ik 4 tosti'squote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
Ik had net lekkere gegrilde tomaat met ui en basilicum en zeezout uit de oven
Ik heb sinds november al vakantiequote:
Minder pijnlijk dan het er uit ziet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)c2/oogballikken.html
Wat is dit
Ik zag het eerst helemaal uitvergroot, het leek gewoon een blad met letters er op, ik snapte er niks van.quote:
Weet ik niet maar Ezell postte er gister een foto van en het klinkt als het lekkerste op aardequote:
Ja maar, jij hebt het dus?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet maar Ezell postte er gister een foto van en het klinkt als het lekkerste op aardeWitte chocolade met stukjes koekje
Eerlijk delen!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt het dus?Hoe kom je daar aan? Is het een cadeautje voor mij?
Gekocht bij de AH. En nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt het dus?Hoe kom je daar aan? Is het een cadeautje voor mij?
PFE?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje mijn aantekeningen spiekenHeb je wel door.
Waar woont mausquote:
In Klein-Turkije, aka Almelo. Dé ghetto van Overijssel.quote:
neequote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ervaring met naar Schiphol rijden?
Wel met naar schiphol gereden worden. Vanaf mijn huis is 't maar een kwartiertje.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ervaring met naar Schiphol rijden?
Nou ik moet as donderdagnacht naar Schiphol om mensjes op te halen want ze komen terug van de vakantie.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel met naar schiphol gereden worden. Vanaf mijn huis is 't maar een kwartiertje.
Vet hoor, wel eens mensen gedjoekt daar?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
In Klein-Turkije, aka Almelo. Dé ghetto van Overijssel.
http://www.schiphol.nl/Re(...)assagiersOphalen.htmquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou ik moet as donderdagnacht naar Schiphol om mensjes op te halen want ze komen terug van de vakantie.maar ik weet niet waar ik mn auto kan parkeren enzo.
heb t nooit gedaan.
"Aankomstpassage, Schiphol".quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)assagiersOphalen.htm
je negeert mequote:
lekker optijdquote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Etsu het volgende:
half 5 smiddags en ik ga maar eens even douchen en omkleden
nicequote:Op maandag 24 juni 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja man heb dit weekend heel weinig slaap gepakt, dus 13 uurtjes geslapenen toen lui tot nu.
heel gemakkelijk, je kunt parkeren bij de aankomsthal, staat gewoon goed aangegevenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou ik moet as donderdagnacht naar Schiphol om mensjes op te halen want ze komen terug van de vakantie.maar ik weet niet waar ik mn auto kan parkeren enzo.
heb t nooit gedaan.
Bitch pls die mocro komt tof doen ik djoek hem. Nu ga ik werken. Toedels.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vet hoor, wel eens mensen gedjoekt daar?
* AldoTheApache djoekt je naar je werkquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bitch pls die mocro komt tof doen ik djoek hem. Nu ga ik werken. Toedels.
aaaaah ik kom je reddenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
omg ik stond te douchen, zie ik opeens een spin.
Pak de douchekop en spuit die spin het putje in.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
omg ik stond te douchen, zie ik opeens een spin.
de spin was aan de andere kant van de badkamerquote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pak de douchekop en spuit die spin het putje in.
Spuit dan tegen het plafond aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de spin was aan de andere kant van de badkamerop t plafond.
Dan is het toch niet eng?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
de spin was aan de andere kant van de badkamerop t plafond.
Maar toch niet als ze niet in de buurt zijn en op het plafond aan de andere kant van de kamer!quote:
hoe zou je reageren als je deze zagquote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar toch niet als ze niet in de buurt zijn en op het plafond aan de andere kant van de kamer!
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe zou je reageren als je deze zag
[ afbeelding ]
dit jaquote:
Aww wat schattigquote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe zou je reageren als je deze zag
[ afbeelding ]
SCHATJE.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Rezania het volgende:
Telefoon laten donderen, gelijk krassen erop.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
Rez ik heb net tegen jordy gezegd dat ik hem geen aandacht meer ga geven omdat jij leuker bent
lief he
rez
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
om er voor te springen of gewoon om in te stappen?
Jordy is leuker, ik ga hem voortaan meer aandacht geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
Rez ik heb net tegen jordy gezegd dat ik hem geen aandacht meer ga geven omdat jij leuker bent
lief he
rez
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
om er voor te springen of gewoon om in te stappen?
Ontkenningsfase dat je mij leuker vindt dan Jordy, hoeft niet hoor, schat.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy is leuker, ik ga hem voortaan meer aandacht geven.
Ik moet echt altijd lachen om jou en Rez.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ontkenningsfase dat je mij leuker vindt dan Jordy, hoeft niet hoor, schat.
Jawelquote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar toch niet als ze niet in de buurt zijn en op het plafond aan de andere kant van de kamer!
Jordy lijkt op Theon Greyjoy, daarom.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ontkenningsfase dat je mij leuker vindt dan Jordy, hoeft niet hoor, schat.
zo vaak zoon zeggenquote:
Tuurlijk wel, die foto met de middelvinger onder andere.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]! ! ! ! ! ! ! ! !
Dan heb je z'n face nooit gezien.
Ik ken dat gevoel, maar dan niet met spinnenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
Spinnen in de auto zijn t engstdan kan je niet vluchten
Hij lijkt totaal niet op Theon Greyjoy. En ik kan dat weten.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die foto met de middelvinger onder andere.
wottefokquote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, maar dan niet met spinnen
Hij lijkt er echt wel op, wel op de foto.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij lijkt totaal niet op Theon Greyjoy. En ik kan dat weten.
Heb je dat nodig voor OSX dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
Iemand een goed legaal anti virus software programma voor OS X?
do nut!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer goed kijken voor ik het doorhad
Nee, Renzo. Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij lijkt er echt wel op, wel op de foto.
I donut like youquote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer goed kijken voor ik het doorhad
Hmm.. snap wel waar dat vandaan komtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
hier moet ik zogenaamd op lijken
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.avast.com/free-antivirus-macquote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
www.google.nl of werkt dat niet op mac?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
Nee niet op die van mij en Avast is shit.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
www.google.nl of werkt dat niet op mac?
http://www.avira.com/en/download/product/avira-free-mac-securityquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet op die van mij en Avast is shit.
Hoezo is Avast shitquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet op die van mij en Avast is shit.
Is dat een goede?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.avira.com/en/download/product/avira-free-mac-security
Deze dan.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die houdt een virus niet tegen die verwijdert ze alleen..
Doe ik die welquote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.digitaltrends.(...)us-software-for-mac/
Blijkbaar wel ja.
Die had ik op m'n oude laptop. Niks van waarquote:
ja heel ergquote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt heel onbetrouwbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En kijk anders eens naar deze:
- http://mackeeperapp.zeobi(...)t=0000000003&lang=en
hahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze versturen, maar dat moet een zware webcam zijn
Ja, Etsu. Ja.quote:
oei oei zijn naam openbaar makenquote:
hahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
I[ afbeelding ]cry already anymore
Dan moet jij ook niet mijn echte naam posten, simpel als dat.quote:
RTquote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet mijn echte naam posten, simpel als dat.
Gast, je pleurde zelf je naam gisteravond in de SC. Het is al openbaar bekend. Mijn naam niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet mijn echte naam posten, simpel als dat.
mijn naam dan etsu hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je pleurde zelf je naam gisteravond in de SC. Het is al openbaar bekend. Mijn naam niet.
Nu wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je pleurde zelf je naam gisteravond in de SC. Het is al openbaar bekend. Mijn naam niet.
Echt niet, en je naam is hier eerder openbaar gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel. Door middel van een foto.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet, en je naam is hier eerder openbaar gemaakt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik overal kijken of ik letmein zag maarja die zat natuurlijk op zijn zolder
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik overal kijken of ik letmein zag maarja die zat natuurlijk op zijn zolder
Niet nodig. Alles is al geregeldquote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
We moeten een beetje beginnen met de voorbereidingen eigenlijk
Omdat ik dat niet wil.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Waarom is het zo'n ramp als mensen je naam weten?
Oke, maar volgende keer zeg je beter niks.. ik had er nooit bij nagedacht dat dat je echte naam zou zijnquote:
osuchiquote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neuh
laatste bezoek: 1 dag, 8 uur geleden.
Ik heb al DM gestuurd, ik verwacht dat hiervoor passende maatregelen worden getroffen. Ben er niet blij mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar volgende keer zeg je beter niks.. ik had er nooit bij nagedacht dat dat je echte naam zou zijn
Drukke straat?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
Woon je ook echt in die drukke straat dan letmein? ik heb geen idee hoe groot het dorp verder is
Sleep m voor de rechter.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al DM gestuurd, ik verwacht dat hiervoor passende maatregelen worden getroffen. Ben er niet blij mee.
grgrquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Renzo begint met een R en eindigt met een O.
Oscar begint met een O en eindigt met een R.
RO
OR
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al DM gestuurd, ik verwacht dat hiervoor passende maatregelen worden getroffen. Ben er niet blij mee.
Dan ben je langs mijn werkplek geredenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
De straat waar het verkeer doorheen gaat![]()
En de spar zit
Dat restaurant?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan ben je langs mijn werkplek gereden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Waarom moet je nou weer te tong uitsteken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]sof en ik spottedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leek mij wel goed voor de fotoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer te tong uitsteken?
Vind je het gek met dit weerquote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
[..]
ik zag het terras buiten staan, volgens mij zat er niemand
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zo: Jezelf belachelijk maken met zo'n foto op FB
Hij zo: Hou je goretering bek nou eens een keer
Werkzaamheden: afwassen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Het is niet zo'n heel groot restaurant geloof ik toch? Wat voor werkzaamheden doe je?
Ah oke leukquote:Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Werkzaamheden: afwassen.
En wat is groot? Van binnen is het groot en je hebt alleen de voorkant gezien...
Achter staat nog een grote zaal.
Krijg ik die van jou ook nog te zien?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke leuk
Ik heb de werkplek van letmein gezien omg omg omg
Nee gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Krijg ik die van jou ook nog te zien?
gr gr
je moest wel lachenquote:
yesquote:Op maandag 24 juni 2013 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja jij wordt nu gehosseld door een skater
Forum Opties | |