John Travoltaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:03 schreef Limburg82 het volgende:
Ontcijfer de initialenquiz
Op de valreep van de laatste reeks nog JT geplaatst.
Sla uw slag!
Jerry Tall bedoel je dan zeker?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:18 schreef Pugg het volgende:
[..]
Raden wie de poster in gedachten heeft, winnaar doet de volgende.
Jerry Hall
Wellicht is het juist origineler om die te laten staan. Zelf heb je trouwens ook al de kans gehad om die te veranderen.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef livelink het volgende:
Ik dacht ook meteen aan Eddie the Eagle, maar omdat die al genoemd is zeg ik Erik Estrada
Da's goedquote:Op zondag 30 juni 2013 08:49 schreef livelink het volgende:
Richard Bachman (maar is eigenlijk een pseudoniem, dus ik weet niet of dat mee mag doen)
Maar kunnen we niet besluiten om typetjes er uit te laten?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Da's goed
en als artiestennamen en namen van typetjes mogen lijkt me dit uiteraard ook juist
Johnny Rottenquote:Op maandag 1 juli 2013 08:25 schreef livelink het volgende:
Ik zou ook de grens leggen bij typetjes. Pseudoniemen en artiestennamen mogen dan weer wel wat mij betreft. In dat kader:
JR
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:25 schreef livelink het volgende:
Ik zou ook de grens leggen bij typetjes. Pseudoniemen en artiestennamen mogen dan weer wel wat mij betreft.
Elsemieke Havengaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef livelink het volgende:
Esther Hart is niet goed. Ik zoek een veelzijdige vrouw. Sportvrouw en daarna nog een carriere bij de tv.
Ahmed Aboutalebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:35 schreef livelink het volgende:
Nee, die hoef je niet te gokken. De man die ik zoek zou ik zeker niet als typetje willen typeren. Hij heeft als iemand die pas op zijn 15e naar Nederland kwam, veel bereikt.
Het was niet eens jouw hint, iemand had me net verteld dat dat de vader van Robin Thicke was. Daarom was hij ineens weer in mijn gedachten.quote:
Diana Spencer? (William en Harry's Moeder dus)quote:Op zondag 14 juli 2013 14:11 schreef livelink het volgende:
Ook niet goed. Degene die ik zoek is al jong overleden.
Ja, die is hetquote:Op zondag 14 juli 2013 14:25 schreef Pugg het volgende:
[..]
Diana Spencer? (William en Harry's Moeder dus)
Ik wil wel een nieuwe doen, maar ik dacht net als Pugg dat iedereen op vakantie was.quote:
Joe Goddardquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe doen, maar ik dacht net als Pugg dat iedereen op vakantie was.
JR
Niet goed. De achternaam begint met een R.quote:
Joan Riversquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef livelink het volgende:
Allemaal niet goed, het is ook geen man.
Oeps, hier had ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef livelink het volgende:
Allemaal niet goed, het is ook geen man.
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Oeps, hier had ik overheen gelezen.
Judy Reyes
Joanne Rowlingquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.
Argh, hoe kon ik die missenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet. Degene die ik zoek is ontzettend succesvol en inmiddels miljardair. Ze leeft een vrij teruggetrokken bestaan, maar vorige week was ze weer even in het nieuws.
Tim Buckleyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:51 schreef Finitio het volgende:
Beide onjuist, de voornaam zit er wel al tussen.
Tim Biskupquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:08 schreef Finitio het volgende:
Juiste voornaam, achternaam niet.
Groeten uit Parijs (bofkont)![]()
quote:
Nee vorige post was half goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik die bedacht had, maar het is helaas niet goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |