgelopen weekend. > reageer retweet
twitter:tmobile_webcare twitterde op woensdag 26-06-2013 om 14:54:39> @atzedevrieze Wij van T-Mobile nemen je feedback ter harte gaan daarom ons uiterste best doen volgend jaar meer koeien de festivalweiden > reageer retweet
twitter:tmobile_webcare twitterde op woensdag 26-06-2013 om 14:55:13@atzedevrieze > in te sturen! Niets is namelijk leuker om je ervaringen direct te kunnen delen via Twitter of Whatsapp. En uiteraard is > reageer retweet
Die laatstetwitter:tmobile_webcare twitterde op woensdag 26-06-2013 om 14:56:07@atzedevrieze > het handig als je bereik hebt wanneer je je maten in de moshpit voor het podium weer eens kwijtgeraakt bent. #bereik #cows reageer retweet
Verschrikkelijk inderdaad dat tmobile. Met elk semi-groot evenement gaat het al mis. Bijvoorbeeld op een station rondlopen -> geen internetquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:40 schreef Andyy het volgende:
Tmobile
Ik had heel de weekend geen mobiel internet, alleen normaal telefoonverkeer was mogelijk.
Na m'n tentamens zo snel mogelijk opzeggen
Op alle plekken waar meer mensen zijn en je het dus nodig hebt om je maten te vinden faalt hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad dat tmobile. Met elk semi-groot evenement gaat het al mis. Bijvoorbeeld op een station rondlopen -> geen internet
wel als er geen enkele aanbieder is die het goed doetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:08 schreef Gehenna het volgende:
oh dat je niet altijd bereik hebt in Nederland hoef je tegenwoordig niet meer voor lief nemen?
Op zich vind ik het als Ben gebruiker (onderdeel van T-Mobile) eigenlijk prima te doen altijd, ook tijdens festivals welquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
wel als er geen enkele aanbieder is die het goed doet
Ik had nul mobiel bereik met Ben...duurde 2-3 uur voordat er überhaupt een whatsapp doorkwam...quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op zich vind ik het als Ben gebruiker (onderdeel van T-Mobile) eigenlijk prima te doen altijd, ook tijdens festivals welmaar ik verwacht er ook niet al te veel van voor ¤9 in de maand
Ja en? We zitten over t-mobile te klagen hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:54 schreef Andyy het volgende:
Met KPN hadden mensen gewoon prima bereik.
Een COW is een noodmast die door een provider kan worden ingezet bij speciale evenementen op plekken waar normaal gesproken niet zo veel gebruikers bediend hoeven te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef On het volgende:
Koeien op de festivalweide voor een beter bereik? Ik snap er geen zak van.
Dank voor de uitleg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een COW is een noodmast die door een provider kan worden ingezet bij speciale evenementen op plekken waar normaal gesproken niet zo veel gebruikers bediend hoeven te worden.
Om wat voor reden dan ook is dat bij T-Mobile (en Vodafone in mindere mate) niet helemaal goed gegaan, als is het me niet direct duidelijk of dat nu enkel mis ging aan de kant van de T-Mobile, of dat er ook verantwoordelijkheid ligt bij BKS zelf hierin, die mogelijk niet tijdig (lees: vooraf) aan de providers duidelijk gemaakt had dat een COW wel handig zou zijn geweest.
Je hebt geen enkel berichtje op whatsapp beantwoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef On het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg.Ik heb zelf overigens nergens last van met Hi.
En je hebt m'n bier gejat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef On het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg.Ik heb zelf overigens nergens last van met Hi.
Ik vind dat toch zo'n mooi woord he. Geniet er al van sinds ik het op 10-jarige leeftijd in de Hitkrant las.quote:
KPN ftwquote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
Elk jaar weer.. Dit haal ik net uit mijn tas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit keer voor het eerst weer ingeleverd, maar ik had er dan ook nog wel aardig wat. (als je een dag niet mag drinken ivm bob zijn voor de terugweg, drink je toch een stuk minderquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam ook nog een beker tegen. Daar gaat m'n euroquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk aandenkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog een beker tegen. Daar gaat m'n euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |