SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker een goed excuus!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:57 schreef Kyara het volgende:
Dapper LadyBlack. Maar misschien voor jouw gemoedsrust: het kan nog erger
(maar goed, 3 kinderen in 1 jaar en 2 weken is wel een goed excuus voor een slagveld toch?)
Precies!!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
Als ik naar mijn buik kijk, dan denk ik aan mijn kinderen, niet aan het feit dat ik geen bikini mee aan kan of zo.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Limone het volgende:
Mooi Cwen!Dat is mijn droom-zwangere-buik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie beginbuikjes zie ik hierboven!En een toffe bol van Kleurdoos!
Ik beloofde onlangs Suikertante in een ander topic een foto van mijn striae-slagveld te posten, dus bij dezeBehalve de striae is jouw buik wel vergelijkbaar met mijn buik denk ik! Stom zeg die strepen. Als het goed is gaat het kleurtje er wel een beetje af toch? Ik heb het in mindere mate op mijn bovenbenen gekregen (vlak na de bevallingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Ik dacht dus bij die eerste foto: wat een aparte hals heeft dat jurkje...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:18 schreef Mabawa. het volgende:
In Cathmars jurkje
20 5/7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: oeps!
Hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik dacht dus bij die eerste foto: wat een aparte hals heeft dat jurkje...![]()
Ziet er goed uit, en pas/al21 weken zie ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inmiddels 17w2d)
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef ProjSkippy het volgende:
(verlate) Foto van ruim een week geleden tijdens de vakantie.
Hier dus 16w.BollieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Inmiddels 17w2d)![]()
![]()
Be happy with the little things in life
Boem!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:21 schreef GotC het volgende:
Aw wat mooi Skips! Ziet eruit als een prachtige foto
Nu voel ik me helemaal ontploft
Dat is een heel fijn jurkje van H&M. ¤19,95 en gewoon van de normale afdeling; geen positiekleding, dus jij mag ook!quote:Op zondag 14 juli 2013 20:26 schreef Kwisted het volgende:
Projskippy, wat mooi!! Ben benieuwd naar de gezichten![]()
Gaaf jurkje, waar is die van? Is die er ook voor niet zwangeren
Ik zou hem ook liever dragen als positiejurkjequote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat is een heel fijn jurkje van H&M. ¤19,95 en gewoon van de normale afdeling; geen positiekleding, dus jij mag ook!
Geen excuus! Zand en ik stonden hier ook al met 7w!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef klaprooss het volgende:
Hier nog weinig te zien voor jullie, dus moet nog even wachten.. Maar wat wil je met 7 weken
haha oke, je hebt wel gelijk. Maar veel zien zal je niet. Misschien toch van de week een eerste foto plaatsen, groter worden doet ie toch welquote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Geen excuus! Zand en ik stonden hier ook al met 7w!
Wow, lekker bol hillie en spewey. Kan me nog niet voorstellen straks ook weer zo te worden.
Ohja, jij bent weer aan het WOHTSen! Nou, dan nu alvast aanschaffen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik zou hem ook liever dragen als positiejurkje![]()
Ik schrik hier anders behoorlijk van m'n darmbol! Ongelooflijk. Ik ben helemaal opgezet.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef klaprooss het volgende:
Oeh skip! Lieve foto
Hillie, idd een flinke toetert
spewey mooie bol!
Hier nog weinig te zien voor jullie, dus moet nog even wachten.. Maar wat wil je met 7 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dit het weggeven denk je?als ik helemaal ontspannen sta is het nog meer aanwezig
. Ik ben van mezelf niet smal, maar wel altijd plat. Yay voor darmbol haha.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Wanneer gaan we nou trouwen?! Kolere wat lekker.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
wk 32
[ afbeelding ]
Come on Vogueeeeee, strike a pose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |