Ik wil wel een nieuwe doen, maar ik dacht net als Pugg dat iedereen op vakantie was.quote:
Joe Goddardquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe doen, maar ik dacht net als Pugg dat iedereen op vakantie was.
JR
Niet goed. De achternaam begint met een R.quote:
Joan Riversquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef livelink het volgende:
Allemaal niet goed, het is ook geen man.
Oeps, hier had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef livelink het volgende:
Allemaal niet goed, het is ook geen man.
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Oeps, hier had ik overheen gelezen.
Judy Reyes
Joanne Rowlingquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.
Argh, hoe kon ik die missenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |