PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Voor 200K kun je in ieder geval leukere teams maken dan die. Denk dat je voor 140K dat team van jou wel bij elkaar kan hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef quer het volgende:
[..]
160k volgens futhead, zoals ik al zei is het lang geleden en ken ik de prijzen atm niet
Van de prijzen op Futhead klopt niks en die op Futwiz ook niet, maar het gemiddelde van die 2 is vaak wel redelijk in de buurt. Het beste is gewoon zelf kijken of op ultimateteamtrading.net.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef quer het volgende:
[..]
160k volgens futhead, zoals ik al zei is het lang geleden en ken ik de prijzen atm niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb een grammetje (haha snap je em) zelf respectquote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
30k teams spelen beter maargoed.
Bale is wel baas dus misschien een 352 hybrid met Kaboul LCB.
Ok, het was slechts een suggestie.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:25 schreef quer het volgende:
[..]
ik heb een grammetje (haha snap je em) zelf respect
Gewoon leaven als het een kut pot is dat doe ik ook als ik speelquote:Op maandag 24 juni 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
Finale met 3-0 verloren. Gelijk maar de Xbox uitgezet bij 3-0, anders gaan er dingen kapot. Je weet gewoon dat degene die de eerste goal scoort wint. Lekker achterin rondtikken en dan gebruik maken van de ruimte. Schijtziek word je van dit spel.Merk wel dat ik het steeds minder speel en dat ik er ook steeds minder behoefte aan heb. Echt schandalig trouwens hoe slecht EA de uitbuiters van tekortkomingen in het spel tegengaat.
Zo ik heb weer stoom afgeblazen. Nu volle bak leren.
alles magquote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok, het was slechts een suggestie.
Wat voor spelers wil je precies? Formatie? Dan kan ik het wel proberen.
Wil shygirl 18 zich even meldden?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef quer het volgende:
[..]
alles mag
(behalve huntelaar die is bagger)
Lekker in de finale leaven.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon leaven als het een kut pot is dat doe ik ook als ik speel
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
Kut lindgren met je user icon ik heb mijn scherm omgekeerd maar nu leest de rest ondhandig.
Leg dan gewoon je controller neer, dat verneukt de DNF na een tijdje echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon leaven als het een kut pot is dat doe ik ook als ik speel
Dit is de reden waarom ik op FOK! zit.quote:
Ik leave nog als ik voorsta en ik geen plezier hebquote:Op maandag 24 juni 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker in de finale leaven.Ik leave alleen als het een kansloze missie is en het nog vroeg in de wedstrijd is.
Vind het wel jammer dat voor mij de fun eraf is. Misschien iets te fanatiek geworden en te hoge verwachtingen van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |