SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Tís die doorbloeding in je poes die nu praat he <3quote:Op maandag 15 juli 2013 13:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou trouwen?! Kolere wat lekker.
Misschien wel, maar in de slaapkamer merk ik daar nog weinig van.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tís die doorbloeding in je poes die nu praat he <3
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef klaprooss het volgende:
Mooi jurkje KP! M'n darmbol is wel weer weg, ook niet heel veel last van gehad.
Langzaam zie je dat het stukje buik tussen m'n schaambot en snoepjesbuik wat licht bol staat. Al zie ik niet zo heel veel maar weet ook niet zo goed wat ik moet zien!
Jaaa! Daar komt het hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een dikke kont waardoor dat zo lijktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:32 schreef Cwen het volgende:
Fraai, Skip! Ik hou van zuurstok
Maar krijg inmiddels nog geen last van je rug? De jouwe is herkenbaar hol!
Zeker doen, anders ben ik bang dat je nog veel meer last krijgt! Het heeft te maken met de banden die je bekken bij elkaar houden, een fysio kan goede houdingstips geven en dat helpt echtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:54 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een dikke kont waardoor dat zo lijkt. Nee grapje, ik denk dat dit mijn zo-sta-ik-het-fijnst-houding is.. Soms valt het mij ook op als ik foto's maak enzo.
Pijn in m'n rug heb ik niet, maar ik voel wel m'n bekken als ik een groot stuk loop. Googlesessie naar trainingsopties/cursus staat gepland.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Helleuj!
Zuurstokfoto's van vanavond, 17w6d.jij hebt gewoon al een heuse buik johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van mij is niet eens zoveel boller geloof ik
Wizzy! ben benieuwd of je nog veel gaat groeien![]()
Fraai, Wiz! Het valt me op dat wat de vk van de week zei, er inderdaad zo uitziet: mijn buik is vooral lang en steekt niet zo ver uit. De kiddo neemt alle lengte in beslag,maar ze kan niet veel verder... M'n buik zal dus naar voren moeten de komende weken!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef Wizzy het volgende:
Vandaag nog een foto van mijn buik op het werk. Het is namelijk de laatste werkdag voor mijn verlof met 35 weken en 5 dagen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 20-07-2013 18:19:27 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Zie je wel, daar gaan we alweer.. Ik ben echt heel slecht in dit soort dingen bijhouden.. Hoeveel weken, hoeveel maanden of jaren..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef DJMomo het volgende:
Nice rfr! Maarre. Jij bent toch 10.6!? Niet 11.6?
[ Bericht 8% gewijzigd door zandsculptuur op 20-07-2013 22:38:53 ]
Mooi tweelinghuisje! Heb je ook een zijaanzicht, pretty pleasequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef Linda2205 het volgende:
Eens kijken of dit zo werkt op mn telefoon..
[ afbeelding ]
Links ben ik..rechts is de spiegel
Nope...ik kan mn voeten namelijk niet meer zien...en in de spiegel zie je ze welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Mooi tweelinghuisje! Heb je ook een zijaanzicht, pretty please![]()
En volgens mij sta jij op de foto rechts en is links de spiegel...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nope...ik kan mn voeten namelijk niet meer zien...en in de spiegel zie je ze wel
Zijaanzicht on the way
Ow wachtje hebt gelijk... kluns die ik ben
Ergens tussen 10 en 12. De grootte vd babys klopt niet met mn laatste menstruatie dus vandaar dat er geen definitieve datum isquote:
Vind je het vervelend dat je het niet precies weet?!? En nog een keer wauw!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ergens tussen 10 en 12. De grootte vd babys klopt niet met mn laatste menstruatie dus vandaar dat er geen definitieve datum is
Voor mezelf nu niet. Wel voor het vaststellen van een termijn ivm vroeggeboorte en mn verlof. Maar dat komt nog wel bij de 20 wkn echo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Vind je het vervelend dat je het niet precies weet?!? En nog een keer wauw!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:48 schreef DJMomo het volgende:
zand!
En rfr, vergeet de oplettende medeforummer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien rfr!!
Nieuwe rage wordt dat. Zeekoe sm!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:57 schreef GotC het volgende:
Tof, je ziet er goed uit! Enne, iets meer vulling? Toch wel een boel meer![]()
Die 2e foto trouwens
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:06 schreef Mabawa. het volgende:
Hilz! Prettig gestoord mens ben je toch ook
Prachtig Ollibollie!!
quote:Op maandag 22 juli 2013 08:55 schreef Hilzillah het volgende:
36 +1.Zie het nu pas, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien rfr!!!
Mooi buikieen leuk kleurtje, dat roze
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub
Op de vraag 'schatje, ben ik echt zo bol' kreeg ik enkel een 'no comment' terug. Laten we het erop houden dat zelf foto's maken niet leidt tot een gunstige hoek.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Vind je dat irritant? Ik zou dat reuze fijn vinden! Bij ons zitten ze laag in de muur (verlaagd vanuit de bouw, op ons verzoek). iig niet zo'n lulluk stopcontact op oophoogte!quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn stopcontacten zitten allemaal op de grond... Behoorlijk Amerikaans is dat
Ze zitten ook overal achter dus verlengsnoeren. Het ergste zijn wel die klote trektouwtjes om het licht aan te doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Vind je dat irritant? Ik zou dat reuze fijn vinden! Bij ons zitten ze laag in de muur (verlaagd vanuit de bouw, op ons verzoek). iig niet zo'n lulluk stopcontact op oophoogte!
Check!quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef Hilzillah het volgende:
verstop baby bubsmaar wat een über vet shirt!!
GotC, leuk die reflectiefoto!
Ik doe dat ook Suuz, nu niet meer om te kijken hoe 'slank' ik ben maar om te kijken hoe dik ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |