Je krijgt er wel heel veel auto voor terug (vind ik ) en als je de Tourings vergelijkt betaal je voor een E46 ook veel te veel voor wat je krijgt imo.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dus zaak om er net op tijd bij te zijn, dat je er nog zelf rijdend kan komen
En wat je over de E91 zegt is helemaal waar, daarom probeer ik zo lang mogelijk in de E36 te blijven rijden.
Daarom heb ik ook zo lang gewacht. Zodra hij begint te lekken word het tijd om eens te gaan rondkijken naar een andere pomp. En dan kan je nog maanden rondrijden voordat ie het echt begeeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, maar preventief vervangen doe ik ook niet, daar is het te duur voor...
Klopt, die van mij begon te lekken en dat word steeds gekker. Ook niet zo gek want er gaat diesel doorheen onder heel wat barretjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik begreep inderdaad wel dat een oplopend brandstofverbruik duidt op een kapotte pomp. Tzt ga ik daar wel naar kijken; op dit moment is het verbruik nog te overzien en zoals gebruikelijk.
Ja, dat klopt. Ik merkte het als eerste toen ik bij stilstaan voor bijv. een verkeerslicht een dieselgeur rook. De lucht werd zo mijn interieur in gezogen, en bij rijden niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mja, hopelijk wordt het dan wel duidelijk ja. Maar je hoort ook nogal eens dat de elektronica van de VP44 eraan gaat en dat hij dan ineens *poef* zegt. Dan ben je wel zuur.
Ik vermoed dat ie dat zelf ook wel had bedacht. Maar dan moet je niet gek opkijken als je 15 euro per lamp kwijt bentquote:
daar dacht ik ook al aan. woensdag even langsquote:Op zondag 14 juli 2013 18:16 schreef daNpy het volgende:
Heb die voldoende liggen. Ff naar de sloop heb je er ook genoeg
Teruggaan en aangeven dat het probleem niet verholpen is. En dan het zo regelen dat ze het gratis alsnog fixen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:58 schreef Fopje het volgende:
2 weken geleden is de pakking van mijn kleppendeksel vervangen in verband met verbrande olie geur.De lekkage was goed zichtbaar volgens de garage. Het is nu een stuk minder maar ruik het nog steeds af en toe, en het ruikt niet meer zo heftig maar nog wel genoeg om het op te merken
Nu rond de 200 en de 250 kilometer gereden. Hij zei ook al dat ik misschien nog wat zou ruiken omdat er altijd nog restjes olie liggen wat ze niet schoonkregen. Maar na 250 km nog steeds? En als ik het ruik is het ook wel veel minder dan voorheen.... Toch weer een kutgevoel.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef daNpy het volgende:
Ik weet niet hoeveel je rijdt maar misschien ligt er nog ergens wat olie wat door opwarming nog 'geurt'.
Volgens mij ergens eind 2000. Ongeveer tegelijk met de overgang van OBD1 naar OBD2.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef daNpy het volgende:
Weet er iemand wanneer BMW in de E46 de stekkers achterop de radio heeft veranderd?
Ik weet nl. niet zeker of dit bij de facelift gebeurt is, of dat het juist weer afhankelijk is van type radio/navi oid.
overgang obd2 is toch ergens 1996?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ergens eind 2000. Ongeveer tegelijk met de overgang van OBD1 naar OBD2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |