stukjes baarmoederwandslijmvliesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer voor troep in dan?
Ik quote je niet eens en daarbij bepaal ik toch zelf wel even of ik een spelfout, van wie dan ook, verbeter. Doe niet alsof je de koningin bent of zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga lekker even op Facebook mensen hun spelfouten verbeteren. Maar niet die van mij
Een prinsesje is het welquote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik quote je niet eens en daarbij bepaal ik toch zelf wel even of ik een spelfout, van wie dan ook, verbeter. Doe niet alsof je de koningin bent of zo.
Nee maar je had het over mijn spelfout.. En ik mag er wel wat van zeggen of niet dan..quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik quote je niet eens en daarbij bepaal ik toch zelf wel even of ik een spelfout, van wie dan ook, verbeter. Doe niet alsof je de koningin bent of zo.
Jij bepaalt niet wiens spelfouten ik wens te verbeteren.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar je had het over mijn spelfout.. En ik mag er wel wat van zeggen of niet dan..
Gewoon niet die van mij. Dank jequote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wiens spelfouten ik wens te verbeteren.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
Toto zet dit in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet mijn OP, ik zit er verder niet aan want dan krijg ik weer commentaar hihaho.
Je kan ook te ver gaan...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
Toto zet dit in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die derde was mijn omslagfoto op Facebookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef msacras het volgende:
Toto zet dit in de OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |