abonnement Unibet Coolblue
pi_128294871
Ja maar voor jou is alles zoooo makkelijk altijd :') wij zijn helaas niet zo geniaal als jij.
Facts don't care about your feelings
pi_128295154
Wat is verstandiger, of maakt dat niet uit?

keyword-keyword-keyword.com
keywordkeywordkeyword.net

De .com zonder streepjes is al bezet, de .net is nog vrij.
pi_128295717
Het is allebei bagger dus het zal weinig uitmaken, linkbuilding en content is dan het belangrijkste.

Volgens mij is het zinloos om 2x (en vooral 3x :') ) een keyword in een domein te plaatsen, je kan dan een beter een ander keyword erbij doen waar ook weleens op gezocht wordt lijkt me.
Facts don't care about your feelings
pi_128296704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef Thvd het volgende:
Ik word helemaal gek hier... Van daginkomsten van gemiddeld zo'n 20 euro in januari naar....

1,39 vandaag om 20:13...

Ondanks dat ik nieuwe content blijf maken (inmiddels meer dan 200.000 woorden), gaat het aantal bezoekers licht achteruit en gaan de inkomsten keihard achteruit. Zowel CPC als CTR zijn een stuk lager dan normaal...

Verder niets veranderd, alles is hetzelfde gebleven, van bannerplaatsing tot advertentiesoort. Mijn frustratie is echt echt echt enorm :( :(
Hey man, zelfde schuitje hier, van gemiddend 20-30 naar laatst 2,39 voor het slapen gaan gelukkig toen nog wel iets meer, maar heel veel inkomsten kwamen uit 1 site (misschien bij jou uit 1 populaire post?).

Ik haal nu wel weer 10 euro per dag, maar het is niet leuk meer na zo'n lange tijd langzame groei, steeds 50-100 euro groei per maand opeens een drop van 500 euro.
pi_128297056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is allebei bagger dus het zal weinig uitmaken, linkbuilding en content is dan het belangrijkste.

Volgens mij is het zinloos om 2x (en vooral 3x :') ) een keyword in een domein te plaatsen, je kan dan een beter een ander keyword erbij doen waar ook weleens op gezocht wordt lijkt me.
Nou ja, mijn keyword bestaat uit 3 losse woorden, kan ik ook weinig aan doen.
pi_128297140
Is het mogelijk om een Adsense klik als doel in te stellen in Analytics? Ik heb wel al gefikst dat m'n Adsense inkomsten ook in Analytics te zien zijn (in $ helaas).
pi_128299231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nou ja, mijn keyword bestaat uit 3 losse woorden, kan ik ook weinig aan doen.
Oh zo, dacht dat je 3x hetzelfde keyword wilde gebruiken.
Facts don't care about your feelings
pi_128300204
Heerlijke dag vandaag, een RPM van ¤24,00. Tikt lekker aan!
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:39:18 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_128301625
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar voor jou is alles zoooo makkelijk altijd :') wij zijn helaas niet zo geniaal als jij.
Nee, dat is bullshit, maar 200.000 woorden voor 2 euro per dag? Dan doe je toch wat fout imo.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128301985
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Blester het volgende:

[..]

Nee, dat is bullshit, maar 200.000 woorden voor 2 euro per dag? Dan doe je toch wat fout imo.
hangt af van je doelgroep lijkt mij.. maar blester je hoeft mijn inziens niet zo kleinerend en arrogant te doen. Jouw bijdragen hier zijn anders niet veel beter dan de gemiddelde facebook post, he weer content geklopt en een website af ipv zie mij mn luxe broodje eten, of ergens stoer doen....
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:55:45 #86
340341 Blester
Membre très utile
pi_128302701
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

hangt af van je doelgroep lijkt mij.. maar blester je hoeft mijn inziens niet zo kleinerend en arrogant te doen. Jouw bijdragen hier zijn anders niet veel beter dan de gemiddelde facebook post, he weer content geklopt en een website af ipv zie mij mn luxe broodje eten, of ergens stoer doen....
:') Volgens mij draag ik genoeg bij, en wat is er kleinerend aan het feit dat 2 euro per dag met 200k content erg weinig is. Iedereen plaatst hier over nieuwe websites, als ik daar zin in heb doe ook dat toch ook gewoon. Jij komt hier eens om de zoveel tijd alleen met pogingen tot afzeiken zoals deze post, doe dat even lekker in ONZ.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blester op 26-06-2013 23:24:51 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128302939
"Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor..."

En alleen maar verhalen hoe gemakkelijk jouw websites ranken, hoeveel backlinks je wel niet krijgt en hoeveel bezoekers naar je sites komen vanwege je goede content.

Tja, het is ook verder maar een beetje een opschep topic, heel veel anders valt er niet te vermelden, maar OF jij bent ondertussen al stinkend rijk als het allemaal zo goed en makkelijk gaat, of wij zijn hier allemaal gewoon gigantische amateurs :')
Facts don't care about your feelings
pi_128303371
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Blester het volgende:

[..]

:') Volgens mij draag ik genoeg bij, en wat is er kleinerd aan het feit dat 2 euro per dag met 200k content erg weinig is. Iedereen plaatst hier over nieuwe websites, als ik daar zin in heb doe ook dat toch ook gewoon. Jij komt hier eens om de zoveel tijd alleen met pogingen tot afzeiken zoals deze post, doe dat even lekker in ONZ.
ik zeik niemand af, ik reageer alleen op zeikerds met lange tenen.. maar ik blijf van mening dat jij jezelf maar een hele bink vindt gezien je consequente ""zie mij"" posts
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128303463
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef YoshiBignose het volgende:
"Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor..."

En alleen maar verhalen hoe gemakkelijk jouw websites ranken, hoeveel backlinks je wel niet krijgt en hoeveel bezoekers naar je sites komen vanwege je goede content.

Tja, het is ook verder maar een beetje een opschep topic, heel veel anders valt er niet te vermelden, maar OF jij bent ondertussen al stinkend rijk als het allemaal zo goed en makkelijk gaat, of wij zijn hier allemaal gewoon gigantische amateurs :')
met 10euro per dag en zijn 60 sites harkt ie toch mooi 600p.d. binnen. Das18k per maand...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_128303618
We kunnen het topic ook veranderen naar het persoonlijke dagboek van Blester. Wij zitten hier toch allemaal maar voor spek & bonen te kloten met wat flut websites :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:21:17 #91
340341 Blester
Membre très utile
pi_128304104
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef YoshiBignose het volgende:
"Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor..."

En alleen maar verhalen hoe gemakkelijk jouw websites ranken, hoeveel backlinks je wel niet krijgt en hoeveel bezoekers naar je sites komen vanwege je goede content.

Tja, het is ook verder maar een beetje een opschep topic, heel veel anders valt er niet te vermelden, maar OF jij bent ondertussen al stinkend rijk als het allemaal zo goed en makkelijk gaat, of wij zijn hier allemaal gewoon gigantische amateurs :')
Sorry hoor, ik plaats hier soms een hele week helemaal niets en lees dan soms het topic een keer en plaats wat reacties, ik beantwoord gewoon de vragen van andere leden voor zover ik daar een nuttige bijdrage aan kan leveren. Daarnaast ga ik graag in discussie over onderwerpen waar ik dagelijks mee te maken heb en licht graag met een voorbeeld toe hoe iets ook anders kan en hoe ik een dergelijke situatie aanpak. Dit kun je dan zien als opscheppen of je leert eruit wat je misschien zelf toen kan passen, het doel van het topic is tenslotte leren.

Wat betreft de term 'opscheppen' ben je toch wel erg enthousiast, iedereen gooit hier maar met inkomsten door het topic heen, hier doe ik totaal niet aan mee want DAT is opscheppen en lijkt gewoon op een wedstrijdje pikmeten. De analytics die ik een tijdje geleden toonde was ook gewoon om mijn standpunt te onderbouwen dat je met weinige content prima resultaten kan boeken, wederom kun je dit opvatten als opscheppen of gewoon iets leren, tenslotte leert iedereen elke dag weer bij op de weg naar optimale resultaten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128304481
Oke, dus als ik neerzet jeej ¤30 verdiend vandaag is dat opscheppen, maar als jij neerzet HOPPA WEER 500 backlinks, of je bent wel heel triest als je met 500 woorden geen ¤10 p/d kan verdienen of oh binnenkort heb ik weer wat websites met een PR7 of oh m'n website is al binnen een maand goed geïndexeerd en heb nu al 1000 bezoekers etc. zeker niet??? Het is allemaal net zo zinloos als neerzetten hoeveel je verdient dus tja.

Maar goed, het maakt mij niet zoveel uit, ik lees wat ik wil lezen :') maar een vraagje dan... verdien jij meer dan 5k per maand?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:42:18 #93
340341 Blester
Membre très utile
pi_128305042
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke, dus als ik neerzet jeej ¤30 verdiend vandaag is dat opscheppen, maar als jij neerzet HOPPA WEER 500 backlinks, of je bent wel heel triest als je met 500 woorden geen ¤10 p/d kan verdienen of oh binnenkort heb ik weer wat websites met een PR7 of oh m'n website is al binnen een maand goed geïndexeerd en heb nu al 1000 bezoekers etc. zeker niet??? Het is allemaal net zo zinloos als neerzetten hoeveel je verdient dus tja.

Maar goed, het maakt mij niet zoveel uit, ik lees wat ik wil lezen :') maar een vraagje dan... verdien jij meer dan 5k per maand?
Waar spreek ik over '500 backlinks naar mijn website'? Dat iemand triest is als deze met 500 woorden content geen 10 euro per dag heeft heb ik ook nooit of te nimmer gezegd, dit leg je me gewoon in de mond. Ik zei dat het mogelijk was, maar ik vind gewoon (en dat is dan een mening) dat je met 200,000 woorden unieke content veel meer dan ¤2 per dag binnen kan halen, weet je hoeveel longtail keywords in zoveel woorden zitten..

Voorspellingen van PR vind ik altijd leuk om te doen inderdaad, dan kan ik achteraf controleren of het inderdaad zo is. Vind het ook leuk om verwachtingen van anderen te lezen, ligt misschien aan mij. Tenslotte werkt iedereen hard voor een PR update en daar mag dan over gesproken worden. En de 1000 bezoekers was als onderbouwing van mijn no-content projectje, hier heb ik inderdaad (misschien te vaak) over gesproken omdat het mij gewoon flink veraste.

Inkomsten zal ik niets over zeggen, zoals gezegd vind ik dat opscheppen. Ik verdien genoeg om gewoon goed te kunnen leven en te doen wat ik wil, dat lijkt me belangrijker dan pikmeten over inkomsten.

Maar je hebt gelijk, lees wat je wilt lezen en sla mijn berichten over als je het niet interessant vindt, ik vind het prima hoor, iedereen heeft het recht te lezen wat deze zelf wilt, echter heb ik geen zin om steeds deze zeikdiscussies te houden, zonde van zowel mijn tijd als jouw tijd, kunnen we beter in de websites steken, levert het nog wat op ook.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_128305838
Ok, ach goed leven lijkt me op zn minst dus wel een modaal inkomen, dus zo'n 3k per maand. Toch netjes. Maar je doet het dus full time en verder geen werk?
Facts don't care about your feelings
pi_128307379
even wat anders, hoe weet je hoeveel woorden je site heeft? ik heb trouwens mij site opgezet vanuit iets waar mijn passie ligt, niet omdat het een niche was. misschien niet slim, maar zo blijft content maken wel leuk.

gisteren een topdag gehad, bijna 5 euro, en deze maand is mijn record maand tot nu toe, niet spectaculaire bedragen maar toch wel lekker
<hr>
pi_128309380
Is er een probleem als iemand succesvol is en dat hier opschrijft? Ik heb er totaal geen moeite mee. Leuk om te lezen wat anderen doen, niet alleen de verhalen van ik ben keihard gezakt maar ook de positieve verhalen.
pi_128310311
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
even wat anders, hoe weet je hoeveel woorden je site heeft? ik heb trouwens mij site opgezet vanuit iets waar mijn passie ligt, niet omdat het een niche was. misschien niet slim, maar zo blijft content maken wel leuk.

Gewoon zoiets: http://www.webwordcount.com

Ik heb ook de meeste sites gemaakt omdat ik het zelf interessant vond.
Facts don't care about your feelings
pi_128313585
Ik ben trouwens bezig met een nieuw design voor NVus, het was www.nvus.nl maar we gaan internationaal (ivm vele internationale FB likes) op www.nvusdesigns.com iemand een idee om de links beter te plaatsen?

In de huidige vorm is het volgens mij een redelijke overkill aan mega banners.
pi_128317251
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef JDx het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een nieuw design voor NVus, het was www.nvus.nl maar we gaan internationaal (ivm vele internationale FB likes) op www.nvusdesigns.com iemand een idee om de links beter te plaatsen?

In de huidige vorm is het volgens mij een redelijke overkill aan mega banners.
ziet netjes uit, misschien wat minder banners ja, en op de kleinste weergave staat er dubbel MENU.

Trouwens, waar haal jij die fotos vandaan, ik neem aan dat je ze niet zelf maakt? is dit gewoon leenwerk van google afbeeldingen, of koop je ze ergens of zijn ze rechtenvrij?
<hr>
pi_128318421
Vraagje over affiliates, ik heb zowel bij Daisycon als Tradetracker een account en zag dat de meubelzaak waar ik wat meubels wil kopen aangesloten zijn bij deze programma's. Neem aan dat deze sowieso afgekeurd worden als ik het zelf koop? Beter een account aanmaken op vriendin haar naam?

5% - 10% CPS op minimaal ¤500 is mij dat werk wel waard namelijk :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')