Awwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet lekkerSlecht geslapen en mijn maag knort terwijl ik echt geen zin heb in eten
Maar is wel leerzaam en leuk toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach geld verdienen is ook erg lekker, ik moet morgen nog de laatste keer stage lopen maar daar verdien ik geen drol mee
Ja gelukkig hoef ik vanavond alleen en vrijdag weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Awwik heb laatste tijd ook nooit zin in ontbijt
om vervolgens na een paar uur honger te krijgen op het werk
Jij kan teminste je bed weer in grgrquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:24 schreef LETMEIN het volgende:
En weer terug van boeken inleveren.
Het was veel te vroeg vanochtend.
gr gr
Lekker weekjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoef ik vanavond alleen en vrijdag weer.
dat zijn handige kwaliteitenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weet nu hoe ik muizen moet verdelgen en stofzuigen
wow nicequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker weekje
Ik vandaag, do vr za
En volgende week iedere dag op de maandag na
Dan heb ik ook nog een stageadres voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik weet nu hoe ik muizen moet verdelgen en stofzuigen
ik hoef geen stage meer te lopen tot 1 septemberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een stageadres voor je![]()
![]()
Tropenrooster?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet woensdag stage en donderdag en zaterdag werken, vanaf 4 juli gaat mijn tropenrooster eraan
Wat voor studie doe je eigenlijk? Retail management ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen stage meer te lopen tot 1 september
nee gewoon winkelmedewerker nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je eigenlijk? Retail management ofzo was het toch?
Wooowquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ma,wo stage en do en za werkenen de rest vrij
Zat ik in de buurtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee gewoon winkelmedewerker nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |