Die van het brood jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij bedoelt die van z'n brood hoor... hoop ik.
ja ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij bedoelt die van z'n brood hoor... hoop ik.
Gewoon tijgerbrood kopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef nodig het volgende:
En soms smaken ze verbrandvooral die bovensten
Ik heb er nooit last van gehad dat ze hard en droog zijn. Ja, bij oud brood gezien. Maar bij vers brood vind ik het wel meevallen. Misschien harder dan het deel dat geen korst is, maar best te doen vind ikquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Eten jullie de kontjes van het brood eigenlijk ook?
Meloenpitten zonder broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Van tijgerbrood zijn die korsten helemaal vies.
zonnebloempittenbrood
ik gooi niks wegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad dat ze hard en droog zijn. Ja, bij oud brood gezien. Maar bij vers brood vind ik het wel meevallen. Misschien harder dan het deel dat geen korst is, maar best te doen vind ik. En lekker. Je gooit het nu weg, dat is eigenlijk ook zonde.
Mooi zo, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gooi niks wegeet vrij weinig brood
ja met pastaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Neee bah dat is 1 grote korstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.quote:
Tostiapparaat is al een maand stuk xdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.
kontje met veel boter is ook wel lekker. Maar ik eet bijna nooit broodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een tosti van ofzo? Dan merk je het toch niet want bij een tosti wordt het sowieso hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |