ik vind de combinaties die je noemt nogal tegenstrijdig. In mijn beleving is het rubber altijd harder bij energy savers waardoor je juist minder grip hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker hoor, 4 Michelin Energy Savers. Niet om het energy saven want dat boeit me geen hol. Maar wel om het lage geluid, uitstekende grip in nat en droog en de goede prijs.
En weinig rolweerstand is ook lekker op de snelweg, en ze zijn comfortabel. Wat wil een mens nog meer?
energie saven is grip inleveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker hoor, 4 Michelin Energy Savers. Niet om het energy saven want dat boeit me geen hol. Maar wel om het lage geluid, uitstekende grip in nat en droog en de goede prijs.
En weinig rolweerstand is ook lekker op de snelweg, en ze zijn comfortabel. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik vind de combinaties die je noemt nogal tegenstrijdig. In mijn beleving is het rubber altijd harder bij energy savers waardoor je juist minder grip hebt.
Tsja jongens, ik verzin het ook niet. Ik rijd er al jaren op (tenzij 'nieuwe' auto met andere banden gekocht word) en ze bevallen me prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
energie saven is grip inleveren.
profielen die voor minder geluid worden gemaakt hebben een slechtere waterafvoer dan degene die gemaakt worden waar het voor dient, water afvoeren.
Nee, het is een benzine.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zeker een diesel ? Zoja je brandstofpomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |