Daarom staan er tegenwoordig op kaartjes dingen als "wij slapen nog een beetje bij. Als je langs wilt komen mag je eerst even met pappa bellen"quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat heel die familie bij ons langs wil komen als het eenmaal zover is, word er nu al bijna moe van
Dat zou ik er zeker op zetten ja, eerst bellen en niet zomaar langs komen, alsjeblieft nietquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom staan er tegenwoordig op kaartjes dingen als "wij slapen nog een beetje bij. Als je langs wilt komen mag je eerst even met pappa bellen"
Sowieso liever niet, laat staan na het werpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste mensen sturen een stuk of 100 geboortekaartjes. Die wil je echt niet allemaal over de vloer hebben zeg
Dat dusquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat heel die familie bij ons langs wil komen als het eenmaal zover is, word er nu al bijna moe van
doen mensen dat dan nog anno 2013? Het zou niet eens in me opkomen. Ik durf al niet eens op of aan te bellen bij families met een kint jonger dan drie maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik er zeker op zetten ja, eerst bellen en niet zomaar langs komen, alsjeblieft niet
B's ouders vinden het dus ook een uitnodiging. Eentje waar snel op gereageerd dient te worden. En waarbij zijn pa dan aan hem meldt dat hij ook een afspraak moet maken 'want dat hoort'. How about noquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik zie het meestal ook als een uitnodiging. Maar niet als een verplichting. M.a.w: Wij vergeten vaak een afspraak te maken. Zo hebben we nu in augustus een afspraak gemaakt om op kraamvisite te gaan..................................... Kint is bijna 2 en in september bigt ze van de 2de![]()
![]()
Daarentegen vonden zij het ook helemaal niet erg en gaan we nu bij hun bbq-en![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ja pcies staat ook meestal iets van 'wil je handjes en voetjes komen tellen; doe eerst even bellen'
OfzoIn ieder geval hoort een vaag achterlijk rijmpje er soberso bij
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen mensen dat dan nog anno 2013? Het zou niet eens in me opkomen. Ik durf al niet eens op of aan te bellen bij families met een kint jonger dan drie maanden
Mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand van onze bwo heeft er twee geworpen. Die had een inlay in de kaart met dagen waarop je welkom was en dat je je via mail kon aanmelden indien gewenst
naja, als iemand na een paar maanden een keer spontaan komt buurten snap ik nog wel, maar de eerste 3-4 weken is soberso stijlloos.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...
Dat houdt sommigen niet tegen. :vquote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naar de mensen waarmee je niets hebt en die niet over de vloer wil hebben geen kaart sturen dan? Ik zie het probleem niet
Dat vind ik dan weer een beetje asociaal, om tante A wel een kaart te sturen en tante B niet... Ik zie die kaart ook als kennisgeving en niet als uitnodiging, dus ik zou wel heel de familie een kaart sturen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naar de mensen waarmee je niets hebt en die niet over de vloer wil hebben geen kaart sturen dan? Ik zie het probleem niet
geen idee, maar wellicht sturen ze je dan toch wegquote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En als je spontaan langs kwam deden ze niet open?
Naja als je die mensen overduidelijk niet in je leven wilt? Ik zou dan geen kaart sturenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje asociaal, om tante A wel een kaart te sturen en tante B niet... Ik zie die kaart ook als kennisgeving en niet als uitnodiging, dus ik zou wel heel de familie een kaart sturen.
Dat is een goed ideequote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand van onze bwo heeft er twee geworpen. Die had een inlay in de kaart met dagen waarop je welkom was en dat je je via mail kon aanmelden indien gewenst
Dat je dan een preek krijgt dat je het kaartje niet goed gelezen hebtquote:Op maandag 24 juni 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, maar wellicht sturen ze je dan toch weg
Ik haat mijn familie niet of zo, ik heb er alleen absoluut niks mee... Ik zie ze bij bruiloften en begrafenissen en bij babyborrels. En that's it eigenlijk. Het zijn geen kwade mensen of zo, maar ik kan er geen gesprek mee aan de gang houden omdat we niks gemeen hebben. Maar om ze geen geboortekaartje te sturen kan ik niet maken vind ik..quote:Op maandag 24 juni 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je die mensen overduidelijk niet in je leven wilt? Ik zou dan geen kaart sturen
Er is een verschil tussen "ik hoef jou niet in mijn leven" en "ik hoef jou niet te zien direct nadat ik er een larve uitgepoept heb"quote:Op maandag 24 juni 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je die mensen overduidelijk niet in je leven wilt? Ik zou dan geen kaart sturen
Ik zeg niet dat je ze niet haat. Maar je hebt er zoals het op mij overkomt geen behoefte aan om ze te zien. Dan wil je ze toch niet in je leven? Ik snap het nietquote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik haat mijn familie niet of zo, ik heb er alleen absoluut niks mee... Ik zie ze bij bruiloften en begrafenissen en bij babyborrels. En that's it eigenlijk. Het zijn geen kwade mensen of zo, maar ik kan er geen gesprek mee aan de gang houden omdat we niks gemeen hebben. Maar om ze geen geboortekaartje te sturen kan ik niet maken vind ik..
Ik zei toch al dat ik zo'n kaartje alleen zie als kennisgeving, dan weet iedereen dat er een larve bij is gekomen en dan horen ze het niet via via.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ze niet haat. Maar je hebt er zoals het op mij overkomt geen behoefte aan om ze te zien. Dan wil je ze toch niet in je leven? Ik snap het niet
In de kaart vermelden "geen bezoek, geen bloemen"?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik zo'n kaartje alleen zie als kennisgeving, dan weet iedereen dat er een larve bij is gekomen en dan horen ze het niet via via.
Ik zie het niet als uitnodiging en hoop ook zeker niet iedereen over de vloer te krijgen. Dus dat moet ik tegen die tijd nog maar eens met B overleggen, hoe we dat aanpakken. Maar zo'n intekenlijst met vaste dagen lijkt me heul handig, heb je tenminste niet elke dag van de week mensen over de vloer
Groepeer ze per 4 of zo, max 2 uur en weer naar buiten sturen want moe?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie het ook niet als uitnodiging maar je kunt wel verwachten dat die mensen dan komen. Ik zou mensen geen kaart sturen als ik echt niet zou willen dat ze langs zouden komen
Twee soorten kaarten maken, een met en een zonder bezoekquote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de kaart vermelden "geen bezoek, geen bloemen"?
Dit vind ik ook inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een geboortekaartje toch wel uniek hoor. Het is de kennisgeving van het bestaan van een nieuw mens. Die stuur je naar veel mensen. Het is geen uitnodiging voor een verjaardagsfeest ofzo. Mensen waar je minder mee hebt hou je dus gewoon af als ze bellen voor een kraambezoek
Daar ben ik dus altijd bang voor, dat mensen je dan voor altijd haten of zo.. Ik kan al zo moeilijk ophangen bij zo'n callcenter type omdat ik bang ben om verkeerd over te komenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
En dat afhouden begrijpen de meesten best hoorhet is al druk zat met zo'n larve.
nobodyquote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Wait whut WIE is er zwanger behalve bubs?
Skjoe, Priem en Mcquote:Op maandag 24 juni 2013 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Wait whut WIE is er zwanger behalve bubs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Heul niet, ik ben niet getrouwdquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Aah, gelukkig, geen schokkend nieuws gemist dus. Dan kan ik tenminste mededelen dat IK zwanger ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
je verwart molo met lindy.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben niet getrouwd![]()
Jij zou meer kans hebben gehad, als je geen nicht was geweest
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Aah, gelukkig, geen schokkend nieuws gemist dus. Dan kan ik tenminste mededelen dat IK zwanger ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Moli is sinds gisteravond ook een nichtquote:
ik lees niet terug.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moli is sinds gisteravond ook een nicht
Nee, je gaat niet twee weken teruglezen?quote:
Bubs hoever ben je nuquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga deze week eens kijken naar een geboortekaartjekan er weer wat van de lijst gestreept worden.
Nigger whuttt?quote:Op maandag 2f4 juni 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben niet getrouwd![]()
Jij zou meer kans hebben gehad, als je geen nicht was geweest
Nochtans niet zoveel terug te lezenquote:
Serieus? rammelt hij al?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Baas zou ZO blij zijn als het echt waar was.
Ook een demoonbaby?quote:
Jup, alsof 'ie de eierstokken van een alleenstaande vrouw van 35 heeft.quote:
Het stond echt precies in de tien plaats voor je vanmorgen posttequote:
Maar hij wil niet met je trouwen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, alsof 'ie de eierstokken van een alleenstaande vrouw van 35 heeft.
Dat klinkt eng.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doorgaans zijn die erg versteend en verzuurd waardoor ze extra hard klinken als ze gaan rammelenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooh dan ben je al een heel eindquote:
Dan lees ik nog steeds niet terugquote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Het stond echt precies in de tien plaats voor je vanmorgen postte
Goeien wel. Maar dat zwanger zijn staat me tegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Vooral die. Dan krijg je tenminste geen kraambezoek!
Bezoek is een ruim begrip, ook den duivel kan langs komen hequote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Vooral die. Dan krijg je tenminste geen kraambezoek!
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Baas zou ZO blij zijn als het echt waar was.
Nopequote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar hij wil niet met je trouwen?
Wrom nie dan?quote:
Ja, maar toen dacht ik "slaapquote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Jij wilde anders twee jaar geleden ook heul snel
Omdat het een stombo isquote:
Flauw.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het een stombo is.
Gescheiden ouders, hij ziet de meerwaarde niet blablabla.
O want als je kinderen krijgt en je maakt het uit is dat veel beter dan scheidenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het een stombo is.
en als het voor jou wel toegevoegde waarde heeft wilt hij het ook niet daarom doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het een stombo is.
Kinderloos blijven voor nagellakquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik zou voor nagellak toch niet kinderloos blijven. Het slaapargument zou wel zwaar wegen
Maar het allerzwaarst weegt momenteel de lijst van wereldsteden die ik nog wil bezoeken in mijn leven,![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
Krijg net een berichtjr van mijn zus dat ze per mail is uitgenodigd voor bruiloft van een nichtje. Die blijkt plots zwanger en trouwt over paar weken gratis op maandag. Feestje in de bloemenwinkel van haar schoonouders.
Volgens mij kent ze die gozer nog geen half jaar en zij zit werkloos en 'ziek' thuis
So much sadness
Tokkies in de familie hebben
Krijg net een berichtjr van mijn zus dat ze per mail is uitgenodigd voor bruiloft van een nichtje. Die blijkt plots zwanger en trouwt over paar weken gratis op maandag. Feestje in de bloemenwinkel van haar schoonouders.
Volgens mij kent ze die gozer nog geen half jaar en zij zit werkloos en 'ziek' thuis
So much sadness
So much sadness
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik zou voor nagellak toch niet kinderloos blijven. Het slaapargument zou wel zwaar wegen
Maar het allerzwaarst weegt momenteel de lijst van wereldsteden die ik nog wil bezoeken in mijn leven,![]()
da's de hobby waar Debster aan refereertquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kinderloos blijven voor nagellak
En ja, slapen
Voor die van mij was het juist een reden om het goed te doen. Leuk trouwen en daarna niet de fouten van zijn ouders makenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het een stombo is.
Op dit moment niet echt nee..quote:Op maandag 24 juni 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en als het voor jou wel toegevoegde waarde heeft wilt hij het ook niet daarom doen?
Oh wait duhquote:Op maandag 24 juni 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's de hobby waar Debster aan refereert
Gewoon een deal makenquote:
ja, dapper! Geen kindjes kopen he!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
gelukkig nog maar 2 maanden tot thailand
Baas en deals makenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon een deal maken![]()
Als jij met me trouwt geef ik jou een kind
Ik wou er een voor jou mee terugnemen als souvenir!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dapper! Geen kindjes kopen he!
Nee eind september pasquote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oooh dan ben je al een heel eindzo ergens eind augustus begin september uitgerekend?
Heb je wel fijne zomerverjaardagen
Chantage, dat werkt altijd goed bij mannenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zijn de beste de alsquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HAHAHA en terechtquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas en deals maken. Als dat zou lukken had 'ie al een paar jaar een rijbewijs gehad
. Wat overigens wel 1 van de redenen is dat er nog geen babies zijn: ik ga ECHT niet zwanger zijn zonder dat hij een rijbewijs heeft.
Dat is geen chantage, dat is een eerlijke ruil. Geven en nemenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chantage, dat werkt altijd goed bij mannen
ik hoef geen vieze buitenlander.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou er een voor jou mee terugnemen als souvenir!
Dus hij is nu druk aan het lessenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HAHAHA en terecht
Jezelf naar het ziekenhuis rijden met weeën
chloorbadje gaarne.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JEETJE IK DOUCHE HEM NATUURLIJK WEL FF VOORDAT IK HEM GEEF
... verwend mormel..
Meesmokkelen in je LV tasquote:Op maandag 24 juni 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JEETJE IK DOUCHE HEM NATUURLIJK WEL FF VOORDAT IK HEM GEEF
... verwend mormel..
Blood is on the dancefloor, blood is on the night!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop trouwens dat ik snel weer zicht krijg op mijn cyclus na dat hormoonfiasco
En je weet dat als je thuis komt vanavond je in kattennierk/diarreen staptquote:Op maandag 24 juni 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n fijn vertrouwd gevoel is dat weer aan thuis zijn, dat je buienalarm weer gewoon vier keer per dag af gaat
nee, dat doen ze niet meer sinds we een tweede kakdoos hebben geplaatst, thank godquote:Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
En je weet dat als je thuis komt vanavond je in kattennierk/diarreen stapt
Welcome back to reality
gewoon achterop de fietsquote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen auto hebben met weeën dat is pas geweldig. We hebben nog een maand of 3
Dat lijkt me serieus erger dan een schijtend kindquote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat doen ze niet meer sinds we een tweede kakdoos hebben geplaatst, thank god
klopt, dat wordt namelijk nog door een luier opgevangen. Plus dat kinderpoep, hoe weerzinwekkend ook, nog altijd minder hard meurt danquote:Op maandag 24 juni 2013 11:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus erger dan een schijtend kind
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets lalalaquote:
In de bus werpenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geen auto hebben met weeën dat is pas geweldig. We hebben nog een maand of 3
Mijn nichtje zit nog aan de borstvoeding, kakt maar 1 x per week nu (nog), score!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, dat wordt namelijk nog door een luier opgevangen. Plus dat kinderpoep, hoe weerzinwekkend ook, nog altijd minder hard meurt dankattenstront
Plus het voeten op de bank zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Mss het volgende:
[..]
In de bus werpen. Dat je een boete krijgt voor zwartrijden omdat je geen kaartje hebt gekocht voor je larf!
dat heeft niks met borstvoeding te maken, het ene kind kakt nou eenmaal vaker dan het anderequote:Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit nog aan de borstvoeding, kakt maar 1 x per week nu (nog), score!
ermahgerdquote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Mss het volgende:
[..]
In de bus werpen. Dat je een boete krijgt voor zwartrijden omdat je geen kaartje hebt gekocht voor je larf!
Als M. werk heeft welquote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets lalala
Maar komt er wel een auto voor die tijd Bubs?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hij is lekker bezig vandaag. Morgen even naar de dokter.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn makeupkast uitgezohct, ik mag minstens een jaar geen makeup meer kopen behalve poeder en foundation dan
Neen ik moet in het ziekenhuis bevallen. Als ze zo dwars blijft gaat het ook al nietquote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
en anders gewoon thuis biggen, just like in the old days. Of met de verloskundige mee
ja, maar dan nog kun je vaak wel meerijden met de verloskundigequote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Neen ik moet in het ziekenhuis bevallen. Als ze zo dwars blijft gaat het ook al niet
Ik heb geen verloskundigequote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan nog kun je vaak wel meerijden met de verloskundige
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn makeupkast uitgezohct, ik mag minstens een jaar geen makeup meer kopen behalve poeder en foundation dan
welk spelletjequote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een totaal gebrek aan faaldrang momenteel
Mijn cc is wel ontmaagd omdat ik een spelletje heb gekocht
ik heb kledingkast en schoenen allemaal opgeruimd en super veel weggedaan dus daar koop ik nu wel aardig van, verder ook weinig idd!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt een totaal gebrek aan faaldrang momenteel
Mijn cc is wel ontmaagd omdat ik een spelletje heb gekocht
plants vs zombies. De hack deed het niet meer op mijn nieuwe ultrabook en ik heb dat spel nodig om te levenquote:
Noh ik zat net nog te denken, misschien moet ik Plants vs Zombies nog een keertje spelenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plants vs zombies. De hack deed het niet meer op mijn nieuwe ultrabook en ik heb dat spel nodig om te leven
Yepquote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, heeft a-england nieuwe lakjes uit?
Jup. Toch geen LE dus kun je best mee wachtenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, heeft a-england nieuwe lakjes uit?
ja dat scheelt!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Toch geen LE dus kun je best mee wachten.
Ermahgerd je heb bestelaids!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Diconnected het volgende:
gister lakjes besteld bij bubs, ze zijn er nog steeds niet![]()
Ze zijn al bij de post niet zeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef Diconnected het volgende:
gister lakjes besteld bij bubs, ze zijn er nog steeds niet![]()
Ik heb goeie ervaring met fotokonijnenberg.nlquote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
misschien scheelt het dat we de afgelopen paar weken zo kenserveel geld hebben moeten betalen aan alles. Daar dim je van in. Ik wil nog wel een leuke pocketcamera gaan aanschaffen, omdat ik het toch eng vind om bijvoorbeeld op een klein motorbootje mijn DSLR tevoorschijn te halen heb ik gemerkt. Iemand nog tips of antitips?
firstproblems ermahgerd.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze zijn al bij de post niet zeuren
oh qua winkel boeit het me weinig voor zo'n kleine aankoopquote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb goeie ervaring met fotokonijnenberg.nlRuime keuze aan camera's en goeie klantenservice ook.
Verder qua camera's is het een kwestie van een aantal reviews te lezen... Ik heb toen voor compact van canon gekozen omdat ik die het fijnst vind
wanneer ga je verhuizen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Diconnected het volgende:
ik wil alleen nog Azure of Taboo van Chanel falen. en de rest ga ik meubels/accesoires/andere zooi van kopen.
HET IS BESMETTELIJK ERMAHGERD!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
firstproblems ermahgerd.
[..].
M'n moeder: wanneer heb je ze dan? Ik: Bubs kennende dinsdag of woensdag![]()
![]()
Moeder:das snel! Ik: uhu daarom bestel ik ze daar
Moest ik nog voor je kijken voor Azure eventueel?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Diconnected het volgende:
ik wil alleen nog Azure of Taboo van Chanel falen. en de rest ga ik meubels/accesoires/andere zooi van kopen.
Oh dat vind ik net wel belangrijkquote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh qua winkel boeit het me weinig voor zo'n kleine aankoop![]()
Ik doelde vooral op gebruikservaringen van camera's
Al heb ik maar een strohalm, want er is zo velen keus
Iedereen wil weten of er al salaris is?quote:Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik ga morgen naar Rotterdam denk ik, dus dan ga ik even kijken daarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moest ik nog voor je kijken voor Azure eventueel?
http://www.thepolishaholi(...)ream-collection.htmlquote:Op maandag 24 juni 2013 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
A-england nieuwe ja? Ik volg het niet echt![]()
hoorde net op de radio dat er weer een storing isquote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen wil weten of er al salaris is?
Douglas had toch korting?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Rotterdam denk ik, dus dan ga ik even kijken daarmaer als ik hem niet kan vinden dan zal ik je gelijk appen
Ik heb maar 4 gele lakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat ik nog geen felgele creme heb
Ahhh ! Hmm... Nopequote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.thepolishaholi(...)ream-collection.html
Geen ideequote:
Dafuq 50 holo'squote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 gele lakken![]()
Wel meer dan 50 holo's
oh le fu die heb ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Douglas heeft dinsdagavond korting als je een douglaskaart hebt geloof ik.. Ook in de webshop.
Dat is 14,83% van m'n totale collectiequote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dafuq 50 holo's
En ik heb helemaal geen geel
Er. Mah. Gerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik was dus bij zo'n karige dierenwinkel/tuincentrum in Son, want bb ging een poortframe bestellen. En laatst waren er heel veel vissen dood gegaan in mijn vissenbak, dus ik had geen mannetjesguppen meer. Enfin... ik zag dat ze die daar hadden, dus ik zeg tegen de verkoper: Ik wil graag een mannetjesgup kopen.
Nou, die man keek me aan alsof ie water zag branden. "Hoe ziede dč verschil dan? Dč zijn toch allemaal dezelfde vissen?"
Ik zo van ermahgerd dat werkt in een dierenzaak, dus ik die man uitleggen hoe je een mannetjesgup herkent. Hij zo: Oh ik dacht dat het allemaal lesbies waren
![]()
(de latijnse naam voor een guppy is Lebistes Reticulatis, dat hadden ze op die aquaria staan, alleen dan als... lesbistes retic.
)
Hij die vis vangen na velen gedoe, ging ie de prijs opzoeken. Ik zeg: die vis kost drie euro.
"Hoe witte dč??"
ik: "Dat staat op die vissenbak jonge!"
"Ja da's iets anders, da's geen gup!"
ik: "jawel das de Latijnse naam van een gup"
"Wrom zetten ze dč er dan op, dat lijkt heul niet op gup!"
Zo veel
The mysticalsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is 14,83% van m'n totale collectie![]()
https://docs.google.com/s(...)ra3FFbVE&usp=sharing
Inclusief autistenstats
hoe doe je die statsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is 14,83% van m'n totale collectie![]()
https://docs.google.com/s(...)ra3FFbVE&usp=sharing
Inclusief autistenstats
Ermahgerdquote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik was dus bij zo'n karige dierenwinkel/tuincentrum in Son, want bb ging een poortframe bestellen. En laatst waren er heel veel vissen dood gegaan in mijn vissenbak, dus ik had geen mannetjesguppen meer. Enfin... ik zag dat ze die daar hadden, dus ik zeg tegen de verkoper: Ik wil graag een mannetjesgup kopen.
Nou, die man keek me aan alsof ie water zag branden. "Hoe ziede dč verschil dan? Dč zijn toch allemaal dezelfde vissen?"
Ik zo van ermahgerd dat werkt in een dierenzaak, dus ik die man uitleggen hoe je een mannetjesgup herkent. Hij zo: Oh ik dacht dat het allemaal lesbies waren
![]()
(de latijnse naam voor een guppy is Lebistes Reticulatis, dat hadden ze op die aquaria staan, alleen dan als... lesbistes retic.
)
Hij die vis vangen na velen gedoe, ging ie de prijs opzoeken. Ik zeg: die vis kost drie euro.
"Hoe witte dč??"
Zo veel
Dit was wel een puisterig ventje dat van oorsprong de weekendhulp was mag ik hopen toch toch toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
)
"Hoe witte dč??"
Zo veel
het was een man van rond de zestig. Vast een herintreder ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was wel een puisterig ventje dat van oorsprong de weekendhulp was mag ik hopen toch toch toch?
Debs heeft volgens mij nog een voorbeeldbestandje liggen.quote:
*rent naar speesquote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Debs heeft volgens mij nog een voorbeeldbestandje liggen.
Spees heeft er in haar sheet bij laten staan hoe je het aanmaakt
En ik heb gewoon opnieuw het wiel uitgevonden omdat ik dat leuk vond
Je bedoelt die enorme bazensheet met duizend tabbladen met statistieken?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Debs heeft volgens mij nog een voorbeeldbestandje liggen.
Spees heeft er in haar sheet bij laten staan hoe je het aanmaakt
En ik heb gewoon opnieuw het wiel uitgevonden omdat ik dat leuk vond
De meeste mensen in een dierenzaak weten zelden iets af van dierenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was wel een puisterig ventje dat van oorsprong de weekendhulp was mag ik hopen toch toch toch?
Je mag mijn taboo overkopenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb dus 40 x essence, 31 x Catrice en 28 x China Glaze..
Dus nu vind ik dat ik China Glaze mag falen omdat die dan Catrice kan inhalen.
Ik heb al 30 keer winkelmandjes gevuld en daarna weer weggeklikt
*schuifelt weg*quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn lakjes nog niet gecontroleerd trouwens. Die van de bruiloft.
*weet van niks*quote:Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn lakjes nog niet gecontroleerd trouwens. Die van de bruiloft.
Het hoofdlettergebruik stoort me nog wel ja, was me wel opgevallen maar was te lam er iets aan te doenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
Argh Schaar, wat een matigen autistensheet - je finishes staan niet eens op alfabetische volgorde en je hoofdlettergebruik is niet constant.
Voor mij is de sheet juist rustgevendquote:Op maandag 24 juni 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe niet meer aan nagelwielen en datasheets. Zoveel rust geeft dat
Autistquote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor mij is de sheet juist rustgevend.
ditquote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
oh nee, totaal nietquote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh echtquote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, totaal niet
Maar ik geef ook toe dat ik er al een tijdje niet echt mee bezig ben. Heb teveel andere dingen aan mijn hoofd gehad
ja jij hebt er echt veelquote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga van mijn mac pallets maar doosjes maken met kleuren die k wel gebruik en de rest ook wegdoen
GRATZquote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD een 7,9 voor toelatingstoets HRO![]()
![]()
zet je voor jou het toch op de 29ste?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook iets autistisch ontdekt aan mezelf trouwens. We laten nu allebei ons salaris op dezelfde rekening storten. En dan krijgen we allebei elke maand 400 euro "zakgeld" terug op onze rekening.
Nu heeft bb dat zakgeld ingeregeld op de 23e van elke maand. Mijn salaris komt meestal rond de 29e van elke maand. En dus klopt dat niet in mijn hoofd. Ik kan pas zakgeld ontvangen na de 29e
ja dat vroeg ik mij ook afquote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heb k ooit paarse oogschaduw gekocht?
ja dat kan ook wel, maar het is gewoon stom want het maakt onder de streep geen flikker uitquote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zet je voor jou het toch op de 29ste?
Kun je niet afspreken dat je beiden laat overmaken op de 1e ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook iets autistisch ontdekt aan mezelf trouwens. We laten nu allebei ons salaris op dezelfde rekening storten. En dan krijgen we allebei elke maand 400 euro "zakgeld" terug op onze rekening.
Nu heeft bb dat zakgeld ingeregeld op de 23e van elke maand. Mijn salaris komt meestal rond de 29e van elke maand. En dus klopt dat niet in mijn hoofd. Ik kan pas zakgeld ontvangen na de 29e
oh dat is zeer goed!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD een 7,9 voor toelatingstoets HRO![]()
![]()
het zijn mac purple haze en satelite dreamsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik mij ook af
maar ik hou wel van paars. *hint*
dat maakt ook geen drol uitquote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je niet afspreken dat je beiden laat overmaken op de 1e ofzo?
even swatches bekijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het zijn mac purple haze en satelite dreams
nieuw
de hele weekendquote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik dacht dat we deze maand wel wat over zouden houden (nog niet volgens zakgeld principe, dat gaat deze maand in). Maar ja, als je op vrijdagochtend nog 2 concertkaarten besteld en verder de hele weekend op een festival bent.. dan zegt je bankrekening OUCH.
nee wat ik al zei, ik kan prima mijn zakgeld op de 23e ontvangen.... de denkwijze slaat gewoon als kut op dirkquote:
wat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik zocht op Mac Purple Haze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermargerd check m'n autisten-kleurtabel
Volgens mij moet het mogelijk zijn om in de hoofdtabel alle kolommen automatisch de kleur te geven van de betreffende nagellak..quote:
Pinterest doet dat ook, als een bord aan het inladen is, is het vakje automatisch de hoofdkleur van de foto zeg maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij moet het mogelijk zijn om in de hoofdtabel alle kolommen automatisch de kleur te geven van de betreffende nagellak..
lijkt me alleen geen gezicht
ik heb ook nog een pellet overquote:Op maandag 24 juni 2013 12:29 schreef Diconnected het volgende:
oh sjaan die vind ik wel tofalleen heb ik geen pallet van mac
Kijk maar even naar blad driequote:Op maandag 24 juni 2013 12:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pinterest doet dat ook, als een bord aan het inladen is, is het vakje automatisch de hoofdkleur van de foto zeg maar.
WELKON WAT WAARquote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd er staat een fout bij de finishes Schaar!
Te drukquote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk maar even naar blad drie.
Ik mag er alleen niet meer toevoegen
Ik heb wat weg mag:quote:
Ik zag hem dus al.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt 3 texture lakjes, dat kan nooit 30% zijn..
Zeker. Hooguit leuk voor erbijquote:
edit:quote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb wat weg mag:
3 pellets
Deep Truth
Satelite Dreams
Purple Haze
Hepcat
Knight Devine
Bio Green
Vex
Coquette
RiRi Woo en RiRi Boyquote:Op maandag 24 juni 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
lipsticks?
Ik heb besloten nooit lipstick meer te kopen. Er gaat toch niets meer boven superstays
doet het niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
RiRi Woo en RiRi Boy.
SuperStay 24h doet 't niet bij mij.
Nee blijft niet lekker zitten, wordt brokkelig enzo en bijwerken gaat bijna niet met die toelie. De 14H ben ik wel nog blij mee, ben er alleen 1 kwijtquote:
ook als je je lippen geheel vetvrij en droog maakt voor het aanbrengen en geen balsems er overheen smeert? Ik heb namelijk ook eens last gehad ban brokkelen, maar dat was icm labello en/of lippotlood...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee blijft niet lekker zitten, wordt brokkelig enzo en bijwerken gaat bijna niet met die toelie. De 14H ben ik wel nog blij mee, ben er alleen 1 kwijt.
Jupquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook als je je lippen geheel vetvrij en droog maakt voor het aanbrengen en geen balsems er overheen smeert? Ik heb namelijk ook eens last gehad ban brokkelen, maar dat was icm labello en/of lippotlood...
da's wel bummer!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup. Alleen de bijgevoegde balsem omdat het anders niet prettig zit.
Oja crap die van mij ook. en er was net actie van maybelline 1+1 gratis vd week, en kwam er vh weekend achter dat ik misschien wel nieuwe had moeten inslaanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:49 schreef Debsterr het volgende:
Oh alleen mascara raakt wellicht op. Maar dan heb ik nog een Clarins testertje
wanneer komen de vakantiepics?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo bruin nog dat ik geeneens foundation op kān al zou ik het willen
Ben wel lekker snel klaar 's morgens
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo bruin nog dat ik geeneens foundation op kān al zou ik het willen
Ben wel lekker snel klaar 's morgens
bruiloft heb ik toch al e.e.a. van geplaatst?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wanneer komen de vakantiepics?![]()
en de bruiloftpics?
Geen idee eigenlijk. Als het regent soberso.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]nice! Wanneer ben jij trouwens allemaal thuis 's avonds deze week
?
Ah, elke avond dusquote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Als het regent soberso.
jawel, maar de eckte portretten enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruiloft heb ik toch al e.e.a. van geplaatst?
Vakantie lijkt me weinig boeiend voor de rest van de wereld, maar misschien mis ik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |