ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat snap ik... hopen dat ze snel klaar zijn dan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoop ik ook, zit ik dan op mijn vrije dag om 8 uur hey arnold te kijken in plaats van te slapen
haha ik zou zeggen probeer weer te gaan slapen maar dat gaat niet meer lukken denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik kan niet meer slapen als ik steeds allemaal geluiden hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:04 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
haha ik zou zeggen probeer weer te gaan slapen maar dat gaat niet meer lukken denk ik
wandelzequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:06 schreef hazmat88 het volgende:
Goed ik ga de hond van mn broertje maar is uitlaten in plaats van mn bed op te zoeken
dan ben je vast geen k(r)ampeer typequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik kan niet meer slapen als ik steeds allemaal geluiden hoor
klopt, ben ook bang voor enge vliegbeestenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan ben je vast geen k(r)ampeer type
Kamperenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dan ben je vast geen k(r)ampeer type
mijn hond gaat altijd liggen als je zijn tuig om wil doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dank je, eerst word het een gevecht om zn halsband om te doen
Kamperenquote:
die van mn broertje niet maar zn hond is nog jong en veel te enthousiast als ik binnenkom. Elke keer wilt hij stoeien als ik zn halsband om wil doen dus zitten mn armen meteen helemaal onder de krassenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn hond gaat altijd liggen als je zijn tuig om wil doen
wat voor hond is het?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
die van mn broertje niet maar zn hond is nog jong en veel te enthousiast als ik binnenkom. Elke keer wilt hij stoeien als ik zn halsband om wil doen dus zitten mn armen meteen helemaal onder de krassen
een amerikaanse steffordquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor hond is het?
ik heb een eigenwijze Franse Bulldog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |