ik had het niet beter kunnen opsommen...!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Nederlander: Dat zullen we nog wel eens zien!
Noorse politie: Yep, dat zie je
Nederlander: Huil, jammer, het is niet eeerlijk, krijs, met poppen gooi, huilie huilie
Zo typisch, muilhelden zijn het om een germanisme te gebruiken. Grote bek, doen wat niet mag en dan een potje gaan janken en van de ambassade verwachten dat die het oplost.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen opsommen...!
ik kom dat gedrag ook hier vaak genoeg tegen...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo typisch, muilhelden zijn het om een germanisme te gebruiken. Grote bek, doen wat niet mag en dan een potje gaan janken en van de ambassade verwachten dat die het oplost.
Gewoon een paar maanden ergens in een shithole cel laten rotten
Was eens getuige van een Nederlander die een joint ging staan draaien op zo een grijze straatkast in Parijs overdag in een winkelstraat, en dan beledigd zijn over de reactie van de Gendarmes (mep)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kom dat gedrag ook hier vaak genoeg tegen...
Dat staat er zo vaak, maar meestal gaat het goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef portie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Nederlander is gewoon te dom om te poepen. Op zo'n bord staat overduidelijk dat je gearresteerd kan worden als je de grens oversteekt.
Nope, bedoelde dit:quote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef nomenklatura het volgende:
[..]
[..]
JeMoeder denkt dat je permission nodig hebt om Noorwegen in te komen, als niet Schengen land. Maar Noorwegen is geincludeerd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Noorwegen hoort bij Schengen, maar Rusland niet, dus om van Rusland naar Noorwegen te gaan moet je braaf langs een officiële grenscontrole. Sim-pel.
lol, held..quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was eens getuige van een Nederlander die een joint ging staan draaien op zo een grijze straatkast in Parijs overdag in een winkelstraat, en dan beledigd zijn over de reactie van de Gendarmes (mep)
Befehl ist befehl!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo typisch, muilhelden zijn het om een germanisme te gebruiken. Grote bek, doen wat niet mag en dan een potje gaan janken en van de ambassade verwachten dat die het oplost.
Gewoon een paar maanden ergens in een shithole cel laten rotten
Wat heeft dat met moedwillig wetten overtreden en dan janken bij de consequenties te maken?quote:
Tja, jij jammert over dat de kachel niet heet zou moeten zijn want dat is absurd en immoreel, ik zeg dat je niet moet huilen als je je klauwen er aan brandt ondanks de waarschuwingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mensen die 'eigen schuld' zeggen en vinden dat je je aan alle regels moet houden hoe absurd en immoreel ze ook zijn.![]()
![]()
![]()
Staatsrechtelijk is in zo'n geval van belang welke kant de overtreder dragende is, dat is de bepalende factor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wat als je met 1 been in Rusland staat en 1 been in Noorwegen?
Ik stel vast dat je minder liberaal bent dan je hebt doen voorkomen. Dat de man vast zit is natuurlijk gewoon absurd en is niet goed te praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, jij jammert over dat de kachel niet heet zou moeten zijn want dat is absurd en immoreel, ik zeg dat je niet moet huilen als je je klauwen er aan brandt ondanks de waarschuwingen.
De wereld is niet voor Peuters, acties hebben consequenties, en die zal je moeten dragen.
Dat dus!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
Hij had beter vlug Finland in kunnen lopen toen die agent begon te zeuren.
Je hebt mijn posts echt niet begrepen, zelfs de verduidelijking niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stel vast dat je minder liberaal bent dan je hebt doen voorkomen. Dat de man vast zit is natuurlijk gewoon absurd en is niet goed te praten.
Dit inderdaad,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt mijn posts echt niet begrepen, zelfs de verduidelijking niet.
Wees dan ook eens ondubbelzinnig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt mijn posts echt niet begrepen, zelfs de verduidelijking niet.
Wees dan eens wat slimmerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wees dan ook eens ondubbelzinnig.
Niet willen dat Jan en alleman zomaar je land binnen komen lopen is absurd en immoreel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mensen die 'eigen schuld' zeggen en vinden dat je je aan alle regels moet houden hoe absurd en immoreel ze ook zijn.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |