Ook niet !quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
een extreem geluksgevoel, dan wel depri gevoel, dan wel faaldrang?
[spoilerGefeliciteerd][/spoiler]
omdat instortmomentquote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook niet !![]()
Echt alléén maar extreme hoofdpijn.
Ik denk zelf dat het komt door stress ivm drukte momenteel (werk; privé; alles.....) maar normaal heb ik er dan de hele dag last van.. Waarom om 15u pasStom lichaam
omdat je nooit eet voor 15:00?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook niet !![]()
Echt alléén maar extreme hoofdpijn.
Ik denk zelf dat het komt door stress ivm drukte momenteel (werk; privé; alles.....) maar normaal heb ik er dan de hele dag last van.. Waarom om 15u pasStom lichaam
oh ja, ook nog een optiequote:
quote:
damn, wat is dat snel gegaan joh!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
Molo, we zijn gisteravond om 23u weer in Eindhoven gelandEn ben dus weer thuis.
Maar het was echt superSuper lekker gegeten ermnermnerm! Alleen gister was het echt te warm om ook maar even in de zon te lopen, maar dat was gelukkig de laatste dag en meestal is wel aan een kant van de straat schaduw te vinden
ik zag al leuke ftoos op FBquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
Maar het was echt superSuper lekker gegeten ermnermnerm! Alleen gister was het echt te warm om ook maar even in de zon te lopen, maar dat was gelukkig de laatste dag en meestal is wel aan een kant van de straat schaduw te vinden
een heule?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Jongeuhhhhh ik lunch altijd tegenwoordig en vanmorgen had ik zelfs een ontbijtkoek op
Top!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
damn, wat is dat snel gegaan joh!
Maar toffe stad he, echt heerlijk
Jaquote:
doe de negertstudiequote:Op maandag 24 juni 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Acculturation and Identity
Cultural Psychology for non-psychology Students
Globalisation in Multicultural Societies
Cultural Diversity and Social Cohesion
Education
hmz
heerlijk, zo heb ik het ook gedaan jaartje geleden, echt een fijne stadquote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar gelukkig niet te kort. En het scheelt denk ik ook wel dat we donderdag al om half 10 aankwamen. Toen hebben we al een hele dag gehad en gister ook nog op ons gemak twee keer ergens kunnen eten en in het park kunnen liggen voordat we weer naar het vliegveld moesten reizen. Perfect aantal dagen geweest
[..]
JaEn het was ook super leuk met z'n tweeën. Was toch de eerste keer dat we zoveel dagen constant bij elkaar waren zonder vrienden of wat dan ook.
Maar het was steeds zo leuk
Ja ik ga nu even alle foto's op mijn laptop zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
heerlijk, zo heb ik het ook gedaan jaartje geleden, echt een fijne stad
Nu lekker nagenieten met de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |