''Ga er maar uit''quote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keer iemand uitgestuurd, omdat hij geen passer bij zich had.
Ik zei echt drie lessen van te voren dat je die les een passer nodig had, en toen kwam hij ook nog met een kutsmoes. Nou, dan mag je oprotten imo.quote:
jij was echt een pestkopquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een keer eruit gestuurd omdat een klasgenoot binnen wilde komen en ik de deur voor zijn neus dichtsmeet.Heb nog geen een minuut gezeten en kon weer weg.
En een keer omdat ik dus ongevraagd naar de wc ging (bij mij was het zo dat als je eruit werd gestuurd, dat je dan een zaterdag moest nakomen), toen heb ik een smoesje opgehangen dat ik diarree had en echt heel nodig moest.Geloofden ze dat ook nog
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei echt drie lessen van te voren dat je die les een passer nodig had, en toen kwam hij ook nog met een kutsmoes. Nou, dan mag je oprotten imo.
Weet ik veel, Tom Cruise of zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef msacras het volgende:
Wie is dan een DILF?
En Rez je maakt goffedomme je eigen sandwiches maar
Gewoon roepen dat dat harder kon, jwtz.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef nodig het volgende:
[..]
''Ga er maar uit''
5 seconden later
*klabam*
Daar ging de deur weer
De verhalen met mn docente Engels is nog veel erger. Bij elke kreet dat ze deed, ging ik d'r nadoen, en mocht ik weer weg.quote:
Halllooooo meisje :$quote:Op maandag 24 juni 2013 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd voor wat vrouwlijk schoon
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd voor wat vrouwlijk schoon
[ afbeelding ]
Ben jij leraar (geweest) danquote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keer iemand uitgestuurd, omdat hij geen passer bij zich had.
Ik wist niet dat je zo'n vervelende kant had etsuquote:Op maandag 24 juni 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
De verhalen met mn docente Engels is nog veel erger. Bij elke kreet dat ze deed, ging ik d'r nadoen, en mocht ik weer weg.
Of op het bord ging schrijven toen ze even iets ging kopieren --> eruit.
Of haar onderbreken tijdens d'r uitleg --> eruit.
Ik mocht d'r echt niet en zij mocht mij ook niet en dan krijg je voor elk klein dingetje zoiets.
Ja, ik had niks beters te doen en moest aan mijn uren komen.quote:
Het spijt me.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n vervelende kant had etsu
is docent zijn leuk?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik had niks beters te doen en moest aan mijn uren komen.
nou ik begin hevig te twijfelenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het spijt me.Hopelijk wil je mij nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |