Dat scheelt wel iddquote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo bruin nog dat ik geeneens foundation op kàn al zou ik het willen
Ben wel lekker snel klaar 's morgens
Oh ja, nee, die komen nog! Fotograaf duurt meestal wel een paar wekenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jawel, maar de eckte portretten enzovind ik altijd zo leuk
maar kan ook aan mij liggen datik die gemist heb
en van vakanties van anderen vind ik leuk om te zien ook![]()
denk je dat hij jou iets geeft? Ik niet namelijk --> opgelost slotjequote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
En ik heb nog 2 dagen te verzinnen wat ik cif kan geven voor ons 10 jaar samenFaalvrouw ik ben
Ah oke, ja daar heb ik niet zo veel verstand vanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, nee, die komen nog! Fotograaf duurt meestal wel een paar wekenEn van de verkansie zal ik anders wel een albumpje op de feestboek zetten
![]()
Van de bruiloft zal ik een linkje naar de Dropbox PM-men aan iedereen die er was zodra ik alle foto's gesorteerd heb
ja het zijn vaak wel velen honderden RAW bestanden die allemaal bewerkt moeten worden dus dat heb je niet in een weekend gefikst.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke, ja daar heb ik niet zo veel verstand vanmaar ben benieuwd
Ja ik weet ook niet waarom ik na 10 jaar nog steeds denk dat ie me een keer gaat verrassen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je dat hij jou iets geeft? Ik niet namelijk --> opgelost slotje
ik denk minder vettigheid gegeten. Van vet lost het instant op namelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Mss het volgende:
Superstay brokkelt bij mij soms ook idd. Dan kan ik hem er zo afvegen. Laatst had ik hem op en bleef hij ondanks al het drinken perfect zitten. Ik was ermee in slaap gevallen en zelfs 's morgens zat hij nog prima. Ik weet alleen niet wat ik toen anders had gedaan.
Hm ja das waarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het zijn vaak wel velen honderden RAW bestanden die allemaal bewerkt moeten worden dus dat heb je niet in een weekend gefikst.
Tenzij je een hele matige hobbyfotograaf zonder fotoshop hebt die alles op de automatische stand knipt
Ga gewoon lekker uit eten ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrr ik wil toch iets doen... denk ik... alleen wat...
Een baby / pijpbeurt / lapdance / naar McDonalds of een steakhouse / kratje bier / abonnement op voetbaltelevisie?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrr ik wil toch iets doen... denk ik... alleen wat...
Nope, soms brokkelt hij al voordat ik uberhaupt iets heb gegeten of gedronken.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk minder vettigheid gegeten. Van vet lost het instant op namelijk.
dan waren je lippen vetquote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, soms brokkelt hij al voordat ik uberhaupt iets heb gegeten of gedronken.
Nope doe ik hem geen plezier meequote:
In Son heb je ook de scharrel-slager, volgens mij is dat iemand die je in kan huren om de affaire van je vreemdgaande partner de kop in te drukkenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was een man van rond de zestig. Vast een herintreder ofzo.
je weet dat het suggereren van een bezoek aan europapark betekent dat hij zijn been breekt of aids krijgt he?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope doe ik hem geen plezier mee
Dat vind ík leuk... maar hij niet (tenzij we op verkansie zijn).
Ik kan nog een keer een suggestie doen om weer naar europapark te gaan... Als 4de poging
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat het suggereren van een bezoek aan europapark betekent dat hij zijn been breekt of aids krijgt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |