Dat scheelt wel iddquote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo bruin nog dat ik geeneens foundation op kàn al zou ik het willen
Ben wel lekker snel klaar 's morgens
Oh ja, nee, die komen nog! Fotograaf duurt meestal wel een paar wekenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jawel, maar de eckte portretten enzovind ik altijd zo leuk
maar kan ook aan mij liggen datik die gemist heb
en van vakanties van anderen vind ik leuk om te zien ook![]()
denk je dat hij jou iets geeft? Ik niet namelijk --> opgelost slotjequote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb nog 2 dagen te verzinnen wat ik cif kan geven voor ons 10 jaar samenFaalvrouw ik ben
Ah oke, ja daar heb ik niet zo veel verstand vanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, nee, die komen nog! Fotograaf duurt meestal wel een paar wekenEn van de verkansie zal ik anders wel een albumpje op de feestboek zetten
![]()
Van de bruiloft zal ik een linkje naar de Dropbox PM-men aan iedereen die er was zodra ik alle foto's gesorteerd heb
ja het zijn vaak wel velen honderden RAW bestanden die allemaal bewerkt moeten worden dus dat heb je niet in een weekend gefikst.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke, ja daar heb ik niet zo veel verstand vanmaar ben benieuwd
Ja ik weet ook niet waarom ik na 10 jaar nog steeds denk dat ie me een keer gaat verrassen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je dat hij jou iets geeft? Ik niet namelijk --> opgelost slotje
ik denk minder vettigheid gegeten. Van vet lost het instant op namelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Mss het volgende:
Superstay brokkelt bij mij soms ook idd. Dan kan ik hem er zo afvegen. Laatst had ik hem op en bleef hij ondanks al het drinken perfect zitten. Ik was ermee in slaap gevallen en zelfs 's morgens zat hij nog prima. Ik weet alleen niet wat ik toen anders had gedaan.
Hm ja das waarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het zijn vaak wel velen honderden RAW bestanden die allemaal bewerkt moeten worden dus dat heb je niet in een weekend gefikst.
Tenzij je een hele matige hobbyfotograaf zonder fotoshop hebt die alles op de automatische stand knipt
Ga gewoon lekker uit eten ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrr ik wil toch iets doen... denk ik... alleen wat...
Een baby / pijpbeurt / lapdance / naar McDonalds of een steakhouse / kratje bier / abonnement op voetbaltelevisie?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrr ik wil toch iets doen... denk ik... alleen wat...
Nope, soms brokkelt hij al voordat ik uberhaupt iets heb gegeten of gedronken.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk minder vettigheid gegeten. Van vet lost het instant op namelijk.
dan waren je lippen vetquote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, soms brokkelt hij al voordat ik uberhaupt iets heb gegeten of gedronken.
Nope doe ik hem geen plezier meequote:
In Son heb je ook de scharrel-slager, volgens mij is dat iemand die je in kan huren om de affaire van je vreemdgaande partner de kop in te drukkenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was een man van rond de zestig. Vast een herintreder ofzo.
je weet dat het suggereren van een bezoek aan europapark betekent dat hij zijn been breekt of aids krijgt he?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope doe ik hem geen plezier mee
Dat vind ík leuk... maar hij niet (tenzij we op verkansie zijn).
Ik kan nog een keer een suggestie doen om weer naar europapark te gaan... Als 4de poging
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat het suggereren van een bezoek aan europapark betekent dat hij zijn been breekt of aids krijgt he?
nee dat was bij Priem, omdat d'r man steeds twee dagen van tevoren zijn piemel breekt of schurft krijgt ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch uiteindelijk nooit gelukt om naar Europapark te gaan?
Of was dat bij iemand anders
1x de auto stuk ! Dat was niet cifs schuldquote:Op maandag 24 juni 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat was bij Priem, omdat d'r man steeds twee dagen van tevoren zijn piemel breekt of schurft krijgt ofzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1x de auto stuk ! Dat was niet cifs schuldDenk ik........................
![]()
Oh waaaawwwquote:
1.68 vs 1.88... het scheelt idd maar 1 kop itt 2 koppen bij julliequote:Op maandag 24 juni 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Jullie zijn ook zo leuk qua grootte bij elkaarGeen trapjes enzo nodig... zoals bij mij... hmm
Oh no problem johquote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ha, mooi. Naja, meer foto's van de fotograaf volgen dus nog eind dezen week
Priem, ik heb je filmpjes trouwens wel binnengehaald maar nog niet bekekenga ik nog wel doen deze week!
haters gon' hate!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, bb heeft gewoon mijn shine gestolen met zijn pak![]()
Die je hebben afgewezen; zeg maar?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
ok ik heb nu nog een beetje meer contact met een van die 2 huisgenootjes en nu berust ik er iets meer mn lot in
Ze vraagt ook of ik een keertje bij haar op dr middelbare school wil vertellen over mijn transgender zijn, dan moet ik dus een vet diepgaande ingewikkelde en boeiende presentatie houden natuurlijk.
Vind ik eigenlijk wel leuk![]()
Weet je wat het is met hospiteren, je moet er gewoon geluk en pech bij hebben. Wij hospiteren ook, en ik heb door de jaren heen wel een stuk of 15 van die avonden meegemaakt. Het is moeilijk inschatten hoe iemand is, en of iemand in de groep past. Maar wat vooral het moeilijk is, is dat er nooit maar één persoon leuk is. Je moet altijd leuke mensen afwijzen, en dat is gewoon heel klote. En dan kun je wel denken van 'ze zijn leuk, ze vinden zo een nieuwe kamer', kut blijft het gewoon dat je leuke mensen moet afwijzen. Wij hebben al zo vaak leuke mensen moeten afwijzen, dat is gewoon kut. Vooral als er de ronde erna veel minder mensen komen en je dus iemand in een kamer hebt zitten die eigenlijk minder leuk als iemand die je in de ronde ervoor hebt afgewezen. Echt pech of geluk. En ik hoop dat jij binnenkort ook geluk hebt en in en heel leuk huis terecht komtquote:Op maandag 24 juni 2013 13:23 schreef Maisnon het volgende:
ok ik heb nu nog een beetje meer contact met een van die 2 huisgenootjes en nu berust ik er iets meer mn lot in
Ze vraagt ook of ik een keertje bij haar op dr middelbare school wil vertellen over mijn transgender zijn, dan moet ik dus een vet diepgaande ingewikkelde en boeiende presentatie houden natuurlijk.
Vind ik eigenlijk wel leuk![]()
quote:
Yesquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Weet je wat het is met hospiteren, je moet er gewoon geluk en pech bij hebben. Wij hospiteren ook, en ik heb door de jaren heen wel een stuk of 15 van die avonden meegemaakt. Het is moeilijk inschatten hoe iemand is, en of iemand in de groep past. Maar wat vooral het moeilijk is, is dat er nooit maar één persoon leuk is. Je moet altijd leuke mensen afwijzen, en dat is gewoon heel klote. En dan kun je wel denken van 'ze zijn leuk, ze vinden zo een nieuwe kamer', kut blijft het gewoon dat je leuke mensen moet afwijzen. Wij hebben al zo vaak leuke mensen moeten afwijzen, dat is gewoon kut. Vooral als er de ronde erna veel minder mensen komen en je dus iemand in een kamer hebt zitten die eigenlijk minder leuk als iemand die je in de ronde ervoor hebt afgewezen. Echt pech of geluk. En ik hoop dat jij binnenkort ook geluk hebt en in en heel leuk huis terecht komt
Je ziet er zooo mooi uitquote:
Eh, nee. En van die nagellak ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
sq hadden wij het geld van die ballerina's al gefixed eigenlijk? ik weet het niet meer
welke nagellak?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, nee. En van die nagellak ook niet.
Het is overigens niet dat ik het niet geprobeerd heb maar jij geeft gewoon je rekeningnummer niet
het is overigens niet dat ik het niet wou vergeten ik ben gewoon een leeghoofdquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, nee. En van die nagellak ook niet.
Het is overigens niet dat ik het niet geprobeerd heb maar jij geeft gewoon je rekeningnummer niet
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee. Wat waren die rina's, 15 tog?
In Excel?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas![]()
Shit is getting serious*maakt schema's voor wii dance en groten wandeltochten met het mormel*
Nee, in m'n apple calender zodat ik gelijk m'n werk ernaast zie.. Ik hou van excel, maar anders is het wel erg dubbel werk doenquote:
Tsja het is dat, of overschakelen op snuggiesquote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas![]()
Shit is getting serious*maakt schema's voor wii dance en groten wandeltochten met het mormel*
offf onesiesquote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja het is dat, of overschakelen op snuggies
Ik heb ook nog een tregging die ik pasquote:
Het is eigenlijk een jegging, maar dat vind ik nog erger klinkenquote:
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh die Giraffe is dan wel weer tof![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat ik er te klein voor ben. En die koe is niet flatteus
het klinkt als iets wat ursula's dragenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een jegging, maar dat vind ik nog erger klinken
Ja maar giraffe!quote:
Ik wilde er bij zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Debsterr het volgende:
Op Best Kept Secret liepen er velen mensen in dierenpakken.
quote:
quote:
Hoe moet ik dat ding anders noemen?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt als iets wat ursula's dragen
L. vertelde mij dus dat M. Missbehave op een leggingforum zit en een legginghoarder is. Over rare hobbies gesprokenquote:
Een uil dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Je bent geen 10 en het is geen carnaval
leggingforum !!1!!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
L. vertelde mij dus dat M. Missbehave op een leggingforum zit en een legginghoarder is. Over rare hobbies gesproken![]()
een stretchbroek, zo heette dat vroeger ook!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat ding anders noemen?
Het is eigenlijk een spijkerbroek, want hij heeft ook zo'n sluiting, maar de zakken zijn nep en hij is heul strak. Dus vind ik het ook geen spijkerbroek
Ja tof, wij zijn elke dag op en neer gegaan (want ik ga niet meer in een tentje liggen). Sfeer was goed, leuke programmering, al stonden sommige bands "verkeerd" en was het geluid in de tent (stage 2) te zwak om iets mee te krijgen als je achteraan/buiten stond. Daardoor veel pratende mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde er bij zijnmaar werkweekendje! Wat vond je ervan? Last gehad van de regen?
ze had een paarse hololegging aanquote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
leggingforum !!1!!Hoe briljant
Dat ze legginghoarder is verwondert me nietsZe heeft er mega veel.
Oeh goeden!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een stretchbroek, zo heette dat vroeger ook!
ermahgerd een HOE onesiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh dit is ook mooi
[ afbeelding ]
Ja die was nieuwquote:
Daarover gesproken, de huisgenoot van mijn broertje vindt een meisje leuk en hij had daarom een flesje Coca Cola gekocht met haar naam er op.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
Je bent geen 10 en het is geen carnaval
een legging.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh goeden!
Alleen ik heb ook een legging in spijkerstof, zonder spijkerbroek-sluiting zeg maar.. Hoe moet ik die dan noemen?
Gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarover gesproken, de huisgenoot van mijn broertje vindt een meisje leuk en hij had daarom een flesje Coca Cola gekocht met haar naam er op.
De huisgenoot van mijn broertje is dertig
Priem, wees gerust, zelfs ik begrijp de lelijkheid van een onesiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar als ik er ooit achter kom dat je een onesie hebt; negeer ik je voor de rest van mijn leven
Just sayin'![]()
ligt er aan of door het ongeluk je ogen zijn vernield?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Onesies, het is als een ongeluk, je kan niet niet kijken.
Goeien. Maar ik ga nu uit van het geval dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan of door het ongeluk je ogen zijn vernield?
Crackwhorequote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden komt ermee in het openbaar![]()
[ afbeelding ]
je zag de vaudt?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien. Maar ik ga nu uit van het geval dat dat niet het geval is.
Klinkt goed! Wat waren de leukste acts?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja tof, wij zijn elke dag op en neer gegaan (want ik ga niet meer in een tentje liggen). Sfeer was goed, leuke programmering, al stonden sommige bands "verkeerd" en was het geluid in de tent (stage 2) te zwak om iets mee te krijgen als je achteraan/buiten stond. Daardoor veel pratende mensen.
Sanitair was niet super geregeld, eten was echt fantastisch, parkeren ging ook goed.
Portishead, Arctic Monkeys, Tyler the Creator, Blocparty, Wavves vond ik allemaal wel tof!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat waren de leukste acts?een paar die ik tof vond waren uiteindelijk afgevallen... Belle & sebastian, modest mouse ook geloof ik..
HOLY... F....quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden komt ermee in het openbaar![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel terecht zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
heeft de eigenaar van die chevrolet Crackwhore wel tegen zijn muil geslagen hierna?
Ik zie bizar weinig momenteel.quote:
Ja grote namen hadden ze meteen geregeld hequote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Portishead, Arctic Monkeys, Tyler the Creator, Blocparty, Wavves vond ik allemaal wel tof!
portishead, den nostalghiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Portishead, Arctic Monkeys, Tyler the Creator, Blocparty, Wavves vond ik allemaal wel tof!
auchquote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie bizar weinig momenteel.(Nog letterlijk ook, ontstoken oog dus geen lenzen.
)
Ja best wel, goed gedaan wel. Maar ook genoeg kleiner spul. Volgend jaar pakken we een bungalow met z'n 6enquote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja grote namen hadden ze meteen geregeld he
Volgens mij was de organisatie vooral in handen van Friendly Fires, dat is zo'n artiestenbureau in.. Utrecht dacht ik. Denk dat ze daarom zo makkelijk als nieuw festival die namen konden regelen
Het prut zo lekker.quote:
nee nog niet, gewoon zin om te falen en de kortingsbon van Wehkampf trok me over de streepquote:
herkenbaarquote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, gewoon zin om te falen en de kortingsbon van Wehkampf trok me over de streep
lame!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Bericht terug: Parkeerboetes mogen ze nog tot 5 jaar na datum opsturen vlg de NL'se wetEn aangezien ik het parkeerbonnetje niet meer heb (want die 'zou' je dan moeten bewaren) om op te sturen om bezwaar in te dienen; moet ik dus gewoon betalen... Gmrpfl
INLEVEREN DAT RIJBEWIJS ASOCIALE WEGPIRAATMISBRUIKERTquote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
lame!
Ik ben denk ik gisteren geflitstmet bijna 140 waar je 120 mag
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
lame!
Ik ben denk ik gisteren geflitstmet bijna 140 waar je 120 mag
kansloos dat ja... ik heb ook ooit een keer zoiets gehad, beweerden ze dat ik mijn auto op een ambulance uitrit had gezet. Zoiets zou ik dus nooit doen maar was na een half jaar ofzo het woord van de agent tegen de mijne.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Bericht terug: Parkeerboetes mogen ze nog tot 5 jaar na datum opsturen vlg de NL'se wetEn aangezien ik het parkeerbonnetje niet meer heb (want die 'zou' je dan moeten bewaren) om op te sturen om bezwaar in te dienen; moet ik dus gewoon betalen... Gmrpfl
HET IS JOUUUUUUUW SCHULD, JIJ BEGON ER VAN DE WEEK OVER JA!!!!quote:
korting?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, gewoon zin om te falen en de kortingsbon van Wehkampf trok me over de streep
Joah... Kreeg bericht van mijn pa: Parkeerboete van 5 april.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
INLEVEREN DAT RIJBEWIJS ASOCIALE WEGPIRAATMISBRUIKERT
Priem: wtf?
NEEJ!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
INLEVEREN DAT RIJBEWIJS ASOCIALE WEGPIRAATMISBRUIKERT
Priem: wtf?
I sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
HET IS JOUUUUUUUW SCHULD, JIJ BEGON ER VAN DE WEEK OVER JA!!!!
dajmnquote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah... Kreeg bericht van mijn pa: Parkeerboete van 5 april.
Dus ik stuurde terug naar pa dat dat absoluut niet kon want 5 april was vrijdagavond net voor vrijgezellen van Lin en toen was ik thuis de auto aan het stofzuigen.
Dus ik bel em op... Leest ie het voor: 5 april 2012.
Ja wtfWeet ik veel!
Minimumbesteedbedrag?quote:
ik heb een jurkje, paar shirts, bolero, sportdingetje, en dat was het geloof ik wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I sorry
De Bh's zitten wel lekkeren de shirtjes waren ook leuk
alleen 1 bh terug sturen, die bandjes zaten echt aids
Dankquote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
40
http://www.wehkamp.nl/Blo(...)o=PzEEwyCjC4RCjCFzbE
40 haal je makkelijk johquote:
Ik wil nagellak falen, ze hebben daar niet genoeg boeiende nagellak om aan de 40 te komenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
40 haal je makkelijk joh
* Molo Schaar aanmoedigt
Ja ik kon best veel vinden in mijn maat qua bh's dus dat was wel fijnquote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een jurkje, paar shirts, bolero, sportdingetje, en dat was het geloof ik wel.
BH's vond ik niks in mijn maat.
maar wel mooie onesies en beertjestruien en zulksquote:Op maandag 24 juni 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil nagellak falen, ze hebben daar niet genoeg boeiende nagellak om aan de 40 te komen
ja die moet ik ook nog binnenkort gaan kopen gezien het hoerige kutfeit dat de Hema mijn favo's niet meer verkauftquote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik kon best veel vinden in mijn maat qua bh's dus dat was wel fijnbh's van 15 euro
Dit klinkt als de Zara, mijn pakketje is al 4 dagen onderwegquote:Op maandag 24 juni 2013 14:36 schreef Molo het volgende:
Ebay is wel prachtig, iets kopen en dan wordt het een half uur na betalen al als verzonden geduid
Maar dan zit dat toch nog steeds kutquote:Op maandag 24 juni 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: SportBH OVER je push-up.
Heb ik van L.
zaad is dat hequote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, Prima Donna maakt het model dat ik nu draag al niet meer
MUST RESIST!!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, morgenavond lekker pizza eten omnomnom. En ik heb ZULKE lekkere burgers op dit weekend. Pulled pork burgers. Zo'n huge broodje, een goeien burger, daarop pulled pork vlees, met cheddar en gebakken uitjes en omnomnomnom
.
Whut? En dan kun je je niet excuseren ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, trouwceremonie gemist omdat meeting uitliep
die hadden sale he, dan duurt het allemaal wat langer.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit klinkt als de Zara, mijn pakketje is al 4 dagen onderweg
Wel fucking 3,5 munt voor 1 broodje (oftewel 7 euro) maar ja.. je kunt niet NIET etenquote:
kipfilets erin dauwen?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan zit dat toch nog steeds kutGaat er net om dat ie ijzers pijnlijk zijn bij een beuk...
Dus ik heb nu een paar sportbh's die gewoon strak zitten zonder ijzers e.d. en die werken ook prima
Alleen ben ik dan geen tetten meer... dusjah
Ik heb lang geleden sportBH's bij de Hema gekocht met lichte vulling erin.. Geen Pushup dus, maar het helpt wel ietsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan zit dat toch nog steeds kutGaat er net om dat ie ijzers pijnlijk zijn bij een beuk...
Dus ik heb nu een paar sportbh's die gewoon strak zitten zonder ijzers e.d. en die werken ook prima
Nooooquote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Meh, trouwceremonie gemist omdat meeting uitliep
Kipfiletsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dat zijn normale prijzen als je in Den Haag een broodje gaat etenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel fucking 3,5 munt voor 1 broodje (oftewel 7 euro) maar ja.. je kunt niet NIET eten.
Pulled pork? Is dat varkensfantasie?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, morgenavond lekker pizza eten omnomnom. En ik heb ZULKE lekkere burgers op dit weekend. Pulled pork burgers. Zo'n huge broodje, een goeien burger, daarop pulled pork vlees, met cheddar en gebakken uitjes en omnomnomnom
.
die heb ik ook een keer gepast maar dan kon ik net zo goed geen bh aan doen, ik heb te zware tetten voor zo'n goedkope helaaschquote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden sportBH's bij de Hema gekocht met lichte vulling erin.. Geen Pushup dus, maar het helpt wel iets
[ afbeelding ]
Oeh wij hebben tegenwoordig een hema in ons dorpquote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden sportBH's bij de Hema gekocht met lichte vulling erin.. Geen Pushup dus, maar het helpt wel iets
[ afbeelding ]
Meetings en plannen gaat hier gewoon NIET samen en dat is af en toe zo ontzettend kut he. En als ik was weggelopen, dan had ik er uiteindelijk ook mezelf mee gehad want baas heeft verder geen tijd meer en is volgende week op vakantie en vervolgens komen die pipo's van dat andere project weer en is er wederom niks geregeldquote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? En dan kun je je niet excuseren ofzo?
Heb ik hier ook nog gedaan hoor... Als ik vanaf xx uur vrij heb en iedereen weet dat; moeten ze de meeting maar beter planning tbh.
geroosters/gestoofd varkensvlees met kruiden en zulks, wat als het uuuubergaar is uit elkaar gerukt wordt gelijk een grevo op de huwelijksnachtquote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pulled pork? Is dat varkensfantasie?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pulled_porkquote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat dat probleem voor Priem wel meevaltquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
die heb ik ook een keer gepast maar dan kon ik net zo goed geen bh aan doen, ik heb te zware tetten voor zo'n goedkope helaasch
Varkensfestiniquote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
geroosters/gestoofd varkensvlees met kruiden en zulks, wat als het uuuubergaar is uit elkaar gerukt wordt gelijk een grevo op de huwelijksnacht
das zeker een modekleur/model/whateverquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb iig de naam van het model al terug kunnen googlen, nu nog een winkel vinden
Miss-C, wat matig
das toch belachelijk. Waarom zouden jullie niet kunnen plannen dan? Lijkt me een bedrijfscultuur probleem?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meetings en plannen gaat hier gewoon NIET samen en dat is af en toe zo ontzettend kut he. En als ik was weggelopen, dan had ik er uiteindelijk ook mezelf mee gehad want baas heeft verder geen tijd meer en is volgende week op vakantie en vervolgens komen die pipo's van dat andere project weer en is er wederom niks geregeld
Zoiets dusquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
Gaat ook zo heerlijk ruiken vermengd met velen zweetOmnomnom
haar tetten hebben een hoog soortelijk gewicht ondanks de petiterigheidquote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat dat probleem voor Priem wel meevalt
Hmmm wellicht kijk ik hier dan echt totaal anders tegenaan. Want ik vind het een beetje gestoord om een ceremonie te missen (wat je maar 1x meemaakt van die mensen... als het goed isquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meetings en plannen gaat hier gewoon NIET samen en dat is af en toe zo ontzettend kut he. En als ik was weggelopen, dan had ik er uiteindelijk ook mezelf mee gehad want baas heeft verder geen tijd meer en is volgende week op vakantie en vervolgens komen die pipo's van dat andere project weer en is er wederom niks geregeld
Het is geen hardlopen gelukkig; dus veel ondersteuning hebben ze verder niet nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
haar tetten hebben een hoog soortelijk gewicht ondanks de petiterigheid
(zo goed Priem?)
En dat sobersoquote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
das toch belachelijk. Waarom zouden jullie niet kunnen plannen dan? Lijkt me een bedrijfscultuur probleem?
ik gnorktequote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
geroosters/gestoofd varkensvlees met kruiden en zulks, wat als het uuuubergaar is uit elkaar gerukt wordt gelijk een grevo op de huwelijksnacht
Het ligt qua project gewoon heel lastig aangezien ik een deadline heb en daarna mijn contract op is en dus ook mijn inkomsten. Ik kan dan zeggen dat ik eerder weg wil, maar als ik mijn deadline niet haal, heb ik gewoon geen geld meer straks en moet het wel alsnog af. Dat is een beetje mijn probleem nu...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm wellicht kijk ik hier dan echt totaal anders tegenaan. Want ik vind het een beetje gestoord om een ceremonie te missen (wat je maar 1x meemaakt van die mensen... als het goed is) en je prioriteit bij het werk ligt.
Vooral als je aangegeven hebt vrij te hebben hiervoor ook.
foto opvragenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
kansloos dat ja... ik heb ook ooit een keer zoiets gehad, beweerden ze dat ik mijn auto op een ambulance uitrit had gezet. Zoiets zou ik dus nooit doen maar was na een half jaar ofzo het woord van de agent tegen de mijne.
Kon het voor laten komen, maar ik vreesde echt geen kans te hebben dan en ik had dan een dag vrij moeten nemen voor de zitten, dus toen de 75 euro maar betaald, mietje dat ik ben
Mijn baas is geen professor maar doet wel alle taken van een prof/hoofd van de groep maar moet er ook zijn eigen taken nog bij doen. Plus nog een hoop andere shit want het loopt hier binnen de faculteit gewoon echt niet goed. En iedereen is daar nu een beetje de dupe van. Een meeting met mijn baas plannen is zo goed als onmogelijk omdat zijn agenda overvol zit. En als je dan eindelijk een meeting hebt, dan kan hij nog 3x verschoven worden. Dus ik zag de bui al wel hangen eigenlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
das toch belachelijk. Waarom zouden jullie niet kunnen plannen dan? Lijkt me een bedrijfscultuur probleem?
gedaan maar die was er niet.quote:
maar nu is het toch ook jouw probleem? Hij/zij hebben er geen last van maar jij wel, of met je project, of met missen van trouwceremonie.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn baas is geen professor maar doet wel alle taken van een prof/hoofd van de groep maar moet er ook zijn eigen taken nog bij doen. Plus nog een hoop andere shit want het loopt hier binnen de faculteit gewoon echt niet goed. En iedereen is daar nu een beetje de dupe van. Een meeting met mijn baas plannen is zo goed als onmogelijk omdat zijn agenda overvol zit. En als je dan eindelijk een meeting hebt, dan kan hij nog 3x verschoven worden. Dus ik zag de bui al wel hangen eigenlijk
ik vind m tofquote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een Molo Flamigo babyjuk http://www.wehkamp.nl/kin(...)0&F=6,19,1,4,17&SM=0
dan bezwaar maken, foto is verplichtquote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
gedaan maar die was er niet.
Er scheen een briefje onder mijn ruitenwissers te hebben gelegen maar die heb ik in ieder geval nooit gezien.
ik ook wel, al vind ik het opmerkelijk wat ze tegenwoordig "jurk" durven te noemen. Al is het babymode, dit is toch gewoon een a-lijn t-shirt?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind m tof
Jammer dat dat kreng zo duur is
Ja daar zit precies het probleem: strak management. We hebben officieel geen leiding hier, want die is met pensioen gegaan en sindsdien is er niemand meer gevonden om het over te nemen. Dus is mijn baas aangesteld als interim leider. Maar hij is ook nog docent, begeleider van PhD's en master studenten, betrokken bij reorganiseren onderwijs en nu dus ook dagelijks bestuur.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
maar nu is het toch ook jouw probleem? Hij/zij hebben er geen last van maar jij wel, of met je project, of met missen van trouwceremonie.
Lijkt me klote hoor. Bij mij op het werk zijn vergaderingen ook echt lastig plannen, maar strak management zorgt er eigenlijk wel voor dat dat wel goed loopt. Meestal zit de agenda van eidereen tussen spreekuren e.d. in zo vol dat je allemaal een uur of anderhalf uur hebt en dat het daarin gewoon moet gebeuren, anders is de tijd voorbij.
Is ook kwestie van prioriteiten van mensen. Als je chaotisch gaat werken wordt het er ook meestal niet bepaald efficiënter op
bb komt nooit onder de mensenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zou een oneerlijke strijd zijn.
ook je drollen en tampons etc etc.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
daarbij, alles van hem is nu van ons enzo.
Ze kopen ook wehkamf leegquote:Wanneer jij het wilt, zonder extra kosten. Om te zorgen dat er voor alle ouders voldoende Nutrilon beschikbaar is, geldt een maximum van 2 Nutrilon-producten per klant per week.
gedaan, maar niet verplicht als meneer de agent een verhaal heeft opgeschreven van wat er gebeurd is. Ik ben vrij ver gegaan in het geheel, is een paar jaar geleden overigens, maar kon het toen alleen nog laten voor komen en dat durfde/wilde ik niet om eerder genoemde redenenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan bezwaar maken, foto is verplicht
ja die termen snap ik ook geen hol meer vanquote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook wel, al vind ik het opmerkelijk wat ze tegenwoordig "jurk" durven te noemen. Al is het babymode, dit is toch gewoon een a-lijn t-shirt?
ahhh, nicequote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daar zit precies het probleem: strak management. We hebben officieel geen leiding hier, want die is met pensioen gegaan en sindsdien is er niemand meer gevonden om het over te nemen. Dus is mijn baas aangesteld als interim leider. Maar hij is ook nog docent, begeleider van PhD's en master studenten, betrokken bij reorganiseren onderwijs en nu dus ook dagelijks bestuur.![]()
![]()
Zag een spijkerbroekje van ¤ 45quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind m tof
Jammer dat dat kreng zo duur is
quote:
het is ook geen schok, je wordt alleen zo met je neus in de stront gedouwd. Ik heb serieus bij vrijwel alles wat ik zie of hoor een wrange bijsmaak sinds ik dat boek las. Hopelijk gaat het nog overquote:Op maandag 24 juni 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik snap nu de link met inferno en baby's. Wat de schok is weet ik alleen niet, dit was toch al bekend? :v
mijn zus heeft dingen voor haar dochter gekregen die ze 2 keer aan kon omdat snel vetter wordende babyquote:
pm? of spoiler? Ik ga dat boek toch niet lezenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik snap nu de link met inferno en baby's. Wat de schok is weet ik alleen niet, dit was toch al bekend? :v
Ik ga zo verder lezen, ben nu bijna halverwegequote:Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook geen schok, je wordt alleen zo met je neus in de stront gedouwd. Ik heb serieus bij vrijwel alles wat ik zie of hoor een wrange bijsmaak sinds ik dat boek las. Hopelijk gaat het nog over
Ik heb het nog niet helemaal uit, kun je beter SQ vragen of gewoon googlenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
pm? of spoiler? Ik ga dat boek toch niet lezen
En er dan bij vermelden dat ze niet 'minder' spul voor hun kinderen willen kopen want dat dragen ze zelf ook niet. Weet je wel niet wat andere mensen dan denkenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en er zijn zat mensen die het kopen. Als zoete koek.
zeker op afbetalingquote:Op maandag 24 juni 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en er zijn zat mensen die het kopen. Als zoete koek.
Jepquote:
nou, het ergste is nog wel dat die ouders vaak in hele oude versleten zooi lopen omdat ze geen geld meer hebben om kleding voor zichzelf te kopen....quote:Op maandag 24 juni 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En er dan bij vermelden dat ze niet 'minder' spul voor hun kinderen willen kopen want dat dragen ze zelf ook niet. Weet je wel niet wat andere mensen dan denken![]()
Wat een kutwerk hequote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yesss al 3.2 pagina's vol van het zegelboekje. Nog maar 10.8 te gaan![]()
is dat ook een nieuwe tic van je?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yesss al 3.2 pagina's vol van het zegelboekje. Nog maar 10.8 te gaan![]()
HOEzo, ik heb nog niet zovelen zegels. Ik krijg steeds maar 10 zegels per keer ofzo omdat we elke dag boodschappen doen, dus ik plak elke keer een paar inquote:
Koters zijn soberso verpest, kleine koters lopen met merkkleding, studenten kunnen niet met minder dan een iphone en ipad naar school etc etcquote:Op maandag 24 juni 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het ergste is nog wel dat die ouders vaak in hele oude versleten zooi lopen omdat ze geen geld meer hebben om kleding voor zichzelf te kopen....
Wel met een merkje, dat wel.
Maar als ik nu al kijk naar mijn buurmeisje van elf en wat die al voor een eisen heeft aan kleren... H&M is echt niet goed genoeg heurD'r moeder trapt er meestal niet in maar toch, ik hou mijn hart nu al vast en ik heb nog niet eens kinderen. Want als ze alleen maar die ene jas van 200 euro willen hebben ze aan mij toch een hele slechte
Oh, ik dacht dat je alle opgespaarde zegels nu in een keer aan het plakken wasquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo, ik heb nog niet zovelen zegels. Ik krijg steeds maar 10 zegels per keer ofzo omdat we elke dag boodschappen doen, dus ik plak elke keer een paar in
Studenten? Dat begint toch al in 2-HAVO?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koters zijn soberso verpest, kleine koters lopen met merkkleding, studenten kunnen niet met minder dan een iphone en ipad naar school etc etc
Je zult er nog verstelt van staan hoevelen studenten er geen smartphone hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koters zijn soberso verpest, kleine koters lopen met merkkleding, studenten kunnen niet met minder dan een iphone en ipad naar school etc etc
sad cuz truequote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Studenten? Dat begint toch al in 2-HAVO?
Brugklas. Mijn neefje heeft geen boeken meer maar een iPadquote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Studenten? Dat begint toch al in 2-HAVO?
die studenten <3quote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je zult er nog verstelt van staan hoevelen studenten er geen smartphone hebben
bij mijn school was hetop de VWO-afdeling juist zeer tof om zo goedkoop mogelijk kleding te scoren als tegenbeweging tegen de Mavo enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vaker bij mensen die niet veel geld hebben?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Molo het volgende:
patiënt van me moet naar zorgwoning en dus zijn huis uit. Spullen moeten verkocht worden of weg. Zegt hij "ja, maar kan ik mijn koelkast dan kwijt in de keuken?"
Dus ik vertellen dat dat niet past, maar ook niet nodig is, want er staat al een kleintje. Dus ik zeg nog (figuur heeft geen rooie cent) dat hij die dan mooi kan verkopen en dan dat geld kan gebruiken voor gordijnen ofzo.
Zegt hij bloed serieus "nou, ik denk niet dat *insert witgoedhandel* dat leuk vindt!"
Dus ik echt zo van "huh???"
Kwartje viel uiteindelijk en ik vroeg dus "heb je 'm op afbetaling gekocht dan?"
Hij: "ja, natuurlijk!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
words could not discribe my feelings of sadness
![]()
![]()
DAT is wel goedkoper. Mijn middelbare schoolboeken kosten zo'n 500 per jaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Brugklas. Mijn neefje heeft geen boeken meer maar een iPad.
Zei de mevrouw die 6 telefoons per jaar molt. Op kosten van de belastingbetalerquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAT is wel goedkoper. Mijn middelbare schoolboeken kosten zo'n 500 per jaar.
1 iPad voor 4-6 jaar is gewoon goedkoper
[..]
Zei de mevrouw die 6 telefoons per jaar molt. Op kosten van de belastingbetaler
Foto is toch niet verplicht bij parkeerboetes?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan bezwaar maken, foto is verplicht
Daarom, heeft wel voordelen. En mijn neefje en nichtje zijn gewoon goed opgevoed, als ze iets willen aan apparatuur sparen ze zelf minstens de helft en de rest is dan verjaardagscadeau ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
nou, hij heeft dus van alles thuis staan en vond het heel raar eigenlijk als je iets gewoon zo hoppa kon afrekenen, hij vond het normaler en logischer ook om alles op afbetaling te hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vaker bij mensen die niet veel geld hebben?
4-6 jaar met een iPad doenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Alsof de gemiddelde koter van tegenwoordig 4-6 jaar met een ipad doet, dan komt er een nieuwe uit en dan moet er gewisseld worden anders ben je niet hip!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Erm, dat werd gewoon voorgeschreven door school en je had het maar via daar te bestellen?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4-6 jaar met een iPad doen![]()
500 euro voor boeken betalen per jaar
op die leeftijd zoveel elektronisch lezen is alleen niet zo aan te raden, maar goed, je houdt het toch niet meer tegenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom, heeft wel voordelen. En mijn neefje en nichtje zijn gewoon goed opgevoed, als ze iets willen aan apparatuur sparen ze zelf minstens de helft en de rest is dan verjaardagscadeau ofzo.
Meestal zie je ze terug in de schuldsaneringquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, hij heeft dus van alles thuis staan en vond het heel raar eigenlijk als je iets gewoon zo hoppa kon afrekenen, hij vond het normaler en logischer ook om alles op afbetaling te hebben.
Maar je hebt gelijk hoor, van dit soort figuren hebben dat wel vaker.
Ben blij dat dit stel geen kinderen heeft en ook niet meer gaat krijgen
ik huurde ze gewoon tweedehands via een verhuurtoko. Niemand die een mes op mijn strot zette om nieuwe boeken te kopen voor 500 euro.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Erm, dat werd gewoon voorgeschreven door school en je had het maar via daar te bestellen?
Ik ga toch hard janken als mijn iPad binnen een paar jaar kapot gaat en ik een nieuwe moet kopenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde koter van tegenwoordig 4-6 jaar met een ipad doet, dan komt er een nieuwe uit en dan moet er gewisseld worden anders ben je niet hip!
En mijn telefoon is nog steeds heel
wel als ze beweren dat je op een ambulance plaats of dat soort dingen staan, dus rare situaties. Wij moeten ook telefoons leveren waar de datum op de foto staat wanneer hij geschoten wordt (die telefoons zijn tegenwoordig lastig te vinden) omdat het een eis is dat tijd en datum er bij staatquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Foto is toch niet verplicht bij parkeerboetes?
Dit was verhuur, en ja dat kostte zoveelquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik huurde ze gewoon tweedehands via een verhuurtoko. Niemand die een mes op mijn strot zette om nieuwe boeken te kopen voor 500 euro.
Ja okay, dat is dan weer een ander verhaal. Maar goed, mijn nichtje en neefje zijn ook wel uitzondering op de regel qua opvoeding e.d., die spelen ook gewoon nog veel buiten enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
op die leeftijd zoveel elektronisch lezen is alleen niet zo aan te raden, maar goed, je houdt het toch niet meer tegen
dat was geen 500 euro per jaar johquote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Erm, dat werd gewoon voorgeschreven door school en je had het maar via daar te bestellen?
zijn ze al meermaals uit geflikkerdquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal zie je ze terug in de schuldsanering
Nee serieus, laatste jaren was het 495, geen grappenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Molo het volgende:
[..]
dat was geen 500 euro per jaar joh
op mijn hbo wel trouwens... hakte er goed in, 200 euro per boek
onze secretaresse was net nog aan het vertellen dat haar koters het niet mochten, volgens onderzoek werd de hersenontwikkeling daar enorm door afgeremd ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
op die leeftijd zoveel elektronisch lezen is alleen niet zo aan te raden, maar goed, je houdt het toch niet meer tegen
het gaat er niet om of ie stuk isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga toch hard janken als mijn iPad binnen een paar jaar kapot gaat en ik een nieuwe moet kopen
ik zit even na te denken, maar was denk ik een jaar of 7 geleden, toen waren smartphones enzo niet zo "gewoon".quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel als ze beweren dat je op een ambulance plaats of dat soort dingen staan, dus rare situaties. Wij moeten ook telefoons leveren waar de datum op de foto staat wanneer hij geschoten wordt (die telefoons zijn tegenwoordig lastig te vinden) omdat het een eis is dat tijd en datum er bij staat
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, dat is dan weer een ander verhaal. Maar goed, mijn nichtje en neefje zijn ook wel uitzondering op de regel qua opvoeding e.d., die spelen ook gewoon nog veel buiten enzo.
wat een rare voorwaarde, die informatie wordt toch al digitaal bij de foto opgeslagen?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wel als ze beweren dat je op een ambulance plaats of dat soort dingen staan, dus rare situaties. Wij moeten ook telefoons leveren waar de datum op de foto staat wanneer hij geschoten wordt (die telefoons zijn tegenwoordig lastig te vinden) omdat het een eis is dat tijd en datum er bij staat
Om het boek dan 1x in een jaar te openen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Molo het volgende:
[..]
dat was geen 500 euro per jaar joh
op mijn hbo wel trouwens... hakte er goed in, 200 euro per boek
of sommige zelfs helemaal nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om het boek dan 1x in een jaar te openen ofzoHoly crap wat had ik daar dure boeken tussen zitten zeg....
Neinz, dat kan je aanpassenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een rare voorwaarde, die informatie wordt toch al digitaal bij de foto opgeslagen?
verwerking van informatie verloopt anders, 1 onderdeel daarvan kun je ook al zelf merken als je 4 uur achter elkaar op een ereader gaat lezen of op een tablet. Laatste is veel vermoeiender.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze secretaresse was net nog aan het vertellen dat haar koters het niet mochten, volgens onderzoek werd de hersenontwikkeling daar enorm door afgeremd ofzo?
yepquote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Om het boek dan 1x in een jaar te openen ofzoHoly crap wat had ik daar dure boeken tussen zitten zeg....
Juuuupquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of sommige zelfs helemaal nooit!!!!!!!!!
andere koffie op het werk?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juuuup![]()
En gvd ik heb nu al 5 dagen op een rij dat ik extreme hoofdpijn krijg rond 15u ongeveer... En dat duurt dan tot laat in de avond... Wat is dezen![]()
![]()
Wij waren verplicht van de docent... Waarom weet ik nog steeds niet...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
yep
laatste 2 jaar heb ik ze dus pas gekocht toen ze écht nodig waren, rest keek ik in de bieb
Alsof je dat niet aan kan passenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz, dat kan je aanpassen
Het moet dus echt OP de foto staan, en niet alleen datum maar ook de tijd
gefeliciteerd?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juuuup![]()
En gvd ik heb nu al 5 dagen op een rij dat ik extreme hoofdpijn krijg rond 15u ongeveer... En dat duurt dan tot laat in de avond... Wat is dezen![]()
![]()
Nope nog steeds dezelfde en had het ook afgelopen weekend... Is afgelopen donderdag begonnen... En 's ochtends als ik op sta nergens last van... Tot 15u ongeveer; dan begint het weerquote:
heb je ook last van zere tieten?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope nog steeds dezelfde en had het ook afgelopen weekend... Is afgelopen donderdag begonnen... En 's ochtends als ik op sta nergens last van... Tot 15u ongeveer; dan begint het weer
Nee gelukkig nietquote:
ja, bij mij ook, maar daar hield ik me uiteraard niet aanquote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij waren verplicht van de docent... Waarom weet ik nog steeds niet...Om de school te sponsoren zeker??
O nee ik was te netjes daarvoorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, bij mij ook, maar daar hield ik me uiteraard niet aan
een extreem geluksgevoel, dan wel depri gevoel, dan wel faaldrang?quote:
Was ik ook de afgelopen dagen, veel te warm om door te werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
die hadden sale he, dan duurt het allemaal wat langer.
en daarnaast is Zara Spaans en Spanjaarden zijn lui
Jep ik moest ook ieder jaar in de 300 euro betalen voor mijn boekenpakket.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was verhuur, en ja dat kostte zoveel. Die werkboeken waren mongolenduur.
Ja en alle boeken stonden ook in de bieb en dat was ook de plaats waar ik mijn huiswerk maakte, dus ik kocht gewoon niets meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
faalspoiler!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
een extreem geluksgevoel, dan wel depri gevoel, dan wel faaldrang?
[spoilerGefeliciteerd][/spoiler]
ik ben meermaals bijna van school gestuurdquote:
having fun?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was ik ook de afgelopen dagen, veel te warm om door te werken
Overigens had ik eens een pakket van Pull&Bear (zelfde bedrijf) de dag nadat het op verzonden stond binnenBij de Track&Trace kon ik zien dat hij 's nachts via Brussel en Duitsland en Eindhoven naar Limburg was gekomen
[..]
Jep ik moest ook ieder jaar in de 300 euro betalen voor mijn boekenpakket.
[..]
Ja en alle boeken stonden ook in de bieb en dat was ook de plaats waar ik mijn huiswerk maakte, dus ik kocht gewoon niets meer.
Had in het begin van het jaar wel werkboeken gekocht en ook nooit opgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |